Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu společnosti Mias OC s.r.o. První část bakalářské práce se věnuje teoretickým pojmům v oblasti marketingu a marketingového mixu. Druhá část se zaměřuje na popis společnosti, rozbor jejího marketingového mixu, situační analýzu vnitřního a vnějšího prostředí a návrhy a doporučení na zlepšení. Závěr práce shrnuje, co je cílem práce a jak se tento cíl podařilo naplnit.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis deals with the analysis of the marketing mix of Mias OC s.r.o. The first part of the bachelor's thesis is devoted to theoretical concepts in the field of marketing and the marketing mix. The second part focuses on the description of the company, analysis of its marketing mix, situational analysis of the internal and external environment, and suggestions and recommendations for improvement. The conclusion of the work summarizes what the goal of the work is and how this goal was achieved.
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu společnosti Mias OC s.r.o. První část bakalářské práce se věnuje teoretickým pojmům v oblasti marketingu a marketingového mixu. Druhá část se zaměřuje na popis společnosti, rozbor jejího marketingového mixu, situační analýzu vnitřního a vnějšího prostředí a návrhy a doporučení na zlepšení. Závěr práce shrnuje, co je cílem práce a jak se tento cíl podařilo naplnit.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis deals with the analysis of the marketing mix of Mias OC s.r.o. The first part of the bachelor's thesis is devoted to theoretical concepts in the field of marketing and the marketing mix. The second part focuses on the description of the company, analysis of its marketing mix, situational analysis of the internal and external environment, and suggestions and recommendations for improvement. The conclusion of the work summarizes what the goal of the work is and how this goal was achieved.
Cílem práce je na základě analýzy marketingového mixu výrobního podniku kancelářského nábytku formulovat návrhy k jeho zlepšení.
Osnova:
- Úvod.
- Specifikace marketingového mixu.
- Charakteristika vybraného podniku.
- Analýza marketingového mixu zkoumaného podniku.
- Závěry a doporučení.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je na základě analýzy marketingového mixu výrobního podniku kancelářského nábytku formulovat návrhy k jeho zlepšení.
Osnova:
- Úvod.
- Specifikace marketingového mixu.
- Charakteristika vybraného podniku.
- Analýza marketingového mixu zkoumaného podniku.
- Závěry a doporučení.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. [4. vyd.]. Přeložil Tomáš JUPPA, přeložil Martin MACHEK. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5. KANTOROVÁ, Kateřina. Marketing I: distanční opora. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2014. 77 s. ISBN 978-80-7395-707-0. KANTOROVÁ, Kateřina. Marketing II. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2014. ISBN 978-80-7395-815-2. PAULOVČÁKOVÁ, Lucie. Marketing: přístup k marketingovému řízení. Vydání I. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského, 2015. ISBN 978-80-7452-117-1. KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-247-5869-5.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. [4. vyd.]. Přeložil Tomáš JUPPA, přeložil Martin MACHEK. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5. KANTOROVÁ, Kateřina. Marketing I: distanční opora. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2014. 77 s. ISBN 978-80-7395-707-0. KANTOROVÁ, Kateřina. Marketing II. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2014. ISBN 978-80-7395-815-2. PAULOVČÁKOVÁ, Lucie. Marketing: přístup k marketingovému řízení. Vydání I. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského, 2015. ISBN 978-80-7452-117-1. KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-247-5869-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka přednesla obhajobu práce s názvem Marketingový mix vybrané firmy.
Cílem práce byla analýza marketingového mixu výrobního podniku kancelářského nábytku, na jejím základě budou doporučeny návrhy ke zlepšení.
Během rozpravy byly položeny dotazy dle posudku vedoucího bakalářské práce:
Otázka 1.: Ve své práci konstatujete, že slabým místem marketingového mixu je v dané firmě komunikační mix, navrhujete také konkrétní opatření, máte představu, o kolik by se jejich realizací zvýšily výdaje podniku na propagaci?
Otázka 2.: V tabulce 7 (s.55) navrhujete pro stálé zákazníky možnost uplatnění určitých slev pro zákazníky v závislosti na tržbách u nabízených produktů, na základě čeho jste tyto slevy stanovila, jsou pro podnik ekonomicky únosné?
Následně byly během rozpravy položeny doplňující dotazy: