Bakalářská práce se zabývá online reklamou, se zaměřením na firmu Roth Czech s.r.o., která se specializuje na sprchové kouty a vany. V úvodní části práce se věnuje definici klíčových pojmů v oblasti online reklamy. Dále je provedena komparace dat z dotazníkového šetření a dat zanalytických nástrojů, na jejichž základě jsou vytvořena doporučení na optimalizaci reklamních účtů.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with online advertising, focusing on the company Roth Czech s.r.o., which specializes in shower enclosures and bathtubs. The initial reading of the thesis is devoted to the definition of key terms in the field of online advertising. Furthermore, a comparison of data from a questionnaire survey and data from analytical tools is made, on the basis of which recommendations for optimizing advertising accounts are made.
Klíčová slova
digitální marketing, marketing, online marketing, online reklama, reklama
Klíčová slova v angličtině
advertising, digital marketing, marketing, online advertising, online marketing
Rozsah průvodní práce
66 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá online reklamou, se zaměřením na firmu Roth Czech s.r.o., která se specializuje na sprchové kouty a vany. V úvodní části práce se věnuje definici klíčových pojmů v oblasti online reklamy. Dále je provedena komparace dat z dotazníkového šetření a dat zanalytických nástrojů, na jejichž základě jsou vytvořena doporučení na optimalizaci reklamních účtů.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with online advertising, focusing on the company Roth Czech s.r.o., which specializes in shower enclosures and bathtubs. The initial reading of the thesis is devoted to the definition of key terms in the field of online advertising. Furthermore, a comparison of data from a questionnaire survey and data from analytical tools is made, on the basis of which recommendations for optimizing advertising accounts are made.
Klíčová slova
digitální marketing, marketing, online marketing, online reklama, reklama
Klíčová slova v angličtině
advertising, digital marketing, marketing, online advertising, online marketing
Zásady pro vypracování
Cílem práce je definování doporučení pro zvýšení dosahu a míry prokliku online reklam vybraného podniku na základě komparace vnímání různých druhů online reklam mezi českými spotřebiteli na základě vlastního šetření s reálným chováním za pomoci veřejně dostupných nástrojů.
Osnova:
- Vymezení základních pojmů v oblasti marketingové komunikace.
- Specifika online marketingu a reklamní činnosti.
- Analýza spotřebitelského vnímání v kontextu online reklam.
- Analýza současné strategie v oblasti online reklamy ve vybraném podniku.
- Formulace závěrů a doporučení.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je definování doporučení pro zvýšení dosahu a míry prokliku online reklam vybraného podniku na základě komparace vnímání různých druhů online reklam mezi českými spotřebiteli na základě vlastního šetření s reálným chováním za pomoci veřejně dostupných nástrojů.
Osnova:
- Vymezení základních pojmů v oblasti marketingové komunikace.
- Specifika online marketingu a reklamní činnosti.
- Analýza spotřebitelského vnímání v kontextu online reklam.
- Analýza současné strategie v oblasti online reklamy ve vybraném podniku.
- Formulace závěrů a doporučení.
Seznam doporučené literatury
AMSTRONG, G., KOTLER, P., 2017. Principles of Marketing. 17. vydání. Melbourne: Pearson Education Australia. ISBN 9780134492513.
OGILVY, D., 2019. Ogilvy o reklamě v digitálním věku. Praha: Svojtka & Co. ISBN 978-80-256-2159-2.
PŘIKRYLOVÁ, J. a kol., 2019. Moderní marketingová komunikace. 2. vydání. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-271-0787-2.
SÁLOVÁ, A., VESELÁ, Z., RÁKOVÁ, M., 2020. Copywritig. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-5017-7.
TAHAL, R., 2017. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-271-0206-8.
Seznam doporučené literatury
AMSTRONG, G., KOTLER, P., 2017. Principles of Marketing. 17. vydání. Melbourne: Pearson Education Australia. ISBN 9780134492513.
OGILVY, D., 2019. Ogilvy o reklamě v digitálním věku. Praha: Svojtka & Co. ISBN 978-80-256-2159-2.
PŘIKRYLOVÁ, J. a kol., 2019. Moderní marketingová komunikace. 2. vydání. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-271-0787-2.
SÁLOVÁ, A., VESELÁ, Z., RÁKOVÁ, M., 2020. Copywritig. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-5017-7.
TAHAL, R., 2017. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-271-0206-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka přednesla téma své BP „Online reklama a její vnímání českými spotřebiteli“.
Otázky vedoucího BP:
1. Ve své práci se i krátce zabýváte reklamním systémem Microsoft Ads – doporučila byste firmě Roth Czech využít tohoto systému?
2. Podobně se ve své práci zabýváte i možnostmi nativní reklamy. Využívá Roth Czech tento typ reklam, pokud ne – doporučila byste jej firmě? Jaké v takovém případě navrhujete prvky komunikačního obsahu?
Otázky a připomínky komise:
1. Máte zohledněny v odpovědích rozdíly mezi skupinami respondentů podle pohlaví?