Dobříšská větev trati č. 210 je dlouhodobě málo využívána cestujícími. Středočeský kraj odmítl tuto trať financovat sám. Proto se k němu přidaly příslušné obce, které chtějí na trati provoz zachovat. Práce se zabývá analýzou současného stavu železničního a autobusového spojení, jejich docházkové vzdálenosti a vyhodnocuje jízdní dobu jednotlivých druhů doprav. V práci je uveden návrh na redukci železničních spojů. Návrh obsahuje změnu autobusového spojení pro zachování dopravní obslužnosti obcí přilehlých k žel. trati.
Anotace v angličtině
The Dobříš branch of line number 210 has been little used by passengers for a long time. The Central Bohemian Region refused to finance the line itself. Therefore, it was joined by the relevant municipalities that want to maintain operation on the line. The thesis deals with the analysis of the current state of rail and bus services, their commuting distances and evaluates the travel time of each mode of transport. The thesis presents a suggestion for the reduction of railway services. The proposal includes a change of the bus service to maintain the transport service to the municipalities adjacent to the railway line.
Klíčová slova
Dopravní obslužnost, docházkové vzdálenosti, Dobříš, trať č. 210, redukce železničního provozu
Klíčová slova v angličtině
Transport services, walk distances, Dobříš, track number 210, reduction of railway traffic
Rozsah průvodní práce
67 s. (81 473 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Dobříšská větev trati č. 210 je dlouhodobě málo využívána cestujícími. Středočeský kraj odmítl tuto trať financovat sám. Proto se k němu přidaly příslušné obce, které chtějí na trati provoz zachovat. Práce se zabývá analýzou současného stavu železničního a autobusového spojení, jejich docházkové vzdálenosti a vyhodnocuje jízdní dobu jednotlivých druhů doprav. V práci je uveden návrh na redukci železničních spojů. Návrh obsahuje změnu autobusového spojení pro zachování dopravní obslužnosti obcí přilehlých k žel. trati.
Anotace v angličtině
The Dobříš branch of line number 210 has been little used by passengers for a long time. The Central Bohemian Region refused to finance the line itself. Therefore, it was joined by the relevant municipalities that want to maintain operation on the line. The thesis deals with the analysis of the current state of rail and bus services, their commuting distances and evaluates the travel time of each mode of transport. The thesis presents a suggestion for the reduction of railway services. The proposal includes a change of the bus service to maintain the transport service to the municipalities adjacent to the railway line.
Klíčová slova
Dopravní obslužnost, docházkové vzdálenosti, Dobříš, trať č. 210, redukce železničního provozu
Klíčová slova v angličtině
Transport services, walk distances, Dobříš, track number 210, reduction of railway traffic
Zásady pro vypracování
Úvod 1. Analýza současného stavu dopravní obslužnosti 2. Úpravy po redukci železničních spojů 3. Zhodnocení navržených úprav Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod 1. Analýza současného stavu dopravní obslužnosti 2. Úpravy po redukci železničních spojů 3. Zhodnocení navržených úprav Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
mapy, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
1– | výborně mínus
Student přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své bakalářské práce. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.