Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie vybraného podniku. Cíl práce je zaměřen na analýzu stávajících poskytovatelů služeb v oblasti ticketingu na českém trhu. Teoretická část, která se nachází v první části práce, je složena z marketingu služeb, marketingového řízení a marketingových strategií. Analýza stávajících poskytovatelů a zákazníků se nachází v druhé části práce, ve které se nachází i návrhy na zlepšení.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with the proposal of the marketing strategy of the selected company. The aim of the thesis is focused on the analysis of existing ticketing service providers on the Czech market. The theoretical part, which is in the first part of the thesis, is composed of service marketing, marketing management and marketing strategies. The analysis of existing providers and customers is found in the second part of the work, which also includes suggestions for improvement.
Klíčová slova
Marketingová strategie, marketing služeb, strategie, Porterův model pěti sil, PESTE analýza
Klíčová slova v angličtině
Marketing strategy, service marketing, strategy, Porter's five forces model, PESTE analysis
Rozsah průvodní práce
60 s. (14 455 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie vybraného podniku. Cíl práce je zaměřen na analýzu stávajících poskytovatelů služeb v oblasti ticketingu na českém trhu. Teoretická část, která se nachází v první části práce, je složena z marketingu služeb, marketingového řízení a marketingových strategií. Analýza stávajících poskytovatelů a zákazníků se nachází v druhé části práce, ve které se nachází i návrhy na zlepšení.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with the proposal of the marketing strategy of the selected company. The aim of the thesis is focused on the analysis of existing ticketing service providers on the Czech market. The theoretical part, which is in the first part of the thesis, is composed of service marketing, marketing management and marketing strategies. The analysis of existing providers and customers is found in the second part of the work, which also includes suggestions for improvement.
Klíčová slova
Marketingová strategie, marketing služeb, strategie, Porterův model pěti sil, PESTE analýza
Klíčová slova v angličtině
Marketing strategy, service marketing, strategy, Porter's five forces model, PESTE analysis
Zásady pro vypracování
Cílem práce je vytvořit návrh marketingové strategie pro vybraný podnik, a to na základě analýzy stávajících poskytovatelů služeb v oblasti ticketingu v ČR.
Osnova:
- Vymezení teoretických pojmů. - Charakteristika podniku. - Analýza vnějšího prostředí podniku. - Zhodnocení postavení vybrané služby na trhu, její silné a slabé stránky. - Návrh marketingové strategie.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je vytvořit návrh marketingové strategie pro vybraný podnik, a to na základě analýzy stávajících poskytovatelů služeb v oblasti ticketingu v ČR.
Osnova:
- Vymezení teoretických pojmů. - Charakteristika podniku. - Analýza vnějšího prostředí podniku. - Zhodnocení postavení vybrané služby na trhu, její silné a slabé stránky. - Návrh marketingové strategie.
KAŠÍK, Milan a Karel HAVLÍČEK. Marketing při utváření podnikové strategie. 3., aktualiz. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2015. EUpress. ISBN 978-80-7408-100-2.
PAULOVČÁKOVÁ, Lucie. Marketing: přístup k marketingovému řízení. Vydání I. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského, 2015. ISBN 978-80-7452-117-1.
ŠTĚDROŇ, Bohumír, Eva ČÁSLAVOVÁ, Miroslav FORET, Václav STŘÍTESKÝ a Jan ŠÍMA. Mezinárodní marketing. V Praze: C.H. Beck, 2018. Beckova edice ekonomie. ISBN 978-80-7400-441-4.
KAŠÍK, Milan a Karel HAVLÍČEK. Marketing při utváření podnikové strategie. 3., aktualiz. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2015. EUpress. ISBN 978-80-7408-100-2.
PAULOVČÁKOVÁ, Lucie. Marketing: přístup k marketingovému řízení. Vydání I. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského, 2015. ISBN 978-80-7452-117-1.
ŠTĚDROŇ, Bohumír, Eva ČÁSLAVOVÁ, Miroslav FORET, Václav STŘÍTESKÝ a Jan ŠÍMA. Mezinárodní marketing. V Praze: C.H. Beck, 2018. Beckova edice ekonomie. ISBN 978-80-7400-441-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka přednesla téma své DP „Návrh marketingové strategie vybraného podniku“, vedoucí a oponent v posudcích DP pokládají následující otázky či náměty:
Při obhajobě autorka může upřesnit a dokončit výpočty tržního potenciálu, nasycenosti trhu a relativních tržních podílů.
Ve svých doporučeních navrhujete „mírné zvýšení ceny“ – můžete uvést konkrétní navrhovanou výši ceny za hlavní produkt podniku (v nejčastěji poskytované konfiguraci)?
Otázky a náměty z rozpravy:
Jaký je majetkoprávní vztah DeepVision a Enigoo, popř. dalších spřízněných společností?