V této bakalářské práci se autor věnuje tématu využití e-learningu v prostředí Hasičského záchranného sboru Královehradeckého kraje v Rychnově nad Kněžnou. Cílem této bakalářské práce je obeznámit čtenáře a předvést jim problematiku E-learningu v Hasičském záchranném sboru. Jedná se se o co nejbližší popis pojmů a vztahů k elektronickému vzdělávání. Historické popsání e-learningu, kdy a kde vznikl a přiblížit si jeho výhody a nevýhody v praxi.
Anotace v angličtině
In this bachelor thesis, the author focuses on the topic of e-learning in the environment of the Fire Rescue Service of the Hradec Královehradecky Region in Rychnov nad Kněžnou. The aim of this bachelor thesis is to familiarize the readers and to present them the issues of E-learning in the Fire Rescue Service. It is a description of concepts and relations to e-learning as close as possible. A historical description of e-learning, when and where it originated and to get an idea of its advantages and disadvantages in practice.
Klíčová slova
E-learning, vzdělávání, účastníci e-learningového vzdělávání, vzdělávání dospělých, formy e-learningu
Klíčová slova v angličtině
E-learning, education, e-learners, adult education, forms of e-learning
Rozsah průvodní práce
55 s.
Jazyk
CZ
Anotace
V této bakalářské práci se autor věnuje tématu využití e-learningu v prostředí Hasičského záchranného sboru Královehradeckého kraje v Rychnově nad Kněžnou. Cílem této bakalářské práce je obeznámit čtenáře a předvést jim problematiku E-learningu v Hasičském záchranném sboru. Jedná se se o co nejbližší popis pojmů a vztahů k elektronickému vzdělávání. Historické popsání e-learningu, kdy a kde vznikl a přiblížit si jeho výhody a nevýhody v praxi.
Anotace v angličtině
In this bachelor thesis, the author focuses on the topic of e-learning in the environment of the Fire Rescue Service of the Hradec Královehradecky Region in Rychnov nad Kněžnou. The aim of this bachelor thesis is to familiarize the readers and to present them the issues of E-learning in the Fire Rescue Service. It is a description of concepts and relations to e-learning as close as possible. A historical description of e-learning, when and where it originated and to get an idea of its advantages and disadvantages in practice.
Klíčová slova
E-learning, vzdělávání, účastníci e-learningového vzdělávání, vzdělávání dospělých, formy e-learningu
Klíčová slova v angličtině
E-learning, education, e-learners, adult education, forms of e-learning
Zásady pro vypracování
Cílem práce je identifikovat požadavky a navrhnout způsoby využití e-learningu v prostředí Hasičského záchranného sboru České republiky, včetně problematiky zabezpečení a ochrany dat.
Osnova:
- E-learning, jeho role a formy.
- Profesní vzdělávání v HZS.
- Zhodnocení stávajícího stavu vzdělávání ve zvoleném oddílu HZS.
- Návrh zlepšení pro danou problematiku.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je identifikovat požadavky a navrhnout způsoby využití e-learningu v prostředí Hasičského záchranného sboru České republiky, včetně problematiky zabezpečení a ochrany dat.
Osnova:
- E-learning, jeho role a formy.
- Profesní vzdělávání v HZS.
- Zhodnocení stávajícího stavu vzdělávání ve zvoleném oddílu HZS.
- Návrh zlepšení pro danou problematiku.
Seznam doporučené literatury
ČERNÝ Michal, 2016. Informační systémy ve vzdělávání. Brno: Masarykova Univerzita. 138 s. ISBN 970-80-210-8326-4.
KOUBEK Josef, 2015. Řízení lidských zdrojů: základy moderní personalistiky. Praha: Management Press. 400 s. ISBN 978-80-7261-288-8.
LANCASTER Andy, 2019. Driving Performance through Learning: Develop Employees through Effective Workplace Learning. Londýn: Kogan Page. 368 s. ISBN 978-0749497439.
MANĚNA Václav, 2015. Moderně s Moodlem. Praha: CZ.NIC. 298 s. ISBN 978-80-905802-7-5.
ZOUNEK Jiří, Juhaňák Libor, Staudková Hana, Poláček Jiří, 2021. E-learning: učení (se) s digitálními technologiemi: kniha s online podporou 2., aktualizované vydání., Praha: Wolters Kluwer. 330 s. ISBN 978-80-7676-175-9.
Seznam doporučené literatury
ČERNÝ Michal, 2016. Informační systémy ve vzdělávání. Brno: Masarykova Univerzita. 138 s. ISBN 970-80-210-8326-4.
KOUBEK Josef, 2015. Řízení lidských zdrojů: základy moderní personalistiky. Praha: Management Press. 400 s. ISBN 978-80-7261-288-8.
LANCASTER Andy, 2019. Driving Performance through Learning: Develop Employees through Effective Workplace Learning. Londýn: Kogan Page. 368 s. ISBN 978-0749497439.
MANĚNA Václav, 2015. Moderně s Moodlem. Praha: CZ.NIC. 298 s. ISBN 978-80-905802-7-5.
ZOUNEK Jiří, Juhaňák Libor, Staudková Hana, Poláček Jiří, 2021. E-learning: učení (se) s digitálními technologiemi: kniha s online podporou 2., aktualizované vydání., Praha: Wolters Kluwer. 330 s. ISBN 978-80-7676-175-9.