Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikační kampaní tématu "Vlakem ekologičtěji" s využitím sociálních sítí pro České dráhy, a.s. V první kapitole je teoreticky vymezena zkoumaná problematika se zaměřením na marketingovou komunikaci, plánování marketingové komunikační kampaně, sociální sítě a environmentální aspekty jednotlivých dopravních módů. Ve druhé kapitole je zpracována analýza současného stavu marketingové komunikace Českých drah, a.s., v kontextu tématu "Vlakem ekologičtěji". Ve třetí kapitole je na základě výsledků provedených analýz ve druhé kapitole navržena marketingová komunikační kampaň tématu "Vlakem ekologičtěji" s využitím sociálních sítí pro České dráhy, a.s., včetně konceptu textů a vizuálů. Ve čtvrté kapitole je návrh zhodnocen.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the marketing communication campaign of the topic "Greener by Train" using social networks for České dráhy, a.s. In the first chapter, the theoretical definition of the researched issue is presented, focusing on marketing communication, planning of marketing communication campaign, social networks and environmental aspects of individual transport modes. The second chapter analyses the current state of marketing communication of ČD in the context of the topic "Greener by Train". In the third chapter, based on the results of the analyses carried out in the second chapter, a marketing communication campaign on the topic "Greener by Train" using social networks is proposed for České dráhy, a.s., including the concept of texts and visuals. In the fourth chapter the proposal is evaluated.
Klíčová slova
České dráhy,železnice,marketing,reklama,udržitelnost,ekologie
Klíčová slova v angličtině
České dráhy,railway,marketing,advertising,sustainability,ecology
Rozsah průvodní práce
90 s., 7 s. příl.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikační kampaní tématu "Vlakem ekologičtěji" s využitím sociálních sítí pro České dráhy, a.s. V první kapitole je teoreticky vymezena zkoumaná problematika se zaměřením na marketingovou komunikaci, plánování marketingové komunikační kampaně, sociální sítě a environmentální aspekty jednotlivých dopravních módů. Ve druhé kapitole je zpracována analýza současného stavu marketingové komunikace Českých drah, a.s., v kontextu tématu "Vlakem ekologičtěji". Ve třetí kapitole je na základě výsledků provedených analýz ve druhé kapitole navržena marketingová komunikační kampaň tématu "Vlakem ekologičtěji" s využitím sociálních sítí pro České dráhy, a.s., včetně konceptu textů a vizuálů. Ve čtvrté kapitole je návrh zhodnocen.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the marketing communication campaign of the topic "Greener by Train" using social networks for České dráhy, a.s. In the first chapter, the theoretical definition of the researched issue is presented, focusing on marketing communication, planning of marketing communication campaign, social networks and environmental aspects of individual transport modes. The second chapter analyses the current state of marketing communication of ČD in the context of the topic "Greener by Train". In the third chapter, based on the results of the analyses carried out in the second chapter, a marketing communication campaign on the topic "Greener by Train" using social networks is proposed for České dráhy, a.s., including the concept of texts and visuals. In the fourth chapter the proposal is evaluated.
Klíčová slova
České dráhy,železnice,marketing,reklama,udržitelnost,ekologie
Klíčová slova v angličtině
České dráhy,railway,marketing,advertising,sustainability,ecology
Zásady pro vypracování
Úvod 1. Teoretické vymezení zkoumané problematiky 2. Analýza marketingové komunikace Českých drah, a.s., v kontextu zvoleného tématu 3. Návrh marketingové komunikační kampaně zvoleného tématu s využitím sociálních sítí 4. Zhodnocení návrhu Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod 1. Teoretické vymezení zkoumané problematiky 2. Analýza marketingové komunikace Českých drah, a.s., v kontextu zvoleného tématu 3. Návrh marketingové komunikační kampaně zvoleného tématu s využitím sociálních sítí 4. Zhodnocení návrhu Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Diplomant přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své diplomové práce. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na poznámky, resp. připomínky oponenta reagoval správně a v plném rozsahu je zodpověděl. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.