Bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací jednotného vizuálního stylu značky se zaměřením na sociální sítě. Sledovanou značkou je svatební floristika FloraGaudi, pro kterou byl jako výsledek práce vypracován Grafický manuál logotypu a jednotného vizuálního stylu s podklady na sociální sítě.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the design and implementation of corporate identity for the FloraGaudi brand, focusing on social networks. The study resulted in the development of a Graphic manual of the logotype and a corporate identity with a social network content.
Klíčová slova
grafický manuál, jednotný vizuální styl, logotyp, sociální sítě, svatební floristika
Klíčová slova v angličtině
corporate identity, graphic manual, logotype, social networks, wedding floristry
Rozsah průvodní práce
79
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací jednotného vizuálního stylu značky se zaměřením na sociální sítě. Sledovanou značkou je svatební floristika FloraGaudi, pro kterou byl jako výsledek práce vypracován Grafický manuál logotypu a jednotného vizuálního stylu s podklady na sociální sítě.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the design and implementation of corporate identity for the FloraGaudi brand, focusing on social networks. The study resulted in the development of a Graphic manual of the logotype and a corporate identity with a social network content.
Klíčová slova
grafický manuál, jednotný vizuální styl, logotyp, sociální sítě, svatební floristika
Klíčová slova v angličtině
corporate identity, graphic manual, logotype, social networks, wedding floristry
Zásady pro vypracování
Cílem práce je stanovení pravidel pro použití vizuálního stylu, které zahrnují barvy, typografii, logo a další vizuální prvky, aby byl dosažen jednotný vzhled marketingových materiálů (se zaměřením na sociální média) pro značku Flora-Gaudi.
Osnova:
Představení podniku.
Vymezení základních pojmů z oblasti jednotného vizuálního stylu.
Proces tvorby jednotného vizuálního stylu - postupy a principy.
Návrh tiskovin a tvorba podkladů pro využití na sociálních sítích.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je stanovení pravidel pro použití vizuálního stylu, které zahrnují barvy, typografii, logo a další vizuální prvky, aby byl dosažen jednotný vzhled marketingových materiálů (se zaměřením na sociální média) pro značku Flora-Gaudi.
Osnova:
Představení podniku.
Vymezení základních pojmů z oblasti jednotného vizuálního stylu.
Proces tvorby jednotného vizuálního stylu - postupy a principy.
Návrh tiskovin a tvorba podkladů pro využití na sociálních sítích.
HORNÝ, Stanislav. Praktická učebnice tvorby firemního stylu. [Průhonice]: Professional Publishing, 2016. ISBN 978-80-906594-3-8.
KAFKA, Ondřej a Michal KOTYZA. Logo & corporate identity. 3., přeprac. vyd. Praha: Kafka design, c2014. ISBN 978-80-260-6771-9.
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. V Brně: Jan Melvil Publishing, 2019. Žádná velká věda. ISBN 978-80-7555-084-2.
MCWADE, John. Jak na působivý grafický design: návrhy brožur, log, webů, newsletterů, vizitek či plakátů. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3118-3.
VYSEKALOVÁ, Jitka, Jiří MIKEŠ a Jan BINAR. Image a firemní identita. 2., aktualizované a rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, 2020. Expert (Grada). ISBN 978-80-271-2841-9.
HORNÝ, Stanislav. Praktická učebnice tvorby firemního stylu. [Průhonice]: Professional Publishing, 2016. ISBN 978-80-906594-3-8.
KAFKA, Ondřej a Michal KOTYZA. Logo & corporate identity. 3., přeprac. vyd. Praha: Kafka design, c2014. ISBN 978-80-260-6771-9.
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. V Brně: Jan Melvil Publishing, 2019. Žádná velká věda. ISBN 978-80-7555-084-2.
MCWADE, John. Jak na působivý grafický design: návrhy brožur, log, webů, newsletterů, vizitek či plakátů. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3118-3.
VYSEKALOVÁ, Jitka, Jiří MIKEŠ a Jan BINAR. Image a firemní identita. 2., aktualizované a rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, 2020. Expert (Grada). ISBN 978-80-271-2841-9.
Přílohy volně vložené
ZizkovaK_NavrhImplementace_KP_prilohaBP_2024.pdf
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka přednesla obhajobu práce s názvem: Návrh a implementace jednotného vizuálního stylu pro značku Flora-Gaudi.
Cílem práce je stanovení pravidel pro použití vizuálního stylu, které zahrnují barvy, typografii, logo a další vizuální prvky, aby byl dosažen jednotný vzhled marketingových materiálů (se zaměřením na sociální média) pro značku Flora-Gaudi.
Otázky dle posudku vedoucího práce:
1. Byl již Vámi navrhovaný JVS aplikován v praxi?
2. Je podle Vás vhodný šedesáti stránkový manuál JVS pro vaši klientku?