Diplomová práce se zabývá vzděláváním a rozvojem zaměstnanců ve společnosti eBRÁNA, s.r.o. Práce je strukturována do tří částí. První část teoreticky vymezuje klíčové pojmy související se vzděláváním a rozvojem zaměstnanců. Druhá část se zabývá základní charakteristikou společnosti. V poslední části jsou shrnuty výsledky dotazníkového šetření. Ty slouží jako podklad návrhů a doporučení, jak zlepšit vzdělávací systém ve společnosti. Tyto výsledky jsou také klíčové pro formulaci závěrů celé práce.
Anotace v angličtině
The thesis focuses on the education and development of employees at eBRÁNA, s.r.o. The work is structured into three parts. The first part theoretically defines key concepts related to employee education and development. The second part addresses the basic characteristics of the company. The final part summarizes the results of a survey, which serve as the basis for proposals and recommendations on how to improve the company's educational system. These results are also crucial for formulating the overall conclusions of the thesis.
Klíčová slova
Vzdělávání, rozvoj zaměstnanců, vzdělávací systém, vzdělávání v organizaci, vzdělávání a rozvoj, lidské zdroje
Klíčová slova v angličtině
Education, employee, development, educational systém, training in the organization, learning and developmnet, human resources
Rozsah průvodní práce
88 s.(132 808 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá vzděláváním a rozvojem zaměstnanců ve společnosti eBRÁNA, s.r.o. Práce je strukturována do tří částí. První část teoreticky vymezuje klíčové pojmy související se vzděláváním a rozvojem zaměstnanců. Druhá část se zabývá základní charakteristikou společnosti. V poslední části jsou shrnuty výsledky dotazníkového šetření. Ty slouží jako podklad návrhů a doporučení, jak zlepšit vzdělávací systém ve společnosti. Tyto výsledky jsou také klíčové pro formulaci závěrů celé práce.
Anotace v angličtině
The thesis focuses on the education and development of employees at eBRÁNA, s.r.o. The work is structured into three parts. The first part theoretically defines key concepts related to employee education and development. The second part addresses the basic characteristics of the company. The final part summarizes the results of a survey, which serve as the basis for proposals and recommendations on how to improve the company's educational system. These results are also crucial for formulating the overall conclusions of the thesis.
Klíčová slova
Vzdělávání, rozvoj zaměstnanců, vzdělávací systém, vzdělávání v organizaci, vzdělávání a rozvoj, lidské zdroje
Klíčová slova v angličtině
Education, employee, development, educational systém, training in the organization, learning and developmnet, human resources
Zásady pro vypracování
Cílem diplomové práce je zhodnotit systém vzdělávání v konkrétním podniku a na základě zpětné vazby od zaměstnanců i manažerů a dalších zjištěných poznatků vymezit jeho nedostatky, včetně návrhů na zlepšení.
Osnova:
- Teoretické vymezení vzdělávání zaměstnanců.
- Charakteristika vybraného podniku.
- Analýza vzdělávání zaměstnanců ve vybraném podniku.
- Zhodnocení a návrh doporučení.
Zásady pro vypracování
Cílem diplomové práce je zhodnotit systém vzdělávání v konkrétním podniku a na základě zpětné vazby od zaměstnanců i manažerů a dalších zjištěných poznatků vymezit jeho nedostatky, včetně návrhů na zlepšení.
Osnova:
- Teoretické vymezení vzdělávání zaměstnanců.
- Charakteristika vybraného podniku.
- Analýza vzdělávání zaměstnanců ve vybraném podniku.
- Zhodnocení a návrh doporučení.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, M., TAYLOR, S. Handbook of Human Resources Management Practise. 14th ed. London: Kogan Page, 2017. 738 p. ISBN 978-0-7494-7411-9.
KOUBEK, J. Řízení lidských zdrojů: základy moderni personalistiky. 5., rozš. a dopl. vyd. Praha: Management Press, 2015. 400 s. ISBN 978-80-7261-288-8.
MUŽÍK, J., KRPÁLEK, P. Lidské zdroje a personální management. Praha: Academia, 2017. 190 s. ISBN 978-80-200-2773-3.
ŠIKÝŘ, M. Personalistika pro manažery a personalisty. Praha: Grada Publishing. 2016. 208 s. ISBN 978-80-247-5870-1.
VODÁK, J., KUCHARČÍKOVÁ, A. Efektivní vzdělávání zaměstnanců. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2011. Management. 240 s. ISBN 978-80-247-3651-8.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, M., TAYLOR, S. Handbook of Human Resources Management Practise. 14th ed. London: Kogan Page, 2017. 738 p. ISBN 978-0-7494-7411-9.
KOUBEK, J. Řízení lidských zdrojů: základy moderni personalistiky. 5., rozš. a dopl. vyd. Praha: Management Press, 2015. 400 s. ISBN 978-80-7261-288-8.
MUŽÍK, J., KRPÁLEK, P. Lidské zdroje a personální management. Praha: Academia, 2017. 190 s. ISBN 978-80-200-2773-3.
ŠIKÝŘ, M. Personalistika pro manažery a personalisty. Praha: Grada Publishing. 2016. 208 s. ISBN 978-80-247-5870-1.
VODÁK, J., KUCHARČÍKOVÁ, A. Efektivní vzdělávání zaměstnanců. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2011. Management. 240 s. ISBN 978-80-247-3651-8.