Bakalářská práce se zaměřuje na význam jednotného vizuálního stylu ve firemní identitě, z čeho se skládá a jak vychází z grafického designu. Výstupem bude návrh vizuální identity pro městské muzeum, který bude vycházet z modernizace loga a následné definice barev, typografie a jednotných vizuálních prvků.
Anotace v angličtině
The goal of the project is to explain the importance of a unified visual style in corporate identity, what constitutes it, and how visual identity comes from graphic design. The result will be a suggested visual identity for the city museum, focusing on updating the logo and deciding on colors, fonts, and other visual elements.
Klíčová slova
Vizuální identita, grafický design, počítačová grafika, firemní identita, logo
Klíčová slova v angličtině
Visual identity, graphic design, computer graphics, corporate identity, logo
Rozsah průvodní práce
60 s. (70 000 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zaměřuje na význam jednotného vizuálního stylu ve firemní identitě, z čeho se skládá a jak vychází z grafického designu. Výstupem bude návrh vizuální identity pro městské muzeum, který bude vycházet z modernizace loga a následné definice barev, typografie a jednotných vizuálních prvků.
Anotace v angličtině
The goal of the project is to explain the importance of a unified visual style in corporate identity, what constitutes it, and how visual identity comes from graphic design. The result will be a suggested visual identity for the city museum, focusing on updating the logo and deciding on colors, fonts, and other visual elements.
Klíčová slova
Vizuální identita, grafický design, počítačová grafika, firemní identita, logo
Klíčová slova v angličtině
Visual identity, graphic design, computer graphics, corporate identity, logo
Zásady pro vypracování
Cílem práce je vysvětlit význam jednotného vizuálního stylu ve firemní identitě, z čeho se skládá a jak vychází z grafického designu. Výstupem bude návrh vizuální identity pro městské muzeum, která bude vycházet z modernizace loga a následné definice barev, typografie a jednotných vizuálních prvků.
Osnova:
Počítačová grafika a grafický design.
Firemní identita a vizuální styl.
Analýza současného stavu.
Návrh vizuální identity Městského muzea.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je vysvětlit význam jednotného vizuálního stylu ve firemní identitě, z čeho se skládá a jak vychází z grafického designu. Výstupem bude návrh vizuální identity pro městské muzeum, která bude vycházet z modernizace loga a následné definice barev, typografie a jednotných vizuálních prvků.
Osnova:
Počítačová grafika a grafický design.
Firemní identita a vizuální styl.
Analýza současného stavu.
Návrh vizuální identity Městského muzea.
Seznam doporučené literatury
KAFKA, Ondřej a Michal KOTYZA. Logo & Corporate Identity. 3. přeprac. vyd., Praha: Kafka Design, 2014. ISBN: 978-80-260-6771-9.
KESNER, Ladislav. Marketing a management muzeí a památek. Praha: Grada Publishing, 2005. ISBN: 80-247-1104-4.
MCWADE, John. Jak na působivý grafický design. Brno: Computer Press, 2011. ISBN: 978-80-251-3118-3.
VYSEKALOVÁ, Jitka, Jiří MIKEŠ a Jan BINAR. Image a firemní identita. 2., aktualizované a rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, 2020. Expert. ISBN 978-80-271-2841-9.
Seznam doporučené literatury
KAFKA, Ondřej a Michal KOTYZA. Logo & Corporate Identity. 3. přeprac. vyd., Praha: Kafka Design, 2014. ISBN: 978-80-260-6771-9.
KESNER, Ladislav. Marketing a management muzeí a památek. Praha: Grada Publishing, 2005. ISBN: 80-247-1104-4.
MCWADE, John. Jak na působivý grafický design. Brno: Computer Press, 2011. ISBN: 978-80-251-3118-3.
VYSEKALOVÁ, Jitka, Jiří MIKEŠ a Jan BINAR. Image a firemní identita. 2., aktualizované a rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, 2020. Expert. ISBN 978-80-271-2841-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student přednesl obhajobu práce s názvem: Návrh vizuální identity pro Městské muzeum ve Rtyni v Podkrkonoší.
Cílem práce je vysvětlit význam jednotného vizuálního stylu ve firemní identitě, z čeho se skládá a jak vychází z grafického designu. Výstupem bude návrh vizuální identity pro městské muzeum, která bude vycházet z modernizace loga a následné definice barev, typografie a jednotných vizuálních prvků.
Otázky dle posudku vedoucího práce:
Jak v současnosti probíhá realizace vašeho návrhu, případně jaký postup realizace byste doporučil?
Otázky komise:
Proč doporučujete písma Ariel a Times New Roman?