Bakalářská práce se zabývá motivací firem ke společenské odpovědnému chování a jich sebe reprezentací navenek. Jejím hlavním cílem bylo vysvětlit koncept společenské odpovědnosti a dále, na základně analýzy, zjisti motiv firem přispívat vybrané neziskové organizaci a jejich schopnost sebeprezentace v oblasti společenské odpovědnosti.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis deals with the motivation of companies to socially responsible behavior. The main goal was to explain the concept of social responsibility and, on the basis of the analysis, to find out the motives of companies for socially responsible behavior and their ability to self-present in the area of social responsibility.
Klíčová slova
Společenská odpovědnost firem, CSR, motivace, komunikace
Klíčová slova v angličtině
Corporate Social Responsibility, CSR, motivation, communication
Rozsah průvodní práce
81 s. (104 683 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá motivací firem ke společenské odpovědnému chování a jich sebe reprezentací navenek. Jejím hlavním cílem bylo vysvětlit koncept společenské odpovědnosti a dále, na základně analýzy, zjisti motiv firem přispívat vybrané neziskové organizaci a jejich schopnost sebeprezentace v oblasti společenské odpovědnosti.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis deals with the motivation of companies to socially responsible behavior. The main goal was to explain the concept of social responsibility and, on the basis of the analysis, to find out the motives of companies for socially responsible behavior and their ability to self-present in the area of social responsibility.
Klíčová slova
Společenská odpovědnost firem, CSR, motivace, komunikace
Klíčová slova v angličtině
Corporate Social Responsibility, CSR, motivation, communication
Zásady pro vypracování
Cílem práce je identifikovat motiv firem k podpoře vybrané neziskové organizace a jejich schopnost sebeprezentace v oblasti společenské odpovědnosti.
Osnova:
- Aktuálnost zvoleného tématu.
-Teoretická východiska v oblasti společenské odpovědnosti firem.
- Charakteristika neziskové organizace a vybraných podporujících podniků.
- Analýza motivace ke společenské odpovědnosti u vybraných podniků a jejich schopnost sebeprezentace v této oblasti.
- Zhodnocení výsledků a návrhy ke zlepšení.
- Formulace závěrů.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je identifikovat motiv firem k podpoře vybrané neziskové organizace a jejich schopnost sebeprezentace v oblasti společenské odpovědnosti.
Osnova:
- Aktuálnost zvoleného tématu.
-Teoretická východiska v oblasti společenské odpovědnosti firem.
- Charakteristika neziskové organizace a vybraných podporujících podniků.
- Analýza motivace ke společenské odpovědnosti u vybraných podniků a jejich schopnost sebeprezentace v této oblasti.
- Zhodnocení výsledků a návrhy ke zlepšení.
- Formulace závěrů.
Seznam doporučené literatury
CROWTHER, David a Seifi SHAHLA, 2018. Redefining corporate social responsibility. Howard House, Wagon Lane, Bingley BD16 1WA, UK: Emerald Group Publishing. ISBN: 978-1-78756-162-5.
HASKI-LEVENTHAL, Debbie, 2021. Strategic corporate social responsibility: a holistic approach to responsible & sustainable business. 2. vyd. 2455 Teller Road Thousand Oaks, Caufornia 91320: SAGE. ISBN 978-1-5297-5844-3.
KUNZ, Vilém, 2012. Společenská odpovědnost firem. Praha: Grada Publishing a.s. ISBN 978-80-247-3983-0.
MOFORT, Abel, 2021.Corporate social responsibility. Madrid: ESIC Editiar. ISBN: 978-84-18-94403-1.
TETŘEVOVÁ, Liběna a kol., 2017. Společenská odpovědnost firem společensky citlivých odvětví. Praha: Grada Publishing a.s. ISBN 978-80-271-0285-3.
Seznam doporučené literatury
CROWTHER, David a Seifi SHAHLA, 2018. Redefining corporate social responsibility. Howard House, Wagon Lane, Bingley BD16 1WA, UK: Emerald Group Publishing. ISBN: 978-1-78756-162-5.
HASKI-LEVENTHAL, Debbie, 2021. Strategic corporate social responsibility: a holistic approach to responsible & sustainable business. 2. vyd. 2455 Teller Road Thousand Oaks, Caufornia 91320: SAGE. ISBN 978-1-5297-5844-3.
KUNZ, Vilém, 2012. Společenská odpovědnost firem. Praha: Grada Publishing a.s. ISBN 978-80-247-3983-0.
MOFORT, Abel, 2021.Corporate social responsibility. Madrid: ESIC Editiar. ISBN: 978-84-18-94403-1.
TETŘEVOVÁ, Liběna a kol., 2017. Společenská odpovědnost firem společensky citlivých odvětví. Praha: Grada Publishing a.s. ISBN 978-80-271-0285-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka přednesla téma své BP „Motivace vybraných podniků ke společensky odpovědnému chování“.
Otázky vedoucího BP:
1. Seznámila jste podniky s Vašimi výstupy, případně s jakým výsledkem?
2. Jaké jsou Vaše závěry ohledně komunikace CSR aktivit vůči zaměstnancům a ostatním stakeholders?
Otázky komise:
1. Kolik ty jednotlivé aktivity CSR stojí?
2. Jak konkrétně vybrané firmy budují image pomocí CSR aktivit?