Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým komunikačním mixem a vizuálním stylem firmy pro vybrané fitness centrum. V práci jsou popsány jednotlivé nástroje marketingového komunikačního mixu. Navazující část se zaměřuje na jeho zhodnocení pomocí zvolených analýz. Jsou zde popsány jednotlivé grafické prvky a jejich zásady tvorby a užití. V závěrečné části je navržen marketingový komunikační mix a odvozené online i offline prvky vizuálního stylu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the marketing communication mix and visual style of the company for a selected fitness centre. The thesis describes the different tools of marketing communication mix. The following part focuses on its evaluation by using selected analyses. The individual graphic elements and their principles of creation and use are described. In the final part, the marketing communication mix and the derived online and offline visual style elements are proposed.
Marketing, marketing mix, communication mix, logo, visual identity, graphic manual
Rozsah průvodní práce
59 s. (82 068 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým komunikačním mixem a vizuálním stylem firmy pro vybrané fitness centrum. V práci jsou popsány jednotlivé nástroje marketingového komunikačního mixu. Navazující část se zaměřuje na jeho zhodnocení pomocí zvolených analýz. Jsou zde popsány jednotlivé grafické prvky a jejich zásady tvorby a užití. V závěrečné části je navržen marketingový komunikační mix a odvozené online i offline prvky vizuálního stylu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the marketing communication mix and visual style of the company for a selected fitness centre. The thesis describes the different tools of marketing communication mix. The following part focuses on its evaluation by using selected analyses. The individual graphic elements and their principles of creation and use are described. In the final part, the marketing communication mix and the derived online and offline visual style elements are proposed.
Marketing, marketing mix, communication mix, logo, visual identity, graphic manual
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je na základě teoretických poznatků a analýzy současného stavu navrhnout komunikační a vizuální styl firmy pro zvolené fitness centrum. Součástí práce bude i příprava návrhu odvozených online i offline prvků vizuálního stylu (tiskoviny a propagace na sociálních sítích).
Osnova:
Marketingový komunikační mix.
Firemní identita a vizuální styl.
Analýza současného stavu.
Návrh vizuálního stylu společnosti a marketingového komunikačního mixu.
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je na základě teoretických poznatků a analýzy současného stavu navrhnout komunikační a vizuální styl firmy pro zvolené fitness centrum. Součástí práce bude i příprava návrhu odvozených online i offline prvků vizuálního stylu (tiskoviny a propagace na sociálních sítích).
Osnova:
Marketingový komunikační mix.
Firemní identita a vizuální styl.
Analýza současného stavu.
Návrh vizuálního stylu společnosti a marketingového komunikačního mixu.
Seznam doporučené literatury
CALDWELLOVÁ, Cath. Grafický design pro každého. Přeložila Lenka ŠVERČIČOVÁ . Universum, 2020. ISBN 978-80-242-6903-0.
KINGSNORTH, Simon. Strategie digitálního marketingu: komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing. Přeložil Martin BEDNARSKI. V Brně: Lingea, 2022. ISBN 978-80-7508-714-0.
MCWADE, John. 2011. Jak na působivý grafický design: návrhy brožur, log, webů, newsletterů, vizitek či plakátů. Brno: Computer Press.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, 2019. Expert. ISBN 978-80-271-0787-2.
VYSEKALOVÁ, Jitka, Jiří MIKEŠ a Jan BINAR. Image a firemní identita. 2., aktualizované a rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, 2020. Expert. ISBN 978-80-271-2841-9.
Seznam doporučené literatury
CALDWELLOVÁ, Cath. Grafický design pro každého. Přeložila Lenka ŠVERČIČOVÁ . Universum, 2020. ISBN 978-80-242-6903-0.
KINGSNORTH, Simon. Strategie digitálního marketingu: komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing. Přeložil Martin BEDNARSKI. V Brně: Lingea, 2022. ISBN 978-80-7508-714-0.
MCWADE, John. 2011. Jak na působivý grafický design: návrhy brožur, log, webů, newsletterů, vizitek či plakátů. Brno: Computer Press.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, 2019. Expert. ISBN 978-80-271-0787-2.
VYSEKALOVÁ, Jitka, Jiří MIKEŠ a Jan BINAR. Image a firemní identita. 2., aktualizované a rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, 2020. Expert. ISBN 978-80-271-2841-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka přednesla obhajobu práce s názvem: Návrh marketingového komunikačního mixu.
Cílem bakalářské práce je na základě teoretických poznatků a analýzy současného stavu navrhnout komunikační a vizuální styl firmy pro zvolené fitness centrum. Součástí práce bude i příprava návrhu odvozených online i offline prvků vizuálního stylu (tiskoviny a propagace na sociálních sítích).
Otázky dle posudku vedoucího práce:
V práci jste zmínila analýzu současného stavu, avšak chybí konkrétní ukázky stávajícího stavu fitness studia. Můžete tedy prosím ukázat současný stav fitness studia a případně i příklady z konkurence, které jste použila jako inspiraci?