Tato bakalářská práce se zaměřuje na návrh online komunikační strategie pro začínající podnik. Teoretická část práce popisuje základní principy týkající se online marketingu a promotion. Analytická část práce se věnuje návrhu online marketingové strategie pro začínající podnik na základě analýzy jeho vnitřního prostředí a preferencí jeho potenciálních zákazníků. Komunikační strategie je v analytické části práce navržena za použití rámce See-Think-Do-Care.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis focuses on the design of an online communication strategy for a startup business. The theoretical part describes the basic principles of online marketing and promotion. The analytical part is devoted to design an online marketing strategy for the startup business, based on an analysis of its internal environment and the preferences of its potencional customers. The strategy in the analytical part of the thesis is designed using the See-Think-Do-Care framework.
Klíčová slova
marketingová strategie, online marketing, sociální sítě, STDC, webové stránky
Klíčová slova v angličtině
marketing strategy, online marketing, social media, STDC, website
Rozsah průvodní práce
91
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zaměřuje na návrh online komunikační strategie pro začínající podnik. Teoretická část práce popisuje základní principy týkající se online marketingu a promotion. Analytická část práce se věnuje návrhu online marketingové strategie pro začínající podnik na základě analýzy jeho vnitřního prostředí a preferencí jeho potenciálních zákazníků. Komunikační strategie je v analytické části práce navržena za použití rámce See-Think-Do-Care.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis focuses on the design of an online communication strategy for a startup business. The theoretical part describes the basic principles of online marketing and promotion. The analytical part is devoted to design an online marketing strategy for the startup business, based on an analysis of its internal environment and the preferences of its potencional customers. The strategy in the analytical part of the thesis is designed using the See-Think-Do-Care framework.
Klíčová slova
marketingová strategie, online marketing, sociální sítě, STDC, webové stránky
Klíčová slova v angličtině
marketing strategy, online marketing, social media, STDC, website
Zásady pro vypracování
Cílem práce je návrh online komunikační strategie začínajícího podniku na základě analýzy jeho vnitřního prostředí a preferencí jeho potenciálních zákazníků.
Osnova:
- Vymezení základních pojmů v oblasti online marketingu a promotion.
- Specifika marketingu na sociálních médiích.
- Analýza vnitřního prostředí podniku a zákaznických preferencí.
- Návrh online komunikační strategie pro vybraný podnik.
- Formulace závěrů a návrh doporučení.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je návrh online komunikační strategie začínajícího podniku na základě analýzy jeho vnitřního prostředí a preferencí jeho potenciálních zákazníků.
Osnova:
- Vymezení základních pojmů v oblasti online marketingu a promotion.
- Specifika marketingu na sociálních médiích.
- Analýza vnitřního prostředí podniku a zákaznických preferencí.
- Návrh online komunikační strategie pro vybraný podnik.
- Formulace závěrů a návrh doporučení.
Seznam doporučené literatury
ATHERTON, Julie, 2022. Strategie sociálních médií. Brno: Lingea. ISBN 978-80-7508-715-7.
KINGSNORTH, Simon, 2019. Digital marketing strategy: an integrated approach to online marketing. 2. vydání. London: Kogan Page. ISBN 9780749498085.
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ, 2019. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. Brno: Jan Melvil Publishing. ISBN 9788075550842.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a kol., 2019. Moderní marketingová komunikace. 2. vydání. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-271-0787-2.
PULIZZI, Joe a Robert ROSE, 2017. Killing Marketing. New York City: McGraw-Hill. ISBN 9781260026429.
TAHAL, Radek, 2017. Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-271-0206-8.
Seznam doporučené literatury
ATHERTON, Julie, 2022. Strategie sociálních médií. Brno: Lingea. ISBN 978-80-7508-715-7.
KINGSNORTH, Simon, 2019. Digital marketing strategy: an integrated approach to online marketing. 2. vydání. London: Kogan Page. ISBN 9780749498085.
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ, 2019. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. Brno: Jan Melvil Publishing. ISBN 9788075550842.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a kol., 2019. Moderní marketingová komunikace. 2. vydání. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-271-0787-2.
PULIZZI, Joe a Robert ROSE, 2017. Killing Marketing. New York City: McGraw-Hill. ISBN 9781260026429.
TAHAL, Radek, 2017. Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-271-0206-8.
Přílohy volně vložené
PŘÍLOHA A: Dotazníkové šetření - Průzkum preferencí a návyků ve sportu a online marketingu
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka přednesla obhajobu práce s názvem: Strategie online marketingu pro začínající podnik
Cílem práce je návrh online komunikační strategie začínajícího podniku na základě analýzy jeho vnitřního prostředí a preferencí jeho potenciálních zákazníků.
Během rozpravy byly položeny dotazy dle posudku vedoucího bakalářské práce:
Otázka 1.: Můžete vysvětlit teoretickou podstatu pojmů základní soubor, výběrový vzorek a důvody jeho očištění o nevhodné respondenty, a toto následně aplikovat na svém výzkumu?
Otázka 2.: Považujete za vhodné doplnit Vámi navrženou komunikační strategii nějakými offline komunikační nástroji, popř. jakými a proč?
Studentka na otázky reagovala.
Následně byly během rozpravy položeny doplňující dotazy:
Otázka 3.: Co byste ze všech analýz definovala jako konkurenční výhodu centra?