Bakalářská práce se zabývá tvorbou brandingu a vizuální identity herního vývojářského studia. Jedná se o tvorbu loga, mockupů, ale také designové části webových stránek. Zde jde především o kódovací jazyky HTML a CSS.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the creation of branding and visual identity of a game development studio. This includes the creation of the logo, mockups, as well as the design part of the website. This is mainly about HTML and CSS coding languages.
Bakalářská práce se zabývá tvorbou brandingu a vizuální identity herního vývojářského studia. Jedná se o tvorbu loga, mockupů, ale také designové části webových stránek. Zde jde především o kódovací jazyky HTML a CSS.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the creation of branding and visual identity of a game development studio. This includes the creation of the logo, mockups, as well as the design part of the website. This is mainly about HTML and CSS coding languages.
Cílem práce je vytvořit vizuální identitu fiktivní firmy, která se zabývá vývojem videoher (herního vývojářského studia) včetně tvorby designové části webové stránky.
Osnova:
Popis současného stavu (úvod do problematiky, definice základních pojmů – videohra, proces vzniku videohry, branding, vizuální identita firmy atd.).
Formulace problému.
Návrh vizuální identity fiktivního herního vývojářského studia.
Vytvoření designové části webových stránek.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je vytvořit vizuální identitu fiktivní firmy, která se zabývá vývojem videoher (herního vývojářského studia) včetně tvorby designové části webové stránky.
Osnova:
Popis současného stavu (úvod do problematiky, definice základních pojmů – videohra, proces vzniku videohry, branding, vizuální identita firmy atd.).
Formulace problému.
Návrh vizuální identity fiktivního herního vývojářského studia.
Vytvoření designové části webových stránek.
Seznam doporučené literatury
Grafický design pro každého. Přeložil Lenka ŠVERČIČOVÁ. Praha: Euromedia Group, 2020. Universum (Euromedia Group). ISBN 978-80-242-6903-0.
FULLERTON, Tracy. Workshop herního designu: průvodce tvorbou inovativních her. Přeložil Daniel DOLENSKÝ. V Praze: Nakladatelství Akademie múzických umění v Praze, 2021. ISBN 978-80-7331-568-9.
MARSH, Joel. UX pro začátečníky: (rychlokurz - 100 lekcí). Ilustroval José MARZÁN, přeložil Tomáš SUCHÁNEK. Brno: Zoner Press, [2019]. ISBN 978-80-7413-397-8.
MICHÁLEK, Martin. CSS: moderní layout. [Praha]: Martin Michálek - Vzhůru dolů, [2022]. ISBN 978-80-88253-07-5.
SAMARA, Timothy. Grafický design: základní pravidla a způsoby jejich porušování. Druhé vydání aktualizované a rozšířené. Přeložil Patricie RŮŽIČKOVÁ. V Praze: Slovart, 2016. ISBN 978-80-7529-046-5.
SCHREIER, Jason. Krev, pot a pixely: příběhy vítězství a šílenství ze zákulisí vývoje videoher. Přeložil Petr MIKLICA. Brno: Host, 2019. ISBN 978-80-7577-824-6.
Zdroje Internetu.
Seznam doporučené literatury
Grafický design pro každého. Přeložil Lenka ŠVERČIČOVÁ. Praha: Euromedia Group, 2020. Universum (Euromedia Group). ISBN 978-80-242-6903-0.
FULLERTON, Tracy. Workshop herního designu: průvodce tvorbou inovativních her. Přeložil Daniel DOLENSKÝ. V Praze: Nakladatelství Akademie múzických umění v Praze, 2021. ISBN 978-80-7331-568-9.
MARSH, Joel. UX pro začátečníky: (rychlokurz - 100 lekcí). Ilustroval José MARZÁN, přeložil Tomáš SUCHÁNEK. Brno: Zoner Press, [2019]. ISBN 978-80-7413-397-8.
MICHÁLEK, Martin. CSS: moderní layout. [Praha]: Martin Michálek - Vzhůru dolů, [2022]. ISBN 978-80-88253-07-5.
SAMARA, Timothy. Grafický design: základní pravidla a způsoby jejich porušování. Druhé vydání aktualizované a rozšířené. Přeložil Patricie RŮŽIČKOVÁ. V Praze: Slovart, 2016. ISBN 978-80-7529-046-5.
SCHREIER, Jason. Krev, pot a pixely: příběhy vítězství a šílenství ze zákulisí vývoje videoher. Přeložil Petr MIKLICA. Brno: Host, 2019. ISBN 978-80-7577-824-6.
Zdroje Internetu.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student přednesl obhajobu práce s názvem: Branding a vizuální identita herního vývojářského studia.
Cíl práce: Vytvořit vizuální identitu fiktivní firmy, která se zabývá vývojem videoher (herního vývojářského studia) včetně tvorby designové části webové stránky.
Otázky dle posudku vedoucího práce:
Jak ovlivňují barvy vnímání značky? Barevná paleta má zásadní vliv na vnímání lidí. V návrhu vizuální identity pracujete se žlutou barvou. Jaké jsou základní charakteristiky této barvy z pohledu psychologie barev?
Jak vnímáte tuto žlutou barvu v souvislosti s tématem herního průmyslu a proč jste zvolit právě ji v kombinaci s hnědou, černou a bílou?