Bakalářská práce na téma "Analýza konkurence na trhu automatického rozpoznávání registračních značek" se zaměřuje na firmu Deep Vision, která na trh v nejbližší době uvede jejich novou službu usnadňující práci s rozpoznáváním registračních značek. V této práci se věnuji především analýze konkurence na B2B trzích. Pomocí marketingových analýz, které se soustředí na mikroprostředí i makroprostředí podniku, se zjistí, jaká je na trhu konkurence, jaké jsou příležitosti a hrozby a jak nejlépe uvést novinku na trhu.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis on the topic "Competitive Analysis of the Automatic Registration Plate Recognition Market" focuses on the company Deep Vision, which will soon launch their new service that will facilitate the work with licnece plate recognition. In this work, I mainly focus on the analysis of competition on B2B markets. With the help of marketing analyses, which focus on the micro-environment and the macro-environment of the company, we will find out what the competition is like on the market, what the opportunities and threats are and how best to introduce a nwe product on the market.
Bakalářská práce na téma "Analýza konkurence na trhu automatického rozpoznávání registračních značek" se zaměřuje na firmu Deep Vision, která na trh v nejbližší době uvede jejich novou službu usnadňující práci s rozpoznáváním registračních značek. V této práci se věnuji především analýze konkurence na B2B trzích. Pomocí marketingových analýz, které se soustředí na mikroprostředí i makroprostředí podniku, se zjistí, jaká je na trhu konkurence, jaké jsou příležitosti a hrozby a jak nejlépe uvést novinku na trhu.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis on the topic "Competitive Analysis of the Automatic Registration Plate Recognition Market" focuses on the company Deep Vision, which will soon launch their new service that will facilitate the work with licnece plate recognition. In this work, I mainly focus on the analysis of competition on B2B markets. With the help of marketing analyses, which focus on the micro-environment and the macro-environment of the company, we will find out what the competition is like on the market, what the opportunities and threats are and how best to introduce a nwe product on the market.
Cílem práce je definování doporučení pro dílčí úpravy marketingové strategie se zvláštním zřetelem na konkurenci a zlepšení vlastní tržní pozice na základě analýzy marketingového prostředí na trhu automatického rozpoznávání registračních značek.
Osnova: - Teoretická východiska marketingového prostředí a B2B marketingu. - Marketingové analýzy a metody hodnocení konkurence. - Marketingová specifika trhu rozpoznávání registračních značek. - Analýza marketingových procesů a strategie vybrané firmy. - Formulace závěrů a doporučení.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je definování doporučení pro dílčí úpravy marketingové strategie se zvláštním zřetelem na konkurenci a zlepšení vlastní tržní pozice na základě analýzy marketingového prostředí na trhu automatického rozpoznávání registračních značek.
Osnova: - Teoretická východiska marketingového prostředí a B2B marketingu. - Marketingové analýzy a metody hodnocení konkurence. - Marketingová specifika trhu rozpoznávání registračních značek. - Analýza marketingových procesů a strategie vybrané firmy. - Formulace závěrů a doporučení.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P., 2021. Marketing 5.0. New Jersey: John Wiley & Sons. ISBN 111-96-6851-4.
KOTLER. P. a kol., 2019. Principles of Marketing. London: Pearson Education. ISBN 978-12-922-6956-6.
KOTLER, P., KELLER, K. L., 2013. Marketing Management. 14. vydání. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-4150-5.
PORTER, M., 2004. Competitive Advantage. New York: Simon & Schuster. ISBN 978-07-432-6087-9.
VOCHOZKA, M., 2020. Metody komplexního hodnocení podniku. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-271-1701-7.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P., 2021. Marketing 5.0. New Jersey: John Wiley & Sons. ISBN 111-96-6851-4.
KOTLER. P. a kol., 2019. Principles of Marketing. London: Pearson Education. ISBN 978-12-922-6956-6.
KOTLER, P., KELLER, K. L., 2013. Marketing Management. 14. vydání. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-4150-5.
PORTER, M., 2004. Competitive Advantage. New York: Simon & Schuster. ISBN 978-07-432-6087-9.
VOCHOZKA, M., 2020. Metody komplexního hodnocení podniku. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-271-1701-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka přednesla téma své BP „Analýza konkurence na trhu automatického rozpoznávání registračních značek“, otázky vedoucího BP:
1. Jaké jsou podle Vás největší bariéry vstupu na trh s chytrými brýlemi pro společnost Deep Vision?
2. Ve své práci zdůvodňujete neuvedení přesné prodejní ceny chytrých brýlí, přesto mohla byste alespoň odhadnout prodejní cenu (např. na základě konkurenčního stanovení ceny obdobných produktů)?
Otázky a náměty z obhajoby:
Provedla jste analýzu potřeb a zájmu o chytré brýle pro rozpoznávání RZ ze strany zákazníků?