Hlavním zaměřením této bakalářské práce je marketingová situační analýza zámecké kavárny Empir Cafe na Kačině. Cílem práce je zhodnotit současnou situaci kavárny a navrhnout vhodné marketingové strategie pro další rozvoj. Práce se zaměřuje na analýzu vnějšího i vnitřního prostředí a na analýzu prvků marketingového mixu. V rámci práce jsou rovněž navrženy konkrétní nástroje a opatření pro implementaci navržené strategie.
Annotation in English
The main focus of this bachelor thesis is the marketing situational analysis of the Empir Cafe café in the Castle Kačina. The thesis aims to evaluate the current situation of the café and suggest suitable marketing strategies for further development. The thesis focuses on analyzing the external and internal environment and analyzing the elements of the marketing mix. The thesis also suggests specific tools and measures for implementing the suggested strategy.
Keywords
marketing, marketingová analýza, marketingové prostředí, PESTLE analýza, Porterova analýza pěti sil, SWOT analýza, Empir Cafe s. r. o., marketingové strategie
Keywords in English
marketing, marketing analysis, marketing environment, PESTLE analysis, Porter's Five Forces analysis, SWOT analysis, Empir Cafe s. r. o., marketing strategies
Length of the covering note
58
Language
CZ
Annotation
Hlavním zaměřením této bakalářské práce je marketingová situační analýza zámecké kavárny Empir Cafe na Kačině. Cílem práce je zhodnotit současnou situaci kavárny a navrhnout vhodné marketingové strategie pro další rozvoj. Práce se zaměřuje na analýzu vnějšího i vnitřního prostředí a na analýzu prvků marketingového mixu. V rámci práce jsou rovněž navrženy konkrétní nástroje a opatření pro implementaci navržené strategie.
Annotation in English
The main focus of this bachelor thesis is the marketing situational analysis of the Empir Cafe café in the Castle Kačina. The thesis aims to evaluate the current situation of the café and suggest suitable marketing strategies for further development. The thesis focuses on analyzing the external and internal environment and analyzing the elements of the marketing mix. The thesis also suggests specific tools and measures for implementing the suggested strategy.
Keywords
marketing, marketingová analýza, marketingové prostředí, PESTLE analýza, Porterova analýza pěti sil, SWOT analýza, Empir Cafe s. r. o., marketingové strategie
Keywords in English
marketing, marketing analysis, marketing environment, PESTLE analysis, Porter's Five Forces analysis, SWOT analysis, Empir Cafe s. r. o., marketing strategies
Research Plan
Cílem práce je navrhnout vhodná marketingová opatření zvolého podniku po předchozí analýze stávající situace.
Osnova:
- Popis a využívání marketingových analýz.
- Výběr a aplikace vhodných marketinogvých strategií.
- Chrakteristika zvolené organizace.
- Popis vnějšího okolí.
- Návrh vhodné strategie.
Research Plan
Cílem práce je navrhnout vhodná marketingová opatření zvolého podniku po předchozí analýze stávající situace.
Osnova:
- Popis a využívání marketingových analýz.
- Výběr a aplikace vhodných marketinogvých strategií.
- Chrakteristika zvolené organizace.
- Popis vnějšího okolí.
- Návrh vhodné strategie.
Recommended resources
FORET, Miroslav a David MELAS. Marketingový výzkum: v udržitelném marketingovém managementu. Praha: Grada, 2020. ISBN 978-80-271-1723-9.
FOTR, Jiří, Ivan SOUČEK a Miroslav ŠPAČEK. Tvorba strategie a strategické plánování: teorie a praxe. 2. aktualizované vydání. Praha: Grada, 2020. ISBN ISBN 978-80-247-3985-4.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016. ISBN 978-80-247-5769-8.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-247-5869-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada, 2019. ISBN 978-80-271-0787-2.
Recommended resources
FORET, Miroslav a David MELAS. Marketingový výzkum: v udržitelném marketingovém managementu. Praha: Grada, 2020. ISBN 978-80-271-1723-9.
FOTR, Jiří, Ivan SOUČEK a Miroslav ŠPAČEK. Tvorba strategie a strategické plánování: teorie a praxe. 2. aktualizované vydání. Praha: Grada, 2020. ISBN ISBN 978-80-247-3985-4.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016. ISBN 978-80-247-5769-8.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-247-5869-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada, 2019. ISBN 978-80-271-0787-2.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
illustrations
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Studentka přednesla téma své BP „Marketingová situační analýza zvoleného podniku“.
Otázky vedoucího BP:
1. Autorka může uvést, jak by postupovala při aplikaci navržených změn (harmonogram).
2. Také může uvést, jak na její návrhy reagovala majitelka kavárny.
Otázky komise:
1. Rozveďte představu o programu pro seniory.
Studentka na otázky reagovala, komise oceňuje přínos doporučení.