Cílem diplomové práce "Vnímání marketingové komunikace vybrané společnosti"
je zhodnocení marketingové komunikace vybrané společnosti a její vnímání spotřebiteli. Úvodní část práce slouží k vymezení základních pojmů v oblasti marketingu, samotné marketingové komunikace, pojetí brandu a jeho účelu a výhod budování značky firmy. Druhá část práce je založena na dotazníkovém šetření, které se bude týkat vnímání marketingové komunikace této společnosti se spotřebiteli. Marketingová komunikace společnosti bude zhodnocena a budou představeny návrhy na její případné zlepšení.
Anotace v angličtině
The aim of the thesis "Perception of Marketing Communication of The Selected Company" is to evaluate the marketing communication of the selected company and its perception by consumers. The introductory part of thesis is used to define basic concepts in the field of marketing, marketing communication itself, the concept of the brand and its purpose and the advantages of building the company's brand. The second part of the thesis is based on a questionnaire survey, which will be related to the perception of marketing communication of this company by consumers. Marketing communication of the company will be evaluated and proposals will be made for its possible improvement.
Cílem diplomové práce "Vnímání marketingové komunikace vybrané společnosti"
je zhodnocení marketingové komunikace vybrané společnosti a její vnímání spotřebiteli. Úvodní část práce slouží k vymezení základních pojmů v oblasti marketingu, samotné marketingové komunikace, pojetí brandu a jeho účelu a výhod budování značky firmy. Druhá část práce je založena na dotazníkovém šetření, které se bude týkat vnímání marketingové komunikace této společnosti se spotřebiteli. Marketingová komunikace společnosti bude zhodnocena a budou představeny návrhy na její případné zlepšení.
Anotace v angličtině
The aim of the thesis "Perception of Marketing Communication of The Selected Company" is to evaluate the marketing communication of the selected company and its perception by consumers. The introductory part of thesis is used to define basic concepts in the field of marketing, marketing communication itself, the concept of the brand and its purpose and the advantages of building the company's brand. The second part of the thesis is based on a questionnaire survey, which will be related to the perception of marketing communication of this company by consumers. Marketing communication of the company will be evaluated and proposals will be made for its possible improvement.
Cílem práce je zhodnocení marketingové komunikace vybrané společnosti a její vnímání spotřebiteli. K dosažení cíle práce budou využity výsledky z dotazníkového šetření, které se bude týkat vnímání marketingové komunikace této společnosti se spotřebiteli. Marketingová komunikace společnosti bude zhodnocena a budou vysloveny návrhy na její případné zlepšení.
Osnova:
- Vymezení základních pojmů v oblasti marketingu.
- Způsoby marketingové komunikace.
- Pojetí brandu a jeho účel a výhody budování značky.
- Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti.
- Formulace závěru a doporučení.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je zhodnocení marketingové komunikace vybrané společnosti a její vnímání spotřebiteli. K dosažení cíle práce budou využity výsledky z dotazníkového šetření, které se bude týkat vnímání marketingové komunikace této společnosti se spotřebiteli. Marketingová komunikace společnosti bude zhodnocena a budou vysloveny návrhy na její případné zlepšení.
Osnova:
- Vymezení základních pojmů v oblasti marketingu.
- Způsoby marketingové komunikace.
- Pojetí brandu a jeho účel a výhody budování značky.
- Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti.
- Formulace závěru a doporučení.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip, Hermawan KARTAJAYA a Iwan SETIAWAN. Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital. Hoboken, New Jersey: Wiley, 2017. ISBN 978-1-119-34120-8.
KOTLER, Philip, Hermawan KARTAJAYA a Iwan SETIAWAN. Marketing 5.0: Technology for Humanity. Hoboken, New Jersey: Wiley, 2021. ISBN 978-1-119-66851-0.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. [4. vyd.]. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
MARK, Margaret a Carol PEARSON. Hrdina nebo psanec: [jak vytvořit jedinečnou značku pomocí síly archetypů]. Brno: BizBooks, 2012. ISBN 978-80-265-0027-8.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama: jak dělat reklamu. 4., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-247-5865-7.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip, Hermawan KARTAJAYA a Iwan SETIAWAN. Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital. Hoboken, New Jersey: Wiley, 2017. ISBN 978-1-119-34120-8.
KOTLER, Philip, Hermawan KARTAJAYA a Iwan SETIAWAN. Marketing 5.0: Technology for Humanity. Hoboken, New Jersey: Wiley, 2021. ISBN 978-1-119-66851-0.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. [4. vyd.]. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
MARK, Margaret a Carol PEARSON. Hrdina nebo psanec: [jak vytvořit jedinečnou značku pomocí síly archetypů]. Brno: BizBooks, 2012. ISBN 978-80-265-0027-8.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama: jak dělat reklamu. 4., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-247-5865-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka přednesla obhajobu práce s názvem: Vnímání marketingové komunikace vybrané společnosti.
Cílem práce je zhodnocení marketingové komunikace vybrané společnosti a její vnímání spotřebiteli.
Během rozpravy byl položen dotaz dle posudku vedoucího diplomové práce:
Otázka 1.: Jaká jsou, podle vašeho názoru, úskalí při realizaci vašich návrhů na zlepšení marketingové komunikace analyzované společnosti?
Studentka na otázku reagovala.
Následně byl položen dotaz oponenta práce:
Otázka 2.: Jak uvádíte na straně 47, relevantními respondenty vašeho dotazníkového šetření jsou všichni obyvatelé České republiky ve věku 15 let nebo více. V průzkumu samotném jsou ale převážně zastoupeny nižší věkové kategorie (s čímž souvisí i nižší příjmy respondentů). Jakými cestami by bylo možné oslovit širší spektrum respondentů – napříč cílovou skupinou společnosti Decathlon?