Tato bakalářská práce se věnuje analýze systému managementu jakosti ve vybraném podniku.
Teoretická část této práce se zabývá vymezením pojmů z oblasti managementu a dále samotnému vymezení systému managementu jakosti.
Praktická část je poté věnována samotné analýze ve vybrané společnosti, RONAL, CR, s. r. o. Výsledkem je poté analýza a hodnocení systému managementu jakosti v tomto podniku. Součástí jsou i návrhy na zlepšení nastaveného systému.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the analysis of the quality management system in a selected company.
The theoretical part of this thesis deals with the definition of terms from the field of management and the definition of the quality management system itself.
The practical part is then devoted to the analysis itself in the selected company, RONAL, CR, s. r. o. The result is then an analysis and evaluation of the quality management system in this company. It also includes suggestions for improving the set system.
Klíčová slova
Management, jakost, systém managementu jakosti, audit
Tato bakalářská práce se věnuje analýze systému managementu jakosti ve vybraném podniku.
Teoretická část této práce se zabývá vymezením pojmů z oblasti managementu a dále samotnému vymezení systému managementu jakosti.
Praktická část je poté věnována samotné analýze ve vybrané společnosti, RONAL, CR, s. r. o. Výsledkem je poté analýza a hodnocení systému managementu jakosti v tomto podniku. Součástí jsou i návrhy na zlepšení nastaveného systému.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the analysis of the quality management system in a selected company.
The theoretical part of this thesis deals with the definition of terms from the field of management and the definition of the quality management system itself.
The practical part is then devoted to the analysis itself in the selected company, RONAL, CR, s. r. o. The result is then an analysis and evaluation of the quality management system in this company. It also includes suggestions for improving the set system.
Klíčová slova
Management, jakost, systém managementu jakosti, audit
Cílem práce je na základě analýzy a syntézy systému managementu jakosti ve vybraném podniku zpracovat doporučení ke zvýšení jeho efektivnosti.
Osnova:
- Základní pojmy managementu.
- Systém managementu jakosti.
- Charakteristika vybraného podniku.
- Analýza systému managementu jakosti ve vybraném podniku.
- Návrhy na zkvalitnění managementu jakosti ve vybraném podniku
Zásady pro vypracování
Cílem práce je na základě analýzy a syntézy systému managementu jakosti ve vybraném podniku zpracovat doporučení ke zvýšení jeho efektivnosti.
Osnova:
- Základní pojmy managementu.
- Systém managementu jakosti.
- Charakteristika vybraného podniku.
- Analýza systému managementu jakosti ve vybraném podniku.
- Návrhy na zkvalitnění managementu jakosti ve vybraném podniku
Seznam doporučené literatury
FILIP, Ludvík. Efektivní řízení kvality. Praha: Pointa, 2019, 238 s. ISBN 978-80-907530-5-1. NENADÁL, Jaroslav. Management kvality pro 21. století. Praha: Management Press, 2018, 366 s. ISBN 978-80-7261-561-2. STEVENSON, William J. Operations management. 13th ed. New York, NY, USA: McGraw-Hill Education, 2018, 890 s. ISBN 978-1-259-66747-3. VEBER, Jaromír. Management: základy, přístupy, soudobé trendy. Praha: Ekopress, 2021, 415 s. ISBN 978-80-87865-69-9. ZLÁMAL, Jaroslav, Petr BAČÍK a Jana BELLOVÁ. Management: základy managementu. Upravené 2. vydání. Prostějov: Computer Media, 2020, 104 s. ISBN 978-80-7402-421-4.
Seznam doporučené literatury
FILIP, Ludvík. Efektivní řízení kvality. Praha: Pointa, 2019, 238 s. ISBN 978-80-907530-5-1. NENADÁL, Jaroslav. Management kvality pro 21. století. Praha: Management Press, 2018, 366 s. ISBN 978-80-7261-561-2. STEVENSON, William J. Operations management. 13th ed. New York, NY, USA: McGraw-Hill Education, 2018, 890 s. ISBN 978-1-259-66747-3. VEBER, Jaromír. Management: základy, přístupy, soudobé trendy. Praha: Ekopress, 2021, 415 s. ISBN 978-80-87865-69-9. ZLÁMAL, Jaroslav, Petr BAČÍK a Jana BELLOVÁ. Management: základy managementu. Upravené 2. vydání. Prostějov: Computer Media, 2020, 104 s. ISBN 978-80-7402-421-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
schémata
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student přednesl téma své BP „Analýza systému managementu jakosti ve vybraném podniku“, otázky vedoucího BP:
1. Doporučujete častější provádění vnitřních auditů systému managementu jakosti v podniku, můžete toto Vaše doporučení více specifikovat a zdůvodnit jejich očekávané přínosy?
2. Byly Vaše návrhy na zlepšení předány podniku, komu a s jakým výsledkem?
Otázky a náměty z obhajoby:
Které z Vámi popsaných přístupů je ve společnosti skutečně používán?
Má firma zavedené certifikace v oblasti kvality a procesů?