Tato práce je zaměřena na vnímání marketingové komunikace vybraného podniku. Cílem této práce je zhodnocení marketingové komunikace v podniku Jaromír Horký a její vnímání spotřebiteli. Úvodní část práce se zabývá vymezením základních pojmů marketingu, marketingové komunikace a marketingového výzkumu. Druhá část práce se věnuje představení podniku a analýze jeho marketingové komunikace, k čemuž bylo využito dotazníkové šetření. V závěru práce jsou formulovány výsledky dotazníkového šetření a z nich vyplývající návrhy a doporučení ke zlepšení stávající situace.
Anotace v angličtině
The thesis is focused on the Perception of Marketing Communication in the Selected Company. The aim of this thesis is evaluation marketing communication in the company named Jaromír Horký and its perception by consumers. The introductory part of the thesis deals with the definition of the basic concepts of marketing, marketing communication and marketing research. The second part of the thesis is devoted to the introduction of the company and the analysis of its marketing communication, for which a questionnaire survey was used. In conclusion of the thesis, there are proposals and recommendations resulting from the questionnaire survey, which aim to improve the current situation.
Marketing communication, communication mix, marketing research, questionnaire survey
Rozsah průvodní práce
82 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce je zaměřena na vnímání marketingové komunikace vybraného podniku. Cílem této práce je zhodnocení marketingové komunikace v podniku Jaromír Horký a její vnímání spotřebiteli. Úvodní část práce se zabývá vymezením základních pojmů marketingu, marketingové komunikace a marketingového výzkumu. Druhá část práce se věnuje představení podniku a analýze jeho marketingové komunikace, k čemuž bylo využito dotazníkové šetření. V závěru práce jsou formulovány výsledky dotazníkového šetření a z nich vyplývající návrhy a doporučení ke zlepšení stávající situace.
Anotace v angličtině
The thesis is focused on the Perception of Marketing Communication in the Selected Company. The aim of this thesis is evaluation marketing communication in the company named Jaromír Horký and its perception by consumers. The introductory part of the thesis deals with the definition of the basic concepts of marketing, marketing communication and marketing research. The second part of the thesis is devoted to the introduction of the company and the analysis of its marketing communication, for which a questionnaire survey was used. In conclusion of the thesis, there are proposals and recommendations resulting from the questionnaire survey, which aim to improve the current situation.
Marketing communication, communication mix, marketing research, questionnaire survey
Zásady pro vypracování
Cílem práce je zhodnocení marketingové komunikace vybraného podniku a její vnímání spotřebiteli. K dosažení cíle práce budou využity výsledky z dotazníkového šetření, které se bude týkat vnímání marketingové komunikace tohoto podniku se spotřebiteli. Marketingová komunikace podniku bude zhodnocena a budou vysloveny návrhy na její případné zlepšení.
Osnova:
- Úvod do problematiky marketingové komunikace.
- Nástroje marketingové komunikace.
- Představení vybraného podniku.
- Analýza vnímání marketingové komunikace vybraného podniku.
- Návrhy a doporučení ke zlepšení.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je zhodnocení marketingové komunikace vybraného podniku a její vnímání spotřebiteli. K dosažení cíle práce budou využity výsledky z dotazníkového šetření, které se bude týkat vnímání marketingové komunikace tohoto podniku se spotřebiteli. Marketingová komunikace podniku bude zhodnocena a budou vysloveny návrhy na její případné zlepšení.
Osnova:
- Úvod do problematiky marketingové komunikace.
- Nástroje marketingové komunikace.
- Představení vybraného podniku.
- Analýza vnímání marketingové komunikace vybraného podniku.
- Návrhy a doporučení ke zlepšení.
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013. Expert. ISBN 978-80-247-4670-8.
KARLÍČEK, Miroslav. Jak na marketingovou komunikaci. Praha: Grada, 2023. ISBN 978-80-271-5013-7.
KAŠÍK, Milan a Karel HAVLÍČEK. Marketing při utváření podnikové strategie. 3., aktualiz. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2015. EUpress. ISBN 978-80-7408-100-2.
KOTLER, Philip, Hermawan KARTAJAYA A Iwan SETIAWAN. Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital. Hoboken, New Jersey: Wiley, 2017. ISBN 978-1-119-34120-8.
KOTLER, Philip, Hermawan KARTAJAYA a Iwan SETIAWAN. Marketing 5.0: Technology for Humanity. Hoboken, New Jersey:Wiley,2021. ISBN 978-1-119-66851-0.
TAHAL, Radek. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. 2. vydání. Praha: Grada Publishing, 2022. Expert. ISBN 978-80-271-3535-6.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama: jak dělat reklamu. 4., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-247-5865-7.
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013. Expert. ISBN 978-80-247-4670-8.
KARLÍČEK, Miroslav. Jak na marketingovou komunikaci. Praha: Grada, 2023. ISBN 978-80-271-5013-7.
KAŠÍK, Milan a Karel HAVLÍČEK. Marketing při utváření podnikové strategie. 3., aktualiz. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2015. EUpress. ISBN 978-80-7408-100-2.
KOTLER, Philip, Hermawan KARTAJAYA A Iwan SETIAWAN. Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital. Hoboken, New Jersey: Wiley, 2017. ISBN 978-1-119-34120-8.
KOTLER, Philip, Hermawan KARTAJAYA a Iwan SETIAWAN. Marketing 5.0: Technology for Humanity. Hoboken, New Jersey:Wiley,2021. ISBN 978-1-119-66851-0.
TAHAL, Radek. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. 2. vydání. Praha: Grada Publishing, 2022. Expert. ISBN 978-80-271-3535-6.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama: jak dělat reklamu. 4., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-247-5865-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka přednesla téma své DP „Vnímání marketingové komunikace vybraného podniku“, vedoucí a oponent v posudcích DP pokládají následující otázky či náměty:
Jaká jsou, podle vašeho názoru, úskalí při realizaci vašich návrhů na zlepšení marketingové komunikace vámi analyzovaného podniku?
Máte informace o tom, zda podnik uvedl nebo hodlá uvést do praxe některá vaše doporučení vyplývající ze SWOT analýzy a vyhodnocení dotazníkového šetření?
Otázky a náměty z rozpravy:
Jaká je výše tržeb vybraného podniku?