Práca sa zameriava na použitie aplikácie Plato v hromadnej a statickej doprave. V teoretickej časti popisuje súčasný stav v oblasti problematiky parkovacej politiky a mestskej hromadnej dopravy, rozoberá metodológiu marketingového výskumu a zostavenia marketingového plánu. V analytickej časti prostredníctvom vybraných metód analyzuje vnútorné a vonkajšie prostredie predmetnej aplikácie. Návrhová časť vyhodnocuje vykonané analýzy s predstavením základného marketingového plánu aplikácie Plato pre dopravný segment.
Anotace v angličtině
The thesis focuses on the usage of the application Plato in public and static transport. The theoretical part describes the current state of the field of parking policy and public transport. Also, the methodology of the marketing research and marketing plan creation is analyzed in this part. In the analytical part, there is researched internal and external environment of the subjected product based on selected methods. The part of the recommendations evaluates analysis with an introduction of the fundamental marketing plan of the application Plato for the transportation segment.
Klíčová slova
aplikácia, Plato, QR kód, statická doprava, mestská hromadná doprava, marketingový plán
Klíčová slova v angličtině
application, Plato, QR code, parking, public transport, marketing plan
Rozsah průvodní práce
72 s., p 10 s. příloh
Jazyk
SK
Anotace
Práca sa zameriava na použitie aplikácie Plato v hromadnej a statickej doprave. V teoretickej časti popisuje súčasný stav v oblasti problematiky parkovacej politiky a mestskej hromadnej dopravy, rozoberá metodológiu marketingového výskumu a zostavenia marketingového plánu. V analytickej časti prostredníctvom vybraných metód analyzuje vnútorné a vonkajšie prostredie predmetnej aplikácie. Návrhová časť vyhodnocuje vykonané analýzy s predstavením základného marketingového plánu aplikácie Plato pre dopravný segment.
Anotace v angličtině
The thesis focuses on the usage of the application Plato in public and static transport. The theoretical part describes the current state of the field of parking policy and public transport. Also, the methodology of the marketing research and marketing plan creation is analyzed in this part. In the analytical part, there is researched internal and external environment of the subjected product based on selected methods. The part of the recommendations evaluates analysis with an introduction of the fundamental marketing plan of the application Plato for the transportation segment.
Klíčová slova
aplikácia, Plato, QR kód, statická doprava, mestská hromadná doprava, marketingový plán
Klíčová slova v angličtině
application, Plato, QR code, parking, public transport, marketing plan
Zásady pro vypracování
Úvod
Teoretické vymedzenie základných pojmov
Analýza aplikácie Plato
Návrh marketingového plánu aplikácie Plato
Záver
Zásady pro vypracování
Úvod
Teoretické vymedzenie základných pojmov
Analýza aplikácie Plato
Návrh marketingového plánu aplikácie Plato
Záver
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své bakalářské práce. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.