Bakalářská práce se zaměřuje na základy tvorby jednotného vizuálního stylu podniku a provázání jeho vizuální stránky s marketingem. Sledovaným subjektem je cukrárna, pro niž byl jako výsledek bakalářské práce vypracován logomanuál s ukázkami použití.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis focuses on corporate design basics and its connection to marketing activities. The subject of matter is a confectioner's shop and its brand style guide, which has been designed as a result of the thesis.
Bakalářská práce se zaměřuje na základy tvorby jednotného vizuálního stylu podniku a provázání jeho vizuální stránky s marketingem. Sledovaným subjektem je cukrárna, pro niž byl jako výsledek bakalářské práce vypracován logomanuál s ukázkami použití.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis focuses on corporate design basics and its connection to marketing activities. The subject of matter is a confectioner's shop and its brand style guide, which has been designed as a result of the thesis.
Cílem je sjednocení a modernizace vizuální stránky podniku a tím zlepšení působení na veřejnost.
Osnova:
- Vysvětlení jednotného vizuálního stylu a základních pojmů
- Základy úspěšné reklamy
- Představení podniku, analýza jeho současného stavu
- Návrh nového vzhledu loga a materiálů
- Prezentace na internetu
Zásady pro vypracování
Cílem je sjednocení a modernizace vizuální stránky podniku a tím zlepšení působení na veřejnost.
Osnova:
- Vysvětlení jednotného vizuálního stylu a základních pojmů
- Základy úspěšné reklamy
- Představení podniku, analýza jeho současného stavu
- Návrh nového vzhledu loga a materiálů
- Prezentace na internetu
Seznam doporučené literatury
AIREY, David. Logo: nápad, návrh, realizace. Přeložila Helena DANIHELKOVÁ. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-3151-0
MCWADE, John. Jak na působivý grafický design: návrhy brožur, log, webů, newsletterů, vizitek či plakátů. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3118-3
TSELENTIS, Jason. Typografie: o funkci a užití písma. Přeložil Jan KOUBEK. V Praze: Slovart, 2014. ISBN 978-80-7391-807-1
BUREŠ, Michal, Adam LAITA a Marek LAURENČÍK. WordPress: od základů k profesionálnímu použití. Praha: Grada Publishing, 2021. Průvodce. ISBN 978-80-271-0178-8
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama: jak dělat reklamu. 4., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-247-5865-7
Seznam doporučené literatury
AIREY, David. Logo: nápad, návrh, realizace. Přeložila Helena DANIHELKOVÁ. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-3151-0
MCWADE, John. Jak na působivý grafický design: návrhy brožur, log, webů, newsletterů, vizitek či plakátů. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3118-3
TSELENTIS, Jason. Typografie: o funkci a užití písma. Přeložil Jan KOUBEK. V Praze: Slovart, 2014. ISBN 978-80-7391-807-1
BUREŠ, Michal, Adam LAITA a Marek LAURENČÍK. WordPress: od základů k profesionálnímu použití. Praha: Grada Publishing, 2021. Průvodce. ISBN 978-80-271-0178-8
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama: jak dělat reklamu. 4., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-247-5865-7
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka přednesla obhajobu práce s názvem: Jednotný vizuální styl cukrárny Na Výsluní. Cílem je sjednocení a modernizace vizuální stránky podniku a tím zlepšení působení na veřejnost.
Otázky dle posudku vedoucího práce:
K práci mám jednu otázku. Proč takovéto barevné ladění?
Otázky komise:
Proč jste použila patkové písmo v logu?
Pracovala jste s uvedenou cukrárnou? Konzultovala jste s nimi?
Jaké bylo kritérium na hodnocení cíle – vizuálního stylu?