Tato bakalářská práce se zabývá návrhem brand manuálu pro fiktivní startup klenotnictví. Cílem bylo vytvořit jednotnou a konzistentní vizuální identitu, která efektivně komunikuje hodnoty a filozofii značky. Práce se zaměřuje na faktory ovlivňující vizuální branding, jako jsou logo, barvy, typografie a fotografie, a zahrnuje analýzu konkurenčního prostředí. Výsledkem je návrh brand manuálu a materiálů pro komunikační kanály, který podporuje konzistentní vizuální komunikaci a strategii zaměřenou na zvýšení rozpoznatelnosti a loajality zákazníků.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis focuses on designing a brand manual for a fictional jewelry startup. The goal was to create a unified and consistent visual identity that effectively communicates the brand's values and philosophy. The work concentrates on factors influencing visual branding, such as logo, colors, typography, and photography, and includes an analysis of the competitive environment. The result is a brand manual design and materials for communication channels that support consistent visual communication and a strategy aimed at increasing brand recognition and customer loyalty.
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem brand manuálu pro fiktivní startup klenotnictví. Cílem bylo vytvořit jednotnou a konzistentní vizuální identitu, která efektivně komunikuje hodnoty a filozofii značky. Práce se zaměřuje na faktory ovlivňující vizuální branding, jako jsou logo, barvy, typografie a fotografie, a zahrnuje analýzu konkurenčního prostředí. Výsledkem je návrh brand manuálu a materiálů pro komunikační kanály, který podporuje konzistentní vizuální komunikaci a strategii zaměřenou na zvýšení rozpoznatelnosti a loajality zákazníků.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis focuses on designing a brand manual for a fictional jewelry startup. The goal was to create a unified and consistent visual identity that effectively communicates the brand's values and philosophy. The work concentrates on factors influencing visual branding, such as logo, colors, typography, and photography, and includes an analysis of the competitive environment. The result is a brand manual design and materials for communication channels that support consistent visual communication and a strategy aimed at increasing brand recognition and customer loyalty.
Cílem práce je návrh brand manuálu pro fiktivní startup firmu, který se hlavně zaměří na vizuální brandig. Nedílnou součástí bude analýza případné konkurence.
Osnova:
- Faktory ovlivňující vizuální branding.
- Popis modelové startup firmy.
- Analýza konkurenčního prostředí.
- Tvorba návrhu brand identity.
- Návrh brand manuálu.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je návrh brand manuálu pro fiktivní startup firmu, který se hlavně zaměří na vizuální brandig. Nedílnou součástí bude analýza případné konkurence.
Osnova:
- Faktory ovlivňující vizuální branding.
- Popis modelové startup firmy.
- Analýza konkurenčního prostředí.
- Tvorba návrhu brand identity.
- Návrh brand manuálu.
Seznam doporučené literatury
BEAIRD, Jason. The Principles of Beautiful Web Design. Melbourne: SitePoint, 2014. ISBN 9780992279448.
KOTLER, Philip; ARMSTRONG, Gary. Marketing. Praha: Grada, c2004. ISBN 80-247-0513-3.
KRUG, Steve. Don't Make Me Think, Revisited: A Common Sense Approach to Web Usability. San Francisco: New Riders, Peachpit, Pearson Education, 2014. ISBN ?9780321965516.
PORTER, Michael E. Konkurenční strategie :metody pro analýzu odvětví a konkurentů. Přeložil Karel Kvapil. Praha: Victoria Publishing, 1994. xv, 403 s. ISBN 80-85605-11-2.
ROSENFELD, Louis; MORVILLE, Peter. Information Architecture for the World Wide Web: Designing Large-Scale Web Sites. Sebastopol: O'Reilly Media, Inc., 2006. ISBN 0596553803.
Zdroje na internetu.
Seznam doporučené literatury
BEAIRD, Jason. The Principles of Beautiful Web Design. Melbourne: SitePoint, 2014. ISBN 9780992279448.
KOTLER, Philip; ARMSTRONG, Gary. Marketing. Praha: Grada, c2004. ISBN 80-247-0513-3.
KRUG, Steve. Don't Make Me Think, Revisited: A Common Sense Approach to Web Usability. San Francisco: New Riders, Peachpit, Pearson Education, 2014. ISBN ?9780321965516.
PORTER, Michael E. Konkurenční strategie :metody pro analýzu odvětví a konkurentů. Přeložil Karel Kvapil. Praha: Victoria Publishing, 1994. xv, 403 s. ISBN 80-85605-11-2.
ROSENFELD, Louis; MORVILLE, Peter. Information Architecture for the World Wide Web: Designing Large-Scale Web Sites. Sebastopol: O'Reilly Media, Inc., 2006. ISBN 0596553803.
Zdroje na internetu.