Práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci nízkonákladových leteckých dopravců Ryanair a Wizz Air na sociální síti Facebook. V teoretické části se práce zabývá marketingovou komunikací, sociálními sítěmi a leteckými dopravci. V praktické části práce byla provedena analýza marketingové komunikace vybraných společností na sociální síti Facebook. Z výsledků analýzy byly vpracovány návrhy na zlepšení marketingové komunikace nízkonákladových dopravců.
Anotace v angličtině
The work focuses on the marketing communication of the low-cost air carriers Ryanair and Wizz Air on the social network Facebook. In the theoretical part, the work deals with marketing communication, social networks and air carriers. In the practical part of the work, an analysis of the marketing communication of selected companies on the social network Facebook was carried out. From the results of the analysis, proposals were incorporated to improve the marketing communication of low-cost carriers.
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace, nízkonákladový letecký dopravce, sociální síť
Klíčová slova v angličtině
Marketing, marketing communication, low-cost airline, social network
Rozsah průvodní práce
57 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci nízkonákladových leteckých dopravců Ryanair a Wizz Air na sociální síti Facebook. V teoretické části se práce zabývá marketingovou komunikací, sociálními sítěmi a leteckými dopravci. V praktické části práce byla provedena analýza marketingové komunikace vybraných společností na sociální síti Facebook. Z výsledků analýzy byly vpracovány návrhy na zlepšení marketingové komunikace nízkonákladových dopravců.
Anotace v angličtině
The work focuses on the marketing communication of the low-cost air carriers Ryanair and Wizz Air on the social network Facebook. In the theoretical part, the work deals with marketing communication, social networks and air carriers. In the practical part of the work, an analysis of the marketing communication of selected companies on the social network Facebook was carried out. From the results of the analysis, proposals were incorporated to improve the marketing communication of low-cost carriers.
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace, nízkonákladový letecký dopravce, sociální síť
Klíčová slova v angličtině
Marketing, marketing communication, low-cost airline, social network
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Teoretická východiska marketingové komunikace a nízkonákladových leteckých dopravců
2. Analýza marketingové komunikace vybraných nízkonákladových leteckých dopravců na sociální síti Facebook
3. Návrh na zlepšení marketingové komunikace vybraných nízkonákladových leteckých dopravců na sociální síti Facebook
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Teoretická východiska marketingové komunikace a nízkonákladových leteckých dopravců
2. Analýza marketingové komunikace vybraných nízkonákladových leteckých dopravců na sociální síti Facebook
3. Návrh na zlepšení marketingové komunikace vybraných nízkonákladových leteckých dopravců na sociální síti Facebook
Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student dokázal svou bakalářskou práci vcelku dobrým způsobem objasnit. V problematice se orientoval s menší jistotou a pohotovostí. Na doplňující otázky odpověděl s určitými nepřesnostmi.