Práce se zabývá vytvořením grafického designu pro nově založenou živnost. V bakalářské práci jsou popsána pravidla a zásady, které je nutné zohlednit při tvorbě grafického designu pro podnikání. Součástí je tvorba klíčových prvků firemní identity, včetně loga, webové stránky, vizitek a materiálů pro sociální sítě.
Anotace v angličtině
The work focuses on creating graphic design for a newly established business. The bachelor's thesis describes the rules and principles that need to be considered
when creating graphic design for entrepreneurship. It also includes the development of key elements of corporate identity, including logo, website, business cards, and materials for social media.
Práce se zabývá vytvořením grafického designu pro nově založenou živnost. V bakalářské práci jsou popsána pravidla a zásady, které je nutné zohlednit při tvorbě grafického designu pro podnikání. Součástí je tvorba klíčových prvků firemní identity, včetně loga, webové stránky, vizitek a materiálů pro sociální sítě.
Anotace v angličtině
The work focuses on creating graphic design for a newly established business. The bachelor's thesis describes the rules and principles that need to be considered
when creating graphic design for entrepreneurship. It also includes the development of key elements of corporate identity, including logo, website, business cards, and materials for social media.
Cílem práce je vytvořit originální a efektivní grafický design pro nově založenou živnost, který bude reflektovat identitu značky a bude vizuálně přitažlivý pro cílovou skupinu. Výsledný grafický design bude marketingovým základem při budování silné značky.
Osnova:
Vymezení základních pojmů z oblasti grafického designu.
Pravidla a zásady tvorby grafického designu pro podnikání.
Návrh klíčových prvků firemní identity.
Aplikace výsledného grafického designu.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je vytvořit originální a efektivní grafický design pro nově založenou živnost, který bude reflektovat identitu značky a bude vizuálně přitažlivý pro cílovou skupinu. Výsledný grafický design bude marketingovým základem při budování silné značky.
Osnova:
Vymezení základních pojmů z oblasti grafického designu.
Pravidla a zásady tvorby grafického designu pro podnikání.
Návrh klíčových prvků firemní identity.
Aplikace výsledného grafického designu.
Seznam doporučené literatury
ATHERTON, Julie. Strategie sociálních médií: praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média. Přeložil Martin BEDNARSKI. V Brně: Lingea, 2022. ISBN 9788075087157.
SAMARA, Timothy. Grafický design: základní pravidla a způsoby jejich porušování. Druhé vydání aktualizované a rozšířené. Přeložil Patricie RŮŽIČKOVÁ. V Praze: Slovart, 2016. ISBN 978-80-7529-046-5.
VYSEKALOVÁ, Jitka, Jiří MIKEŠ a Jan BINAR. Image a firemní identita. 2., aktualizované a rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, 2020. Expert (Grada). ISBN 978-80-271-2841-9.
Grafický design pro každého. Přeložil Lenka ŠVERČIČOVÁ. Praha: Euromedia Group, 2020. Universum (Euromedia Group). ISBN 9788024269030.
Seznam doporučené literatury
ATHERTON, Julie. Strategie sociálních médií: praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média. Přeložil Martin BEDNARSKI. V Brně: Lingea, 2022. ISBN 9788075087157.
SAMARA, Timothy. Grafický design: základní pravidla a způsoby jejich porušování. Druhé vydání aktualizované a rozšířené. Přeložil Patricie RŮŽIČKOVÁ. V Praze: Slovart, 2016. ISBN 978-80-7529-046-5.
VYSEKALOVÁ, Jitka, Jiří MIKEŠ a Jan BINAR. Image a firemní identita. 2., aktualizované a rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, 2020. Expert (Grada). ISBN 978-80-271-2841-9.
Grafický design pro každého. Přeložil Lenka ŠVERČIČOVÁ. Praha: Euromedia Group, 2020. Universum (Euromedia Group). ISBN 9788024269030.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student přednesl obhajobu práce s názvem: Grafický design jako nástroj pro vytvoření vlastního stylu a identifikaci značky.
Cílem práce je vytvořit originální a efektivní grafický design pro nově založenou živnost, který bude reflektovat identitu značky a bude vizuálně přitažlivý pro cílovou skupinu. Výsledný design bude základem při budování silné značky.
Otázky dle posudku vedoucího práce:
Práce se zaměřuje na návrh vizuální identity pro novou společnost. Můžete nastínit budoucí marketingovou strategii této společnosti v postupných krocích a vysvětlit, kdy a v jaké fázi byste využili navrženou vizuální identitu?