Bakalářská práce obsahuje základní pojmy týkající se vizuální identity značky. První část definuje jednotlivé pojmy. Druhá kapitola se zaměřuje na analýzu současného stavu využití v příspěvkové organizaci Městské divadlo Žatec a jejich činností. Třetí část představuje novou vizuální identitu organizace. Závěr shrnuje celou práci.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis contains basic concepts related to visual brand identity. The first part defines the individual terms. The second chapter focuses on the analysis of the current state of use in the Žatec Municipal Theatre contributory organization and their activities. The third part presents the new visual identity of the organization. The conclusion summarizes the whole work.
Bakalářská práce obsahuje základní pojmy týkající se vizuální identity značky. První část definuje jednotlivé pojmy. Druhá kapitola se zaměřuje na analýzu současného stavu využití v příspěvkové organizaci Městské divadlo Žatec a jejich činností. Třetí část představuje novou vizuální identitu organizace. Závěr shrnuje celou práci.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis contains basic concepts related to visual brand identity. The first part defines the individual terms. The second chapter focuses on the analysis of the current state of use in the Žatec Municipal Theatre contributory organization and their activities. The third part presents the new visual identity of the organization. The conclusion summarizes the whole work.
Cílem práce je představit základní pojmy týkající se vizuální identity značky, provést analýzu současného stavu a pro organizaci Městské divadlo Žatec vytvořit novou jednotnou vizuální identitu.
Osnova:
Popis současného stavu (úvod do problematiky, definice základních pojmů atd.).
Formulace problému.
Návrh vizuální identity příspěvkové organizace Městské divadlo Žatec.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je představit základní pojmy týkající se vizuální identity značky, provést analýzu současného stavu a pro organizaci Městské divadlo Žatec vytvořit novou jednotnou vizuální identitu.
Osnova:
Popis současného stavu (úvod do problematiky, definice základních pojmů atd.).
Formulace problému.
Návrh vizuální identity příspěvkové organizace Městské divadlo Žatec.
Seznam doporučené literatury
BLAŽEK, Filip. Typokniha: průvodce tvorbou tiskovin. 2. vydání. V Praze: UMPRUM, 2022. ISBN 978-80-88308-70-6.
CIALDINI, Robert B. Zbraně vlivu: manipulativní techniky a jak se jim bránit. V Brně: Jan Melvil, 2012. ISBN 978-80-87270-32-5.
Grafický design pro každého. Přeložil Lenka ŠVERČIČOVÁ. Praha: Euromedia Group, 2020. Universum. ISBN 978-80-242-6903-0.
SAMARA, Timothy. Grafický design: základní pravidla a způsoby jejich porušování. Druhé vydání aktualizované a rozšířené. Přeložil Patricie RŮŽIČKOVÁ. V Praze: Slovart, 2016. ISBN 978-80-7529-046-5.
VYSEKALOVÁ, Jitka, Jiří MIKEŠ a Jan BINAR. Image a firemní identita. 2., aktualizované a rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, 2020. Expert. ISBN 978-80-271-2841-9.
YOUNG, Miles. Ogilvy o reklamě v digitálním věku. Přeložil Vlastimil JUPPA. Praha: Svojtka & Co., 2018. ISBN 978-80-256-2159-2.
Zdroje Internetu.
Seznam doporučené literatury
BLAŽEK, Filip. Typokniha: průvodce tvorbou tiskovin. 2. vydání. V Praze: UMPRUM, 2022. ISBN 978-80-88308-70-6.
CIALDINI, Robert B. Zbraně vlivu: manipulativní techniky a jak se jim bránit. V Brně: Jan Melvil, 2012. ISBN 978-80-87270-32-5.
Grafický design pro každého. Přeložil Lenka ŠVERČIČOVÁ. Praha: Euromedia Group, 2020. Universum. ISBN 978-80-242-6903-0.
SAMARA, Timothy. Grafický design: základní pravidla a způsoby jejich porušování. Druhé vydání aktualizované a rozšířené. Přeložil Patricie RŮŽIČKOVÁ. V Praze: Slovart, 2016. ISBN 978-80-7529-046-5.
VYSEKALOVÁ, Jitka, Jiří MIKEŠ a Jan BINAR. Image a firemní identita. 2., aktualizované a rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, 2020. Expert. ISBN 978-80-271-2841-9.
YOUNG, Miles. Ogilvy o reklamě v digitálním věku. Přeložil Vlastimil JUPPA. Praha: Svojtka & Co., 2018. ISBN 978-80-256-2159-2.
Zdroje Internetu.
Přílohy volně vložené
1 dokument
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student přednesl obhajobu práce s názvem: Vizuální identita příspěvkové organizace Městské divadlo Žatec.
Cíl práce: Představit základní pojmy týkající se vizuální identity značky, provést analýzu současného stavu a pro organizaci Městské divadlo Žatec vytvořit novou jednotnou vizuální identitu.
Otázky dle posudku vedoucího práce:
Jak Vaše zkušenosti s prací v dané organizaci ovlivnily zpracování tématu vizuální identity?
Jaký předpokládáte postup pro zavedení nové Vámi vytvořené vizuální identity?
Otázky komise:
V jakém editoru jsou vytvořeny šablony?
Typografické chyby ve vzorech.