Cílem bakalářské práce je na základě teoretických poznatků a analýzy současného stavu navrhnout firemní identitu pro zvolenou značku. Návrh firemní identity vytvoří celkový obraz značky, který by měl být maximálně konzistentní a odpovídat filozofii značky. Cílem bakalářské práce bude také navrhnout základní možnosti využití online prostředí pro budování firemní identity.
Osnova:
Firemní identita a marketingová komunikace - vymezení pojmu, využití firemní identity v marketingové komunikaci společnosti.
Cílem bakalářské práce je na základě teoretických poznatků a analýzy současného stavu navrhnout firemní identitu pro zvolenou značku. Návrh firemní identity vytvoří celkový obraz značky, který by měl být maximálně konzistentní a odpovídat filozofii značky. Cílem bakalářské práce bude také navrhnout základní možnosti využití online prostředí pro budování firemní identity.
Osnova:
Firemní identita a marketingová komunikace - vymezení pojmu, využití firemní identity v marketingové komunikaci společnosti.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing, 2016. ISBN 978-80-247-5769-8.
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. V Brně: Jan Melvil Publishing, 2019. Žádná velká věda. ISBN 978-80-7555-084-2.
MARINIČ, Pavel. Plánování a tvorba hodnoty firmy. Praha: Grada, 2008. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-2432-4.
SHARP, Byron. Jak se budují značky: co obchodníci nevědí. Přeložil Petr SUMCOV. Praha: Dobrovský, 2018. Knihy Omega. ISBN 978-80-7390-618-4.
VYSEKALOVÁ, Jitka, Jiří MIKEŠ a Jan BINAR. Image a firemní identita. 2., aktualizované a rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, 2020. Expert (Grada). ISBN 978-80-271-2841-9.
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing, 2016. ISBN 978-80-247-5769-8.
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. V Brně: Jan Melvil Publishing, 2019. Žádná velká věda. ISBN 978-80-7555-084-2.
MARINIČ, Pavel. Plánování a tvorba hodnoty firmy. Praha: Grada, 2008. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-2432-4.
SHARP, Byron. Jak se budují značky: co obchodníci nevědí. Přeložil Petr SUMCOV. Praha: Dobrovský, 2018. Knihy Omega. ISBN 978-80-7390-618-4.
VYSEKALOVÁ, Jitka, Jiří MIKEŠ a Jan BINAR. Image a firemní identita. 2., aktualizované a rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, 2020. Expert (Grada). ISBN 978-80-271-2841-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka přednesla obhajobu práce s názvem: Firemní identita vybrané značky.
Cílem bakalářské práce je na základě teoretických poznatků a analýzy současného stavu navrhnout firemní identitu pro zvolenou značku. Návrh firemní identity vytvoří celkový obraz značky, který by měl být maximálně konzistentní a odpovídat filozofii značky. Cílem bakalářské práce bude také navrhnout základní možnosti využití online prostředí pro budování firemní identity.
Otázky dle posudku vedoucího práce:
1. V jakém stavu je realizace vašeho návrhu firemní identity pro značku SHARD, případně jaký doporučujete postup pro úplnou realizaci vašeho návrhu?
2. Z čeho jste vycházela při návrhu praktických ukázek, jako jsou firemní vizitky, hlavičkový papír, visačky na produkty, návrhy pro sociální sítě a reklamní tričko?