Cílem bakalářské práce je vytvoření marketingové kampaně pro univerzitní hokejový tým Riders v prostředí sociálních sítí. V práci jsou popsány marketingové strategie a jejich využití. Následně popisuje marketingovou komunikaci v online prostředí, kde se zaměřuje především na sociální sítě. Praktická část se zaměřuje na analýzu stávající komunikace klubu společně s analýzou konkurence. Dále popisuje proces grafické tvorby nového vizuálu příspěvků, které slouží jako podklad pro marketingovou kampaň a obsahový plán.
Anotace v angličtině
The aim of the bachelor thesis is to create a marketing campaign for the Riders university hockey team in the social networking environment. The thesis describes the marketing strategies and their use. It then describes marketing communication in the online environment, focusing mainly on social networks. The practical part focuses on an analysis of the club's existing communications along with an analysis of the competition. It also describes the process of graphic design of new visual posts, which serve as a basis for the marketing campaign and content plan.
Klíčová slova
Marketing, strategie, marketingová komunikace, sociální sítě, design
Klíčová slova v angličtině
Marketing, strategy, marketing communication, social networks, design
Rozsah průvodní práce
64 s. (92 527 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem bakalářské práce je vytvoření marketingové kampaně pro univerzitní hokejový tým Riders v prostředí sociálních sítí. V práci jsou popsány marketingové strategie a jejich využití. Následně popisuje marketingovou komunikaci v online prostředí, kde se zaměřuje především na sociální sítě. Praktická část se zaměřuje na analýzu stávající komunikace klubu společně s analýzou konkurence. Dále popisuje proces grafické tvorby nového vizuálu příspěvků, které slouží jako podklad pro marketingovou kampaň a obsahový plán.
Anotace v angličtině
The aim of the bachelor thesis is to create a marketing campaign for the Riders university hockey team in the social networking environment. The thesis describes the marketing strategies and their use. It then describes marketing communication in the online environment, focusing mainly on social networks. The practical part focuses on an analysis of the club's existing communications along with an analysis of the competition. It also describes the process of graphic design of new visual posts, which serve as a basis for the marketing campaign and content plan.
Klíčová slova
Marketing, strategie, marketingová komunikace, sociální sítě, design
Klíčová slova v angličtině
Marketing, strategy, marketing communication, social networks, design
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je vytvoření online marketingové kampaně na sociálních sítích. Součástí práce je analýza stávající situace, stanovení základní marketingové komunikační strategie, výběr vhodných sociálních sítí a návrh obsahu.
Osnova:
- Úvod do problematiky marketingové komunikace na sociálních sítích.
- Analýza stávající marketingové komunikace hokejového klubu.
- Návrh komunikační strategie a obsahového plánu pro vybrané sociální sítě.
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je vytvoření online marketingové kampaně na sociálních sítích. Součástí práce je analýza stávající situace, stanovení základní marketingové komunikační strategie, výběr vhodných sociálních sítí a návrh obsahu.
Osnova:
- Úvod do problematiky marketingové komunikace na sociálních sítích.
- Analýza stávající marketingové komunikace hokejového klubu.
- Návrh komunikační strategie a obsahového plánu pro vybrané sociální sítě.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingový průzkum: poznáváme svoje zákazníky. 2., aktualiz. vyd. Brno: BizBooks, 2012. ISBN 978-80-265-0038-4.
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. V Brně: Jan Melvil Publishing, 2019. Žádná velká věda. ISBN 978-80-7555-084-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, 2019. Expert. ISBN 978-80-271-0787-2.
SAMARA, Timothy. Grafický design: základní pravidla a způsoby jejich porušování. Druhé vydání aktualizované a rozšířené. Přeložil Patricie RŮŽIČKOVÁ. V Praze: Slovart, 2016. ISBN 978-80-7529-046-5.
SEMERÁDOVÁ, Tereza a Petr WEINLICH. Marketing na Facebooku a Instagramu: využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. Brno: Computer Press, 2019. ISBN 978-80-251-4959-1.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingový průzkum: poznáváme svoje zákazníky. 2., aktualiz. vyd. Brno: BizBooks, 2012. ISBN 978-80-265-0038-4.
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. V Brně: Jan Melvil Publishing, 2019. Žádná velká věda. ISBN 978-80-7555-084-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, 2019. Expert. ISBN 978-80-271-0787-2.
SAMARA, Timothy. Grafický design: základní pravidla a způsoby jejich porušování. Druhé vydání aktualizované a rozšířené. Přeložil Patricie RŮŽIČKOVÁ. V Praze: Slovart, 2016. ISBN 978-80-7529-046-5.
SEMERÁDOVÁ, Tereza a Petr WEINLICH. Marketing na Facebooku a Instagramu: využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. Brno: Computer Press, 2019. ISBN 978-80-251-4959-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student přednesl obhajobu práce s názvem: Využití sociálních sítí v marketingové komunikaci hokejového klubu Riders. Cílem bakalářské práce je vytvoření online marketingové kampaně na sociálních sítích. Součástí práce je analýza stávající situace, stanovení základní marketingové komunikační strategie, výběr vhodných sociálních sítí a návrh obsahu.
Otázky dle posudku vedoucího práce: Grafické výstupy jsou velmi zdařilé. Můžete popsat postup zpracování vašich příspěvků – univerzitní hokejový tým určitě musí nějakým způsobem vycházet z jednotného vizuálního stylu UPCE, tzn. byl jste ve své práci nějak tímto ovlivněn? Jak a s kým jste konzultoval své grafické návrhy.
Otázky komise: Byl nárůst uživatelů po zavedení nového vizuálu? Jaké byly spojené náklady s vámi navrhovanou marketingovou kampaní? Jak byste měřil efektivnost marketingové kampaně?
Student otázky zodpověděl