Práce je věnována úvěrovým registrům a je zaměřena na jednotlivé registry, které působí na území České republiky. Postihuje přínos registrů, jejich princip a využívání finančními institucemi. Porovnává registry nejen mezi sebou, ale zaměřuje se i na porovnání s dalšími zahraničními registry. Dále se zabývá informačním systémem jednoho z registrů.
Anotace v angličtině
The work deals with the credit registers and is intent on the individual registers, which they affect the territory of the Czech Republic. It focuses on the contribution of the registers, their principle and the exploitation with the financial institutions. It compares the registers not only between itself, but it is focusing on the comparison with the next foreign registers. Then it deals with an information system of the one of the register.
Klíčová slova
registry, úvěrové registry, informační systém, Centrální registr úvěrů, Bankovní registr klietnských informací, Nebankovní registr klientských informací, SOLUS
Klíčová slova v angličtině
registers, the credit registers, the information systems, Centrální registr úvěrů, Bankovní registr klientských informací, Nebankovní registr klientských informací, SOLUS
Rozsah průvodní práce
59 s, 6 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Práce je věnována úvěrovým registrům a je zaměřena na jednotlivé registry, které působí na území České republiky. Postihuje přínos registrů, jejich princip a využívání finančními institucemi. Porovnává registry nejen mezi sebou, ale zaměřuje se i na porovnání s dalšími zahraničními registry. Dále se zabývá informačním systémem jednoho z registrů.
Anotace v angličtině
The work deals with the credit registers and is intent on the individual registers, which they affect the territory of the Czech Republic. It focuses on the contribution of the registers, their principle and the exploitation with the financial institutions. It compares the registers not only between itself, but it is focusing on the comparison with the next foreign registers. Then it deals with an information system of the one of the register.
Klíčová slova
registry, úvěrové registry, informační systém, Centrální registr úvěrů, Bankovní registr klietnských informací, Nebankovní registr klientských informací, SOLUS
Klíčová slova v angličtině
registers, the credit registers, the information systems, Centrální registr úvěrů, Bankovní registr klientských informací, Nebankovní registr klientských informací, SOLUS
Zásady pro vypracování
1. Úvod.
2. Základní pojmy,popis a problematika registrů.
3. Registry působící v České republice.
4. Využití registrů z pohledu bank.
5. Porovnání a hodnocení registrů.
6. Zhodnocení výstupů, závěr.
Zásady pro vypracování
1. Úvod.
2. Základní pojmy,popis a problematika registrů.
3. Registry působící v České republice.
4. Využití registrů z pohledu bank.
5. Porovnání a hodnocení registrů.
6. Zhodnocení výstupů, závěr.
Seznam doporučené literatury
[1]SOLUS, Zájmové sdružení právnických osob [online][cit.20.10.2007].Dostupný na WWW:
[2]SSV, Systém sledování vazeb [online][cit.20.10.2007].Dostupný na WWW:
[3]Centrální registr úvěr, Česká národní banka [online][cit.20.10.2007].Dostupný na WWW:
[4]CBCB, Czech Banking Credit Bureau,a.s. [online][cit.20.10.2007].Dostupný na WWW:
[5]LLCB, Nebankovní registr klientských informací [online][cit.20.10.2007].Dostupný na WWW:
[6]SFinance [online][cit.20.10.2007]. Dostupný na WWW:
Seznam doporučené literatury
[1]SOLUS, Zájmové sdružení právnických osob [online][cit.20.10.2007].Dostupný na WWW:
[2]SSV, Systém sledování vazeb [online][cit.20.10.2007].Dostupný na WWW:
[3]Centrální registr úvěr, Česká národní banka [online][cit.20.10.2007].Dostupný na WWW:
[4]CBCB, Czech Banking Credit Bureau,a.s. [online][cit.20.10.2007].Dostupný na WWW:
[5]LLCB, Nebankovní registr klientských informací [online][cit.20.10.2007].Dostupný na WWW:
[6]SFinance [online][cit.20.10.2007]. Dostupný na WWW:
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Dá se očekávat, že se registry budou dále rozvíjet, nebo již dosáhly svého vrcholu?
Registry zatím pracují spíše samostatně, dá se očekávat jejich integrace a propojování?
Jsou informace z registrů přístupné on-line a jsou přístupné i nečlenům zakládajících organizací?
Mají klienti bank povědomí o tom, že je jejich finanční situace monitorována?
Kdy podle Vás dosáhnou registry vrcholu, lze tento vrchol nějak měřit?
Co je myšleno integritou a nepopiratelností předaných dat a jak je toto zajištěno?
Použila jste pro svoji práci klasifikaci světové banky?