Diplomová práce se věnuje externímu personálnímu marketingu ve vybraném podniku a důvodům nedostatku profesionálních řidičů na trhu práce. Cílem práce je při zhodnocení současného personálního marketingu ve společnosti XY a na základě dat získaných z dotazníkového šetření, pozorování a polostrukturovaných rozhovorů navrhnout vhodnou marketingovou strategii k získávání nových zaměstnanců. Součástí práce jsou návrhy na zlepšení náboru zaměstnanců včetně graficky zpracovaných propagačních materiálů.
Anotace v angličtině
The diploma thesis focuses on external HR marketing in a selected company and the reasons for the lack of professional drivers on the labour market. The aim of the thesis is to evaluate the current HR marketing in the company XY and to propose an appropriate marketing strategy to attract new employees based on the data obtained from a questionnaire survey, observations and semi-structured interviews. The thesis includes suggestions for improving recruitment including graphic promotional materials.
Klíčová slova
personální marketing, externí personální marketing, značka zaměstnavatele, nábor zaměstnanců, profesionální řidič kamionu, řidičské oprávnění, personální marketingová strategie
Diplomová práce se věnuje externímu personálnímu marketingu ve vybraném podniku a důvodům nedostatku profesionálních řidičů na trhu práce. Cílem práce je při zhodnocení současného personálního marketingu ve společnosti XY a na základě dat získaných z dotazníkového šetření, pozorování a polostrukturovaných rozhovorů navrhnout vhodnou marketingovou strategii k získávání nových zaměstnanců. Součástí práce jsou návrhy na zlepšení náboru zaměstnanců včetně graficky zpracovaných propagačních materiálů.
Anotace v angličtině
The diploma thesis focuses on external HR marketing in a selected company and the reasons for the lack of professional drivers on the labour market. The aim of the thesis is to evaluate the current HR marketing in the company XY and to propose an appropriate marketing strategy to attract new employees based on the data obtained from a questionnaire survey, observations and semi-structured interviews. The thesis includes suggestions for improving recruitment including graphic promotional materials.
Klíčová slova
personální marketing, externí personální marketing, značka zaměstnavatele, nábor zaměstnanců, profesionální řidič kamionu, řidičské oprávnění, personální marketingová strategie
Cílem práce je navrhnout strategii personálního marketingu pro zvolený podnik na základě zhodnocení stávající situace.
Osnova:
- Vymezení základních pojmů a souvislostí. - Analýza trhu v ČR a důvody nedostatku uchazečů o zvolenou profesi. - Požadavky uchazečů na zvolenou profesi. - Návrh marketingové strategie získání nových zaměstnanců.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je navrhnout strategii personálního marketingu pro zvolený podnik na základě zhodnocení stávající situace.
Osnova:
- Vymezení základních pojmů a souvislostí. - Analýza trhu v ČR a důvody nedostatku uchazečů o zvolenou profesi. - Požadavky uchazečů na zvolenou profesi. - Návrh marketingové strategie získání nových zaměstnanců.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Michael a Stephen TAYLOR. Armstrong's handbook of human resource management practice. 13th edition. London: Kogan Page, 2014. ISBN 978-0-7494-6964-1.
HORVÁTHOVÁ, Petra, Jiří BLÁHA a Andrea ČOPÍKOVÁ. Řízení lidských zdrojů: nové trendy. Praha: Management Press, 2016. ISBN 978-80-7261-430-1.
KARLÍČEK, Miroslav a Kevin Lane KELLER. Základy marketingu: moderní pojetí a postupy : 13. vydání. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-247-5869-5.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management: moderní pojetí a postupy : 13. vydání. [4. vyd.]. Praha: Grada, 2013. ISBN ISBN978-80-247-4150-5.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Michael a Stephen TAYLOR. Armstrong's handbook of human resource management practice. 13th edition. London: Kogan Page, 2014. ISBN 978-0-7494-6964-1.
HORVÁTHOVÁ, Petra, Jiří BLÁHA a Andrea ČOPÍKOVÁ. Řízení lidských zdrojů: nové trendy. Praha: Management Press, 2016. ISBN 978-80-7261-430-1.
KARLÍČEK, Miroslav a Kevin Lane KELLER. Základy marketingu: moderní pojetí a postupy : 13. vydání. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-247-5869-5.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management: moderní pojetí a postupy : 13. vydání. [4. vyd.]. Praha: Grada, 2013. ISBN ISBN978-80-247-4150-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka přednesla téma své DP „Personální marketing při náboru nových zaměstnanců“, vedoucí a oponent v posudcích DP pokládají následující otázky či náměty:
Autorka může uvést, jaký zájem vzbudil její výzkum mezi odbornou veřejností.
Zaznamenala jste určité výhrady ze strany EU proti používání platformy TikTok? Pokud ano, proč její využívání společnosti doporučujete?
Otázky a náměty z rozpravy:
Můžete rozvést návrh vzdělávání nových zaměstnanců?