Práce se zaměřuje na možnosti využití hybridních event marketingových akcí ve společnosti ŠKODA AUTO a.s. V práci jsou položeny teoretické základy pro následnou analýzu hybridních event marketingových akcí ve společnosti ŠKODA AUTO a.s. Prostřednictvím analýzy současného stavu byla v práci odhalena slabá místa, na která jsou zaměřena opatření ke zmírnění nebo odstranění těchto slabých míst zpracovaná v části návrhové.
Anotace v angličtině
The thesis focuses on the possibilities of using hybrid event marketing at ŠKODA AUTO a.s. The thesis presents the theoretical basis for the subsequent analysis of hybrid event marketing events in the company ŠKODA AUTO a.s. The analysis of the current state revealed the weaknesses of hybrid marketing events. The final part of the work contains suggestions for improving or eliminating these weaknesses.
Klíčová slova
hybridní event, event marketing, ŠKODA AUTO a.s., hybridní premiéra, interní a externí hybridní eventy
Práce se zaměřuje na možnosti využití hybridních event marketingových akcí ve společnosti ŠKODA AUTO a.s. V práci jsou položeny teoretické základy pro následnou analýzu hybridních event marketingových akcí ve společnosti ŠKODA AUTO a.s. Prostřednictvím analýzy současného stavu byla v práci odhalena slabá místa, na která jsou zaměřena opatření ke zmírnění nebo odstranění těchto slabých míst zpracovaná v části návrhové.
Anotace v angličtině
The thesis focuses on the possibilities of using hybrid event marketing at ŠKODA AUTO a.s. The thesis presents the theoretical basis for the subsequent analysis of hybrid event marketing events in the company ŠKODA AUTO a.s. The analysis of the current state revealed the weaknesses of hybrid marketing events. The final part of the work contains suggestions for improving or eliminating these weaknesses.
Klíčová slova
hybridní event, event marketing, ŠKODA AUTO a.s., hybridní premiéra, interní a externí hybridní eventy
2. Analýza současného stavu využití hybridních event marketingových akcí ve společnosti ŠKODA AUTO a.s.
3. Návrh na zlepšení využití hybridních event marketingových akcí pro komunikaci ve společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka přednesla ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své bakalářské práce. V ní dokázala přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. U doplňkových otázek prokázala schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.