Tato bakalářská práce zkoumá online marketingové strategie a aktivity vybrané společnosti. Poskytuje komplexní pohled na způsoby, jakými společnost využívá online marketing k dosažení svých cílů a nalézá způsoby ke zlepšení. Zaměřuje se na využití webových stánek, sociálních sítí, e-mail marketingu a dalších online nástrojů. Součástí práce je také zhodnocení konkurenčního prostředí a komparace online marketingových strategií s konkurenty.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis examines online marketing strategies and activities of a selected company. It provides a comprehensive view of the ways a company uses online marketing to achieve its goals and finds ways to improve. It focuses on the use of websites, social media, e-mail marketing and other online tools. This thesis also includes an evaluation of the competitive environment and comparison of online marketing strategies with competitors.
Klíčová slova
online marketing, internetový marketing, marketingová komunikace, sociální média, reklama
Klíčová slova v angličtině
Online Marketing, Internet Marketing, Marketing Communication, Social Media, Advertising
Rozsah průvodní práce
70
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce zkoumá online marketingové strategie a aktivity vybrané společnosti. Poskytuje komplexní pohled na způsoby, jakými společnost využívá online marketing k dosažení svých cílů a nalézá způsoby ke zlepšení. Zaměřuje se na využití webových stánek, sociálních sítí, e-mail marketingu a dalších online nástrojů. Součástí práce je také zhodnocení konkurenčního prostředí a komparace online marketingových strategií s konkurenty.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis examines online marketing strategies and activities of a selected company. It provides a comprehensive view of the ways a company uses online marketing to achieve its goals and finds ways to improve. It focuses on the use of websites, social media, e-mail marketing and other online tools. This thesis also includes an evaluation of the competitive environment and comparison of online marketing strategies with competitors.
Klíčová slova
online marketing, internetový marketing, marketingová komunikace, sociální média, reklama
Klíčová slova v angličtině
Online Marketing, Internet Marketing, Marketing Communication, Social Media, Advertising
Zásady pro vypracování
Cílem práce je navrhnout online marketingové aktivity u vybrané společnosti. Součástí práce je analýzy obsahu, formy a stylu marketingových aktivit včetně zaměření na cílovou skupinu zákazníků. Na základě zjištění budou navržena doporučení pro současnou praxi.
Osnova:
- Vymezení základních pojmů z oblasti marketingu. - Analýza aspektů marketingu ve vybraném podniku. - Formulace závěrů a návrh doporučení.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je navrhnout online marketingové aktivity u vybrané společnosti. Součástí práce je analýzy obsahu, formy a stylu marketingových aktivit včetně zaměření na cílovou skupinu zákazníků. Na základě zjištění budou navržena doporučení pro současnou praxi.
Osnova:
- Vymezení základních pojmů z oblasti marketingu. - Analýza aspektů marketingu ve vybraném podniku. - Formulace závěrů a návrh doporučení.
Seznam doporučené literatury
BUREŠOVÁ, Jitka. (2022). Online marketing: od webových stránek k sociálním sítím. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-271-1680-5.
HALÍK, Jaroslav. (2020). Moderní formy marketingu s nízkým rozpočtem. Ostrava: Key Publishing, 2020. ISBN 978-80-7418-361-4.
KINGSNORTH, Simon. (2022). Strategie digitálního marketingu: komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing. V Brně: Lingea, 2022. ISBN 978-80-7508-714-0.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. (2019). Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2019. ISBN 978-80-271-0787-2.
Seznam doporučené literatury
BUREŠOVÁ, Jitka. (2022). Online marketing: od webových stránek k sociálním sítím. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-271-1680-5.
HALÍK, Jaroslav. (2020). Moderní formy marketingu s nízkým rozpočtem. Ostrava: Key Publishing, 2020. ISBN 978-80-7418-361-4.
KINGSNORTH, Simon. (2022). Strategie digitálního marketingu: komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing. V Brně: Lingea, 2022. ISBN 978-80-7508-714-0.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. (2019). Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2019. ISBN 978-80-271-0787-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka přednesla téma své BP „Online marketing u vybrané společnosti“, vedoucí BP pokládá následující otázku:
Jaké bariery lze očekávat při zavádění Vámi navrhovaných opatření?
Otázky a náměty z rozpravy:
Jaká je finanční náročnost Vámi uváděných návrhů?
Co si lze představit pod pojmem „ztrátou dobré pověsti“, kterou uvádíte ve své SWOT analýze?
Externí část Vaší SWOT analýzy není zpracována správně.
Vaše SWOT analýza předchází analýze konkurence. Není jasné, z čeho vychází faktory uvedené ve Vaší SWOT analýze.
Jaké byly kanály pro distribuci Vašeho dotazníku?