Po detailní analýze současného stavu dopravní obslužnosti podél tratě 174 v oblasti Berounska, Křivoklátska a Rakovnicka, a to s hlavním zaměřením na zlepšení stávajícího stavu zejména na faktory ovlivňující budoucí poptávku po této specifické službě, budou navrženy jednotlivé varianty jízdních řádů odpovídající předpokládaným přepravním potřebám v dotčené lokalitě. K těmto jízdním řádům budou následně navrženy oběhy vozidel a turnusy provozních zaměstnanců. Pro vytvoření technologie provozu vlaků jsou použity optimalizační metody.
Anotace v angličtině
After detailed analysis of the current state of public trasportation service along the railway line 174 in the regions of Beroun, Křivoklát and Rakovník were suggested individual options of train timetables focused mainly on the current state improvement considering the influencing factors of the specific rail service and its impacts on a future transport demand assumed in considered regions. Drafts of rolling stock rosters and rotation of train operating employees were created afterwards. For the train traffic technologies were used optimalisation methods.
Po detailní analýze současného stavu dopravní obslužnosti podél tratě 174 v oblasti Berounska, Křivoklátska a Rakovnicka, a to s hlavním zaměřením na zlepšení stávajícího stavu zejména na faktory ovlivňující budoucí poptávku po této specifické službě, budou navrženy jednotlivé varianty jízdních řádů odpovídající předpokládaným přepravním potřebám v dotčené lokalitě. K těmto jízdním řádům budou následně navrženy oběhy vozidel a turnusy provozních zaměstnanců. Pro vytvoření technologie provozu vlaků jsou použity optimalizační metody.
Anotace v angličtině
After detailed analysis of the current state of public trasportation service along the railway line 174 in the regions of Beroun, Křivoklát and Rakovník were suggested individual options of train timetables focused mainly on the current state improvement considering the influencing factors of the specific rail service and its impacts on a future transport demand assumed in considered regions. Drafts of rolling stock rosters and rotation of train operating employees were created afterwards. For the train traffic technologies were used optimalisation methods.
Úvod 1. Analýza současného stavu 2. Návrh variant jízdního řádu 3. Optimalizace technologie provozu 4. Provozně-ekonomické zhodnocení Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod 1. Analýza současného stavu 2. Návrh variant jízdního řádu 3. Optimalizace technologie provozu 4. Provozně-ekonomické zhodnocení Závěr
Seznam doporučené literatury
Plán dopravní obslužnosti Středočeského kraje pro období 2021 – 2025
GAŠPARÍK, Jozef a Jiří KOLÁŘ. Železniční doprava: technologie, řízení, grafikony a dalších 100 zajímavostí. Praha: Grada Publishing, 2017. ISBN 978-80-271-0058-3.
DRDLA, Pavel. Osobní doprava regionálního a nadregionálního významu. Vydání: 2. upravené. Pardubice: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera, 2018. ISBN 978-80-7560-189-6.
Seznam doporučené literatury
Plán dopravní obslužnosti Středočeského kraje pro období 2021 – 2025
GAŠPARÍK, Jozef a Jiří KOLÁŘ. Železniční doprava: technologie, řízení, grafikony a dalších 100 zajímavostí. Praha: Grada Publishing, 2017. ISBN 978-80-271-0058-3.
DRDLA, Pavel. Osobní doprava regionálního a nadregionálního významu. Vydání: 2. upravené. Pardubice: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera, 2018. ISBN 978-80-7560-189-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své diplomové práce. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na připomínky reagoval správně a v plném rozsahu je zodpověděl. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.