Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací environmentální stopy spotřeby
v oblasti dopravy ve vztahu ke studujícím středních škol. V první kapitole je teoreticky vymezena zkoumaná problematika se zaměřením na problematiku marketingové komunikace a environmentální stopy spotřeby v oblasti dopravy. Ve druhé kapitole je s využitím dotazníkového šetření zpracováno, jaké postoje zaujímají zástupci studujících středních škol k problematice environmentální stopy spotřeby v oblasti dopravy a jaké preferují komunikační nástroje. Třetí kapitola obsahuje návrh marketingové komunikace environmentální stopy spotřeby v oblasti dopravy ve vztahu ke studujícím středních škol, který obsahuje návrh adekvátních komunikačních kanálů a obsahu.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the marketing communication of the environmental footprint of transport consumption in relation to high school students. The first chapter theoretically defines the researched issue with a focus on the issues of marketing communication and the environmental footprint of transport consumption. The second chapter processes, using a questionnaire survey, the attitudes held by representatives of high school students towards the issue of the environmental footprint of transport consumption, and which communication tools
they prefer. The third chapter contains a proposal for marketing communication of the environmental footprint of transport consumption in relation to high school students, which includes a proposal for appropriate communication channels and content.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, environmentální stopa spotřeby, generace Z, Instagram
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, environmental footprint of consumption, generation Z, Instagram
Rozsah průvodní práce
63 s., 3 s. příl.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací environmentální stopy spotřeby
v oblasti dopravy ve vztahu ke studujícím středních škol. V první kapitole je teoreticky vymezena zkoumaná problematika se zaměřením na problematiku marketingové komunikace a environmentální stopy spotřeby v oblasti dopravy. Ve druhé kapitole je s využitím dotazníkového šetření zpracováno, jaké postoje zaujímají zástupci studujících středních škol k problematice environmentální stopy spotřeby v oblasti dopravy a jaké preferují komunikační nástroje. Třetí kapitola obsahuje návrh marketingové komunikace environmentální stopy spotřeby v oblasti dopravy ve vztahu ke studujícím středních škol, který obsahuje návrh adekvátních komunikačních kanálů a obsahu.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the marketing communication of the environmental footprint of transport consumption in relation to high school students. The first chapter theoretically defines the researched issue with a focus on the issues of marketing communication and the environmental footprint of transport consumption. The second chapter processes, using a questionnaire survey, the attitudes held by representatives of high school students towards the issue of the environmental footprint of transport consumption, and which communication tools
they prefer. The third chapter contains a proposal for marketing communication of the environmental footprint of transport consumption in relation to high school students, which includes a proposal for appropriate communication channels and content.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, environmentální stopa spotřeby, generace Z, Instagram
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, environmental footprint of consumption, generation Z, Instagram
Zásady pro vypracování
Úvod 1. Teoretické vymezení zkoumané problematiky 2. Analýza zkoumané problematiky 3. Návrh marketingové komunikace environmentální stopy spotřeby v oblasti dopravy ve vztahu ke studujícím středních škol Závěr
Bakalářská práce je zpracovávána v rámci projektu TAČR SIGMA reg. č. TQ01000095 "Inovativní komunikační a osvětová platforma využívající relevantní moderní vzdělávací nástroje v tematické oblasti environmentální stopy spotřeby cílená na edukaci generace Z v kontextu zvyšování odolnosti ekonomiky založené na znalostech a inovacích".
Zásady pro vypracování
Úvod 1. Teoretické vymezení zkoumané problematiky 2. Analýza zkoumané problematiky 3. Návrh marketingové komunikace environmentální stopy spotřeby v oblasti dopravy ve vztahu ke studujícím středních škol Závěr
Bakalářská práce je zpracovávána v rámci projektu TAČR SIGMA reg. č. TQ01000095 "Inovativní komunikační a osvětová platforma využívající relevantní moderní vzdělávací nástroje v tematické oblasti environmentální stopy spotřeby cílená na edukaci generace Z v kontextu zvyšování odolnosti ekonomiky založené na znalostech a inovacích".
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své bakalářské práce. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.