Bakalářská práce se zaměřuje na strategii a proces všeobecného nákupu ve firmě Škoda Auto a.s. Práce zahrnuje teoretické vymezení dané problematiky s důrazem na B2B nákupní platformy. Navazující analytická část popisuje vybrané, současné nákupní procesy ve firmě, uvádí rešerši a komparaci potencionálně využitelných nákupních platforem (Amazon Business Platform, Alza pro firmy, Mall Pro). V závěrečné části je uveden návrh ke zlepšení B2B strategie nákupu ve formě aplikace "Pro všeobecný nákup", která spolupracuje se systémem Celonis.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis focuses on the strategy and process of general purchasing in Škoda Auto a.s. The thesis includes a theoretical definition of the issue with emphasis on B2B purchasing platforms. The subsequent analytical part describes selected, current purchasing processes in the company, presents a research and comparison of potentially usable purchasing platforms (Amazon Business Platform, Alza pro firmy, Mall Pro). In the final part, a proposal to improve the B2B purchasing strategy is presented in the form of a application "For General Purchasing" that cooperates with the Celonis system.
Klíčová slova
B2B, Informační systémy, Nákupní platformy, Nákupní proces, Škoda Auto a.s.
Klíčová slova v angličtině
B2B, Information systems, Purchasing platforms, Purchasing process, Škoda Auto a.s.
Rozsah průvodní práce
64 s., 1 s. příl.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zaměřuje na strategii a proces všeobecného nákupu ve firmě Škoda Auto a.s. Práce zahrnuje teoretické vymezení dané problematiky s důrazem na B2B nákupní platformy. Navazující analytická část popisuje vybrané, současné nákupní procesy ve firmě, uvádí rešerši a komparaci potencionálně využitelných nákupních platforem (Amazon Business Platform, Alza pro firmy, Mall Pro). V závěrečné části je uveden návrh ke zlepšení B2B strategie nákupu ve formě aplikace "Pro všeobecný nákup", která spolupracuje se systémem Celonis.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis focuses on the strategy and process of general purchasing in Škoda Auto a.s. The thesis includes a theoretical definition of the issue with emphasis on B2B purchasing platforms. The subsequent analytical part describes selected, current purchasing processes in the company, presents a research and comparison of potentially usable purchasing platforms (Amazon Business Platform, Alza pro firmy, Mall Pro). In the final part, a proposal to improve the B2B purchasing strategy is presented in the form of a application "For General Purchasing" that cooperates with the Celonis system.
Klíčová slova
B2B, Informační systémy, Nákupní platformy, Nákupní proces, Škoda Auto a.s.
Klíčová slova v angličtině
B2B, Information systems, Purchasing platforms, Purchasing process, Škoda Auto a.s.
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Nákupní strategie
2. Analýza současné B2B strategie ve Škoda Auto a.s.
3. Návrh ke zlepšení B2B strategie ve Škoda Auto a.s.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Nákupní strategie
2. Analýza současné B2B strategie ve Škoda Auto a.s.
3. Návrh ke zlepšení B2B strategie ve Škoda Auto a.s.
Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své bakalářské práce. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.