Bakalářská práce je zaměřena na využití sociálních médií při marketingové komunikaci ve
finančních službách. V prvních třech kapitolách jsou představeny teoretické pojmy marketingu
a nástroje, které se využívají na komunikaci. V praktická část se práce zabývá
charakterizováním podniku a popsání jednotlivé komunikace na sociálních sítích.
Nejdůležitější poznatky a doporučení jsou shrnuty na konci praktické části
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on the use of social media in marketing communication in
financial services. The first three chapters introduce the theoretical concepts of marketing and
the tools used for communication. The practical part of the thesis deals with the characterization
of the company and the description of each communication on social media. The most important
findings and recommendations are summarized at the end of the practical part.
Klíčová slova
Sociální média, online marketing, finanční služby, online komunikace, marketingový mix
Klíčová slova v angličtině
Social media, online marketing, financial services, online communication, marketing mix
Rozsah průvodní práce
92 s. (133 028 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je zaměřena na využití sociálních médií při marketingové komunikaci ve
finančních službách. V prvních třech kapitolách jsou představeny teoretické pojmy marketingu
a nástroje, které se využívají na komunikaci. V praktická část se práce zabývá
charakterizováním podniku a popsání jednotlivé komunikace na sociálních sítích.
Nejdůležitější poznatky a doporučení jsou shrnuty na konci praktické části
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on the use of social media in marketing communication in
financial services. The first three chapters introduce the theoretical concepts of marketing and
the tools used for communication. The practical part of the thesis deals with the characterization
of the company and the description of each communication on social media. The most important
findings and recommendations are summarized at the end of the practical part.
Klíčová slova
Sociální média, online marketing, finanční služby, online komunikace, marketingový mix
Klíčová slova v angličtině
Social media, online marketing, financial services, online communication, marketing mix
Zásady pro vypracování
Cílem práce je zmapovat možnosti využití sociálních médií v odvětví finančních služeb, posléze analyzovat současnou strategii využívání sociálních médií ve vybrané finanční instituci a následně navrhnout doporučení pro přesnější zacílení tohoto typu marketingové komunikace s ohledem na zákazníky vybrané finanční instituce.
Osnova:
- Vymezení základních pojmů oblasti marketingové komunikace.
- Specifika marketingu na sociálních médiích.
- Segmentace zákazníků s ohledem na využívání sociálních médií.
- Analýza současné strategie v oblasti sociálních médií ve vybraném podniku.
- Formulace závěrů a doporučení.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je zmapovat možnosti využití sociálních médií v odvětví finančních služeb, posléze analyzovat současnou strategii využívání sociálních médií ve vybrané finanční instituci a následně navrhnout doporučení pro přesnější zacílení tohoto typu marketingové komunikace s ohledem na zákazníky vybrané finanční instituce.
Osnova:
- Vymezení základních pojmů oblasti marketingové komunikace.
- Specifika marketingu na sociálních médiích.
- Segmentace zákazníků s ohledem na využívání sociálních médií.
- Analýza současné strategie v oblasti sociálních médií ve vybraném podniku.
- Formulace závěrů a doporučení.
Seznam doporučené literatury
CHAFFEY, Dave a Fiona ELLIS-CHADWICK, 2019. Digital marketing: strategy, implementation and practice. 7. vydání. Harlow: Pearson Education. ISBN 978-1-292-24157-9.
KINGSNORTH, Simon, 2022. Strategie digitálního marketingu: komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing. Brno: Lingea. ISBN 978-80-7508-714-0.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a kol., 2019. Moderní marketingová komunikace. 2. vydání. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-271-0787-2.
SEMERÁDOVÁ, Tereza a Petr WEINLICH, 2019. Marketing na Facebooku a Instagramu: využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-4959-1.
Seznam doporučené literatury
CHAFFEY, Dave a Fiona ELLIS-CHADWICK, 2019. Digital marketing: strategy, implementation and practice. 7. vydání. Harlow: Pearson Education. ISBN 978-1-292-24157-9.
KINGSNORTH, Simon, 2022. Strategie digitálního marketingu: komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing. Brno: Lingea. ISBN 978-80-7508-714-0.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a kol., 2019. Moderní marketingová komunikace. 2. vydání. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-271-0787-2.
SEMERÁDOVÁ, Tereza a Petr WEINLICH, 2019. Marketing na Facebooku a Instagramu: využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-4959-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student přednesl obhajobu práce s názvem Sociální média jako nástroj marketingu v odvětví finančních služeb.
Cílem práce bylo zmapovat možnosti využití sociálních médií v odvětví finančních služeb, posléze analyzovat současnou strategii využívání sociálních médií ve vybrané finanční instituci a následně navrhnout doporučení pro přesnější zacílení tohoto typu marketingové komunikace s ohledem na zákazníky vybrané finanční instituce.
Během rozpravy byly položeny dotazy dle posudku vedoucího bakalářské práce:
Otázka 1.: Ve svých doporučeních týkajících se komunikace na sociálních sítích se věnujete zejména zákaznickému segmentu ve věku 18–30 let – jak byste cílil na zákaznické segmenty ve středním až starším věku?
Otázka 2.: Ve své práci jste zjistil, že Partners plánují vstoupit i na bankovní trh – jaké jsou obecně rozdíly v marketingové komunikaci bankovních a nebankovních (poradenských) institucí?
Student na otázky reagoval.
Následně byly během rozpravy položeny doplňující dotazy:
Otázka 3.: Jaká zásadní doporučení pro instituce z oblasti finančních služeb plynou z Vaší práce?
Otázka 4.: Jaký je přínos Vaší bakalářské práce pro praxi?
Otázka 5.: Jak nahlížíte na využívání platformy TikTok a kyberbezpečnost?
Otázka 6.: Jaká byla struktura respondentů a počet respondentů dotazníku?