Práce se zabývá hodnocením kvality služeb společnosti Ryanair DAC generací Z a obsahuje 4 kapitoly. První kapitola se zabývá teoretickým vymezením kvality v letecké dopravě a jsou zde charakterizovány teoretické aspekty měření kvality a spokojenosti. Druhá kapitola obsahuje představení společnosti Ryanair DAC, charakteristiku současných generacích a analýzu současného stavu pomocí dotazníkového šetření. Obsahem třetí kapitoly jsou návrhy na zlepšení kvality a zvýšením spokojenosti. Návrhy jsou následně ve čtvrté kapitole zhodnoceny.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the evaluation of the service quality of Ryanair DAC by generation Z and contains four chapters. The first chapter deals with the theoretical definition of quality in air transport and the theoretical aspects of measuring quality and satisfaction are characterized here. The second chapter contains the introduction of the company Ryanair DAC, the characteristics of the current generations and the analysis of the current state using a questionnaire survey. The contents of the third chapter are suggestions for improving quality and increasing satisfaction. The proposals are subsequently evaluated in the fourth chapter.
Klíčová slova
Letecká doprava, kvalita služeb, Ryanair DAC, generace
Klíčová slova v angličtině
Air transport, service quality, Ryanair DAC, generations
Rozsah průvodní práce
87 s., 6 s. příl.
Jazyk
CZ
Anotace
Práce se zabývá hodnocením kvality služeb společnosti Ryanair DAC generací Z a obsahuje 4 kapitoly. První kapitola se zabývá teoretickým vymezením kvality v letecké dopravě a jsou zde charakterizovány teoretické aspekty měření kvality a spokojenosti. Druhá kapitola obsahuje představení společnosti Ryanair DAC, charakteristiku současných generacích a analýzu současného stavu pomocí dotazníkového šetření. Obsahem třetí kapitoly jsou návrhy na zlepšení kvality a zvýšením spokojenosti. Návrhy jsou následně ve čtvrté kapitole zhodnoceny.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the evaluation of the service quality of Ryanair DAC by generation Z and contains four chapters. The first chapter deals with the theoretical definition of quality in air transport and the theoretical aspects of measuring quality and satisfaction are characterized here. The second chapter contains the introduction of the company Ryanair DAC, the characteristics of the current generations and the analysis of the current state using a questionnaire survey. The contents of the third chapter are suggestions for improving quality and increasing satisfaction. The proposals are subsequently evaluated in the fourth chapter.
Klíčová slova
Letecká doprava, kvalita služeb, Ryanair DAC, generace
Klíčová slova v angličtině
Air transport, service quality, Ryanair DAC, generations
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Kvalita v letecké dopravě
2. Analýza současného stavu kvality služeb společnosti Ryanair DAC podle generace Z
3. Návrhy na zlepšení kvality služeb společnosti Ryanair DAC
4. Zhodnocení návrhů
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Kvalita v letecké dopravě
2. Analýza současného stavu kvality služeb společnosti Ryanair DAC podle generace Z
3. Návrhy na zlepšení kvality služeb společnosti Ryanair DAC
4. Zhodnocení návrhů
Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Diplomantka dokázala svou diplomovou práci obhájit. V problematice se orientovala s menší jistotou a pohotovostí. Na doplňující otázky odpověděla s určitými nepřesnostmi.