Bakalářská práce se zaměřuje na navržení komunikační marketingové strategie pro akciovou společnost POLYMED medical CZ. Cílem je zanalyzovat prostředí a následně navrhnout odpovídající marketingovou komunikační strategii. Teoretická část práce se zabývá definicí základních pojmů marketingové komunikace, popisuje podstatu strategického řízení a analýzu prostředí. Praktická část se věnuje popisu podniku, analýze vnějšího mikroprostředí, analýze vnitřního mikroprostředí a následným návrhům marketingové komunikační strategie.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis focuses on proposing a communication marketing strategy for the company POLYMED medical CZ, a.s. The aim of the work is to analyze the environment and subsequently propose an appropriate marketing communication strategy. The theoretical part of the thesis deals with defining basic concepts of marketing communication, describes the essence of strategic management, and environmental analysis. The practical part provides a description of the company, an analysis of the external microenvironment, an analysis of the internal microenvironment, and subsequent proposals for a marketing communication strategy.
marketing communication, customer, competition, marketing mix, communication mix
Rozsah průvodní práce
61 s. (95 454 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zaměřuje na navržení komunikační marketingové strategie pro akciovou společnost POLYMED medical CZ. Cílem je zanalyzovat prostředí a následně navrhnout odpovídající marketingovou komunikační strategii. Teoretická část práce se zabývá definicí základních pojmů marketingové komunikace, popisuje podstatu strategického řízení a analýzu prostředí. Praktická část se věnuje popisu podniku, analýze vnějšího mikroprostředí, analýze vnitřního mikroprostředí a následným návrhům marketingové komunikační strategie.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis focuses on proposing a communication marketing strategy for the company POLYMED medical CZ, a.s. The aim of the work is to analyze the environment and subsequently propose an appropriate marketing communication strategy. The theoretical part of the thesis deals with defining basic concepts of marketing communication, describes the essence of strategic management, and environmental analysis. The practical part provides a description of the company, an analysis of the external microenvironment, an analysis of the internal microenvironment, and subsequent proposals for a marketing communication strategy.
marketing communication, customer, competition, marketing mix, communication mix
Zásady pro vypracování
Cílem práce je návrh komunikační marketingové strategie na základě předchozích analýz trhu.
Osnova:
- Formulace základních pojmů.
- Popis vybraného podniku.
- Analýza trhu.
- Návrh komunikační strategie.
- Závěr.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je návrh komunikační marketingové strategie na základě předchozích analýz trhu.
Osnova:
- Formulace základních pojmů.
- Popis vybraného podniku.
- Analýza trhu.
- Návrh komunikační strategie.
- Závěr.
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 3. aktualizované vydání. Brno: Computer Press, 2020, 344 stran: ilustrace (převážně barevné); 23 cm. ISBN 978-80-251-5016-0.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing, 2016, 221 stran: ilustrace (některé barevné), portréty; 24 cm. ISBN 978-80-247-5769-8.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018, 285 stran: ilustrace; 24 cm. ISBN 978-80-247-5869-5.
MACHKOVÁ, Hana a Martin MACHEK. Mezinárodní marketing. 5. vydání. Praha: Grada Publishing, 2021, 208 stran: ilustrace; 24 cm. ISBN 978-80-271-3006-1.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, 2019, 328 stran, 16 nečíslovaných stran obrazových příloh: ilustrace (převážně barevné), mapy; 25 cm. ISBN 978-80-271-0787-2.
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 3. aktualizované vydání. Brno: Computer Press, 2020, 344 stran: ilustrace (převážně barevné); 23 cm. ISBN 978-80-251-5016-0.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing, 2016, 221 stran: ilustrace (některé barevné), portréty; 24 cm. ISBN 978-80-247-5769-8.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018, 285 stran: ilustrace; 24 cm. ISBN 978-80-247-5869-5.
MACHKOVÁ, Hana a Martin MACHEK. Mezinárodní marketing. 5. vydání. Praha: Grada Publishing, 2021, 208 stran: ilustrace; 24 cm. ISBN 978-80-271-3006-1.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, 2019, 328 stran, 16 nečíslovaných stran obrazových příloh: ilustrace (převážně barevné), mapy; 25 cm. ISBN 978-80-271-0787-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka přednesla obhajobu práce s názvem: Marketingová komunikace zvoleného podniku.
Cílem práce je návrh komunikační marketingové strategie na základě předchozích analýz trhu.
Během rozpravy byly položeny dotazy dle posudku vedoucího bakalářské práce:
Otázka 1.: Autorka práce může uvést, který zákaznický segment by byl dle jejího názoru nejlukrativnější a svůj názor může podložit vhodnými argumenty.
Otázka 2.: Dále může uvést, zda seznámila vedení podniku se svými návrhy, popřípadě, jaká byla reakce vedení společnosti.
Studentka na otázky reagovala.
Následně byl během rozpravy položeny doplňující dotaz: