Cílem bakalářské práce je na základě analýzy principů ESG ve vybraných podnicích zhodnocení aktivit v této oblasti a navržení doporučení. Zabývá se tématikou udržitelnosti a prezentací těchto aktivit v rámci marketingu. První část práce se věnuje teoretickým východiskům v podobě popisu marketingu a marketingového mixu. Praktická část obsahuje analýzu principů ESG a marketingových aktivit ve vybraných podnicích, na jejichž základě, je doporučen prostor pro zlepšení.
Anotace v angličtině
The aim od the barchelor thesis is to evaluate activities in this area and propose recommendations based on the analysis od ESG principles on selected companies. It deals with the topic of sustainability and presentation of these activities within marketing. The theoretical part focuses on theoretical backgrounds in the form of describing marketing and the marketing mix. The practical part includes an analysis of ESG principles and marketing activities in selected companies, based on which recommendations for improvement are proposed.
Cílem bakalářské práce je na základě analýzy principů ESG ve vybraných podnicích zhodnocení aktivit v této oblasti a navržení doporučení. Zabývá se tématikou udržitelnosti a prezentací těchto aktivit v rámci marketingu. První část práce se věnuje teoretickým východiskům v podobě popisu marketingu a marketingového mixu. Praktická část obsahuje analýzu principů ESG a marketingových aktivit ve vybraných podnicích, na jejichž základě, je doporučen prostor pro zlepšení.
Anotace v angličtině
The aim od the barchelor thesis is to evaluate activities in this area and propose recommendations based on the analysis od ESG principles on selected companies. It deals with the topic of sustainability and presentation of these activities within marketing. The theoretical part focuses on theoretical backgrounds in the form of describing marketing and the marketing mix. The practical part includes an analysis of ESG principles and marketing activities in selected companies, based on which recommendations for improvement are proposed.
Cílem práce je na základě analýzy principů ESG ve vybraných podnicích zhodnocení aktivit v této oblasti a navržení doporučení ke zlepšení.
Osnova:
- Aktuálnost zvoleného tématu.
- Teoretická východiska v oblasti marketingu.
- Udržitelný marketing a principy ESG.
- Charakteristika vybraných podniků.
- Analýza principů ESG ve vybraných podnicích.
- Zhodnocení výsledků a návrhy doporučení.
- Formulace závěrů.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je na základě analýzy principů ESG ve vybraných podnicích zhodnocení aktivit v této oblasti a navržení doporučení ke zlepšení.
Osnova:
- Aktuálnost zvoleného tématu.
- Teoretická východiska v oblasti marketingu.
- Udržitelný marketing a principy ESG.
- Charakteristika vybraných podniků.
- Analýza principů ESG ve vybraných podnicích.
- Zhodnocení výsledků a návrhy doporučení.
- Formulace závěrů.
Seznam doporučené literatury
BROWN, Debra, 2021. ESG Matters: How to Save the Planet, Empower People, and Outperform the Competition. Singapur: Ethos Collective. 142 s. ISBN 1636800475.
CARVILL, Michelle, Gemma BUTLER a Geraint EVANS, 2021. Sustainable Marketing. Londýn: Bloomsbury Publishing PLC. 320 s. ISBN 9781472979131.
KOTLER, Philip, Kevin Lane KELLER, 2013. Marketing Management. Praha: Grada. 816 s. ISBN 978-80-247-4160-5.
MÁDLOVÁ, Lucie, 2012. Nový pohled na společenskou odpovědnost firem. Plzeň: Nava. 173 s. ISBN 978-80-7211-408-5.
VRABCOVÁ, Pavla, 2021. Udržitelné podnikání v praxi. Praha: Grada. 192 s. ISBN 978-80-271-3303-1.
Seznam doporučené literatury
BROWN, Debra, 2021. ESG Matters: How to Save the Planet, Empower People, and Outperform the Competition. Singapur: Ethos Collective. 142 s. ISBN 1636800475.
CARVILL, Michelle, Gemma BUTLER a Geraint EVANS, 2021. Sustainable Marketing. Londýn: Bloomsbury Publishing PLC. 320 s. ISBN 9781472979131.
KOTLER, Philip, Kevin Lane KELLER, 2013. Marketing Management. Praha: Grada. 816 s. ISBN 978-80-247-4160-5.
MÁDLOVÁ, Lucie, 2012. Nový pohled na společenskou odpovědnost firem. Plzeň: Nava. 173 s. ISBN 978-80-7211-408-5.
VRABCOVÁ, Pavla, 2021. Udržitelné podnikání v praxi. Praha: Grada. 192 s. ISBN 978-80-271-3303-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka přednesla obhajobu práce s názvem Udržitelný marketing na základě principů ESG.
Cílem práce bylo na základě analýzy principů ESG ve vybraných podnicích zhodnocení aktivit v této oblasti a navržení doporučení ke zlepšení.
Během rozpravy byly položeny dotazy dle posudku vedoucího bakalářské práce:
Otázka 1.: Jak vybrané společnosti reagovaly na použité zkratky CSR a ESG?
Otázka 2.: V jaké oblasti mají podniky podle Vás největší prostor ke zlepšení?
Následně byly během rozpravy položeny doplňující dotazy:
Otázka: Zkoumala jste obsah příspěvků na sociálních sítích?
Otázka: Pátrala jste po tom, kdy budou muset vybrané společnosti reportovat CSR report povinně?