Tato bakalářská práce je zaměřena na význam marketingu pro malý výrobní podnik. Zaměřuje se, jak vysoký podíl zastoupení marketingových nástrojů existuje ve výrobní a prodejní strategii firmy.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis focuses on the significance of marketing for a small manufacturing enterprise. It examines how well marketing tools are integrated into the company's production and sales strategy.
Tato bakalářská práce je zaměřena na význam marketingu pro malý výrobní podnik. Zaměřuje se, jak vysoký podíl zastoupení marketingových nástrojů existuje ve výrobní a prodejní strategii firmy.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis focuses on the significance of marketing for a small manufacturing enterprise. It examines how well marketing tools are integrated into the company's production and sales strategy.
Cíl práce: Vyhodnotit vliv využívání marketingových metod na rozvoj vybraného výrobního podniku. Na základě znalostí teoretických přístupů k uplatňování nástrojů marketingového řízení bude následně provedena analýza jejich využití při řízení firmy, následovat bude take případný návrh možných zlepšení.
Osnova:
- Význam marketingu.
- Metody marketingu.
- Průzkum využívání marketingu ve vybraných výrobních podnicích.
- Vlastní zhodnocení využívání marketingu ve vybraných výrobních podnicích.
Zásady pro vypracování
Cíl práce: Vyhodnotit vliv využívání marketingových metod na rozvoj vybraného výrobního podniku. Na základě znalostí teoretických přístupů k uplatňování nástrojů marketingového řízení bude následně provedena analýza jejich využití při řízení firmy, následovat bude take případný návrh možných zlepšení.
Osnova:
- Význam marketingu.
- Metody marketingu.
- Průzkum využívání marketingu ve vybraných výrobních podnicích.
- Vlastní zhodnocení využívání marketingu ve vybraných výrobních podnicích.
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1535-3.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přeprac. vyd. Praha: Grada, 2018. ISBN 9788024758695.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4., vyd. Praha: Grada, 2013. ISBN 9788024741505.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3527-6.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., přeprac. vyd. Praha: Grada Publishing, 2019. ISBN 9788027107872.
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1535-3.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přeprac. vyd. Praha: Grada, 2018. ISBN 9788024758695.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4., vyd. Praha: Grada, 2013. ISBN 9788024741505.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3527-6.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., přeprac. vyd. Praha: Grada Publishing, 2019. ISBN 9788027107872.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student přednesl téma své BP „Význam marketingu pro menší výrobní podnik“.
Otázky a náměty z obhajoby:
Jakým způsobem byste chtěl sledovat vliv zavedení nových metod marketingu na rozvoj podniku?
Jaké faktory byste hodnotil v rámci „rozvoje podniku“?
Kdo byli respondenti v rámci dotazníkového šetření?