Bakalářská práce se zaměřuje na on-line marketingovou komunikaci Dopravní Fakulty Jana Pernera ve vztahu ke studentům. V první kapitole jsou teoreticky rozebrány pojmy marketingové komunikace a on-line marketingu. Druhá kapitola se zabývá analýzou stávající on-line marketingové komunikace Dopravní fakulty Jana Pernera ve vztahu ke studentům. Ve třetí kapitole jsou navrženy opatření pro zlepšení on-line marketingové komunikace Dopravní fakulty Jana Pernera ve vztahu ke studentům.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis focuses on the on-line marketing communication of the Jan Perner Transport Faculty in relation to students. In the first chapter the concepts of marketing communication and on-line marketing are theoretically discussed. The second chapter deals with the analysis of the existing on-line marketing communication of the Jan Perner Transport Faculty and the target audience. In the third chapter, measures for improving on-line marketing communication are proposed.
Klíčová slova
marketingová komunikace, on-line marketing, Dopravní fakulta Jana Pernera, sociální sítě, student
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, on-line marketing, Jan Perner Transport Faculty, social networks, student
Rozsah průvodní práce
56 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zaměřuje na on-line marketingovou komunikaci Dopravní Fakulty Jana Pernera ve vztahu ke studentům. V první kapitole jsou teoreticky rozebrány pojmy marketingové komunikace a on-line marketingu. Druhá kapitola se zabývá analýzou stávající on-line marketingové komunikace Dopravní fakulty Jana Pernera ve vztahu ke studentům. Ve třetí kapitole jsou navrženy opatření pro zlepšení on-line marketingové komunikace Dopravní fakulty Jana Pernera ve vztahu ke studentům.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis focuses on the on-line marketing communication of the Jan Perner Transport Faculty in relation to students. In the first chapter the concepts of marketing communication and on-line marketing are theoretically discussed. The second chapter deals with the analysis of the existing on-line marketing communication of the Jan Perner Transport Faculty and the target audience. In the third chapter, measures for improving on-line marketing communication are proposed.
Klíčová slova
marketingová komunikace, on-line marketing, Dopravní fakulta Jana Pernera, sociální sítě, student
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, on-line marketing, Jan Perner Transport Faculty, social networks, student
Zásady pro vypracování
Úvod
1, Teoretické vymezení řešené problematiky
2, Analýza on-line marketingové komunikace Dopravní fakulty Jana Pernera ve vztahu ke studentům
3, Návrh opatření ke zlepšení on-line marketingové komunikace Dopravní fakulty Jana Pernera ve vztahu ke studentům
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1, Teoretické vymezení řešené problematiky
2, Analýza on-line marketingové komunikace Dopravní fakulty Jana Pernera ve vztahu ke studentům
3, Návrh opatření ke zlepšení on-line marketingové komunikace Dopravní fakulty Jana Pernera ve vztahu ke studentům
Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka dokázala svou bakalářskou práci vcelku dobrým způsobem objasnit. V problematice se orientovala s menší jistotou a pohotovostí. Na doplňující otázky odpověděla s určitými nepřesnostmi.