Tématem této bakalářské práce je online marketingová komunikace. Konkrétně se zabývá moderními formami online marketingu a to především na sociálních sítích. V rámci teoretické části je definován online marketing a marketingová komunikace na internetu. Dále sociální média, kde jsou následně detailně popsány jednotlivé sociální sítě vhodné pro marketingové využití. Praktická část práce je zaměřena na analýzu marketingové online komunikace společnosti Ryor a jejich prezentace v online prostředí. V závěru jsou sestaveny návrhy na zlepšení marketingové online komunikace společnosti.
Anotace v angličtině
The topic of this bachelor thesis is online marketing communication. Specifically, it deals with modern forms of online marketing, especially on social networks. The theoretical part defines online marketing and marketing communication on the Internet. Furthermore, social media, where individual social networks suitable for marketing use are then described in detail. The practical part of the thesis focuses on the analysis of Ryor's online marketing communication in terms of their website and social media. At the end, suggestions for improving the company's online marketing communication are compiled.
Klíčová slova
marketing, online marketing, nástroje online marketingu, marketing na sociálních sítích, sociální sítě
Klíčová slova v angličtině
marketing, online marketing, online marketing tools, social media marketing, social networks
Rozsah průvodní práce
65 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem této bakalářské práce je online marketingová komunikace. Konkrétně se zabývá moderními formami online marketingu a to především na sociálních sítích. V rámci teoretické části je definován online marketing a marketingová komunikace na internetu. Dále sociální média, kde jsou následně detailně popsány jednotlivé sociální sítě vhodné pro marketingové využití. Praktická část práce je zaměřena na analýzu marketingové online komunikace společnosti Ryor a jejich prezentace v online prostředí. V závěru jsou sestaveny návrhy na zlepšení marketingové online komunikace společnosti.
Anotace v angličtině
The topic of this bachelor thesis is online marketing communication. Specifically, it deals with modern forms of online marketing, especially on social networks. The theoretical part defines online marketing and marketing communication on the Internet. Furthermore, social media, where individual social networks suitable for marketing use are then described in detail. The practical part of the thesis focuses on the analysis of Ryor's online marketing communication in terms of their website and social media. At the end, suggestions for improving the company's online marketing communication are compiled.
Klíčová slova
marketing, online marketing, nástroje online marketingu, marketing na sociálních sítích, sociální sítě
Klíčová slova v angličtině
marketing, online marketing, online marketing tools, social media marketing, social networks
Zásady pro vypracování
Cílem práce je sestavit přehled jednotlivých forem online marketingové komunikace využitelných v podnikové praxi se zaměřením na moderní formy komunikace na sociálních sítích. Součástí práce je analýza marketingové komunikace vybrané společnosti a sestavení návrhů na zlepšení.
Osnova:
- Základní pojmy online marketingu a marketingové komunikace.
- Marketingová komunikace na sociálních sítích.
- Analýza marketingové komunikace vybraného podniku.
- Vyhodnocení a návrh na zlepšení marketingové komunikace na sociálních sítích.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je sestavit přehled jednotlivých forem online marketingové komunikace využitelných v podnikové praxi se zaměřením na moderní formy komunikace na sociálních sítích. Součástí práce je analýza marketingové komunikace vybrané společnosti a sestavení návrhů na zlepšení.
Osnova:
- Základní pojmy online marketingu a marketingové komunikace.
- Marketingová komunikace na sociálních sítích.
- Analýza marketingové komunikace vybraného podniku.
- Vyhodnocení a návrh na zlepšení marketingové komunikace na sociálních sítích.
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-247-5869-5.
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. V Brně: Jan Melvil Publishing, 2019. Žádná velká věda. ISBN 978-80-7555-084-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3622-8.
SEMERÁDOVÁ, Tereza a Petr WEINLICH. Marketing na Facebooku a Instagramu: využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. Brno: Computer Press, 2019. ISBN 978-80-251-4959-1.
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-247-5869-5.
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. V Brně: Jan Melvil Publishing, 2019. Žádná velká věda. ISBN 978-80-7555-084-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3622-8.
SEMERÁDOVÁ, Tereza a Petr WEINLICH. Marketing na Facebooku a Instagramu: využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. Brno: Computer Press, 2019. ISBN 978-80-251-4959-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka přednesla téma své BP „Moderní formy marketingové online komunikace“, otázky vedoucí BP:
1. Pro analýzu stávající online marketingové komunikace vybraných společností jste využívala nástroj SimilarWeb. Můžete popsat jaké jsou jeho výhody a omezení použití?
2. Můžete detailněji popsat jakým způsobem funguje algoritmus sociálních sítí a jak ovlivňuje marketingovou komunikaci?
Otázky a náměty z obhajoby:
Jaký je důvod toho, že společnost má oddělený e-shop a webové stránky?
Jaké jsou cílové segmenty značky?
Nepovažujete soustředění se na TikTok i přes současné kauzy rizikové?