Bakalářská práce se zabývá problematikou environmentální stopy spotřeby v oblasti dopravy v
kontextu vzdělávání studujících středních škol. V první kapitole je vymezena zkoumaná
problematika, a sice environmentální stopa spotřeby v oblasti dopravy, a to ve vazbě na
vzdělávání. Ve druhé kapitole je s využitím dotazníkového šetření analyzován současný stav
vzdělávání v tématu environmentální stopy spotřeby v oblasti dopravy u studujících středních
škol. Třetí kapitola obsahuje návrh možností vzdělávání daného tématu u studujících středních
škol.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the environmental footprint of consumption in the transport
sector in the context of education of secondary school students. The first chapter defines the
issue under investigation, namely the environmental footprint of transport consumption in
relation to education. In the second chapter, the current state of education on the environmental
footprint of transport consumption among secondary school students is analysed using a
questionnaire survey. The third chapter contains a proposal for education options on the topic
for secondary school students.
Klíčová slova
environmentální stopa, posuzování životního cyklu, Green Deal, emise, kolaborativní vzdělávání
Klíčová slova v angličtině
environmental footprint, life cycle assessment, Green Deal, emissions, cooperative education
Rozsah průvodní práce
61 s., 6 s. příl
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá problematikou environmentální stopy spotřeby v oblasti dopravy v
kontextu vzdělávání studujících středních škol. V první kapitole je vymezena zkoumaná
problematika, a sice environmentální stopa spotřeby v oblasti dopravy, a to ve vazbě na
vzdělávání. Ve druhé kapitole je s využitím dotazníkového šetření analyzován současný stav
vzdělávání v tématu environmentální stopy spotřeby v oblasti dopravy u studujících středních
škol. Třetí kapitola obsahuje návrh možností vzdělávání daného tématu u studujících středních
škol.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the environmental footprint of consumption in the transport
sector in the context of education of secondary school students. The first chapter defines the
issue under investigation, namely the environmental footprint of transport consumption in
relation to education. In the second chapter, the current state of education on the environmental
footprint of transport consumption among secondary school students is analysed using a
questionnaire survey. The third chapter contains a proposal for education options on the topic
for secondary school students.
Klíčová slova
environmentální stopa, posuzování životního cyklu, Green Deal, emise, kolaborativní vzdělávání
Klíčová slova v angličtině
environmental footprint, life cycle assessment, Green Deal, emissions, cooperative education
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Teoretické vymezení zkoumané problematiky
2. Analýza zkoumané problematiky u studujících středních škol
3. Návrh možností vzdělávání daného tématu u studujících středních škol
Závěr
Bakalářská práce je zpracovávána v rámci projektu TAČR SIGMA reg. č. TQ01000095 "Inovativní komunikační a osvětová platforma využívající relevantní moderní vzdělávací nástroje v tematické oblasti environmentální stopy spotřeby cílená na edukaci generace Z v kontextu zvyšování odolnosti ekonomiky založené na znalostech a inovacích".
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Teoretické vymezení zkoumané problematiky
2. Analýza zkoumané problematiky u studujících středních škol
3. Návrh možností vzdělávání daného tématu u studujících středních škol
Závěr
Bakalářská práce je zpracovávána v rámci projektu TAČR SIGMA reg. č. TQ01000095 "Inovativní komunikační a osvětová platforma využívající relevantní moderní vzdělávací nástroje v tematické oblasti environmentální stopy spotřeby cílená na edukaci generace Z v kontextu zvyšování odolnosti ekonomiky založené na znalostech a inovacích".
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své bakalářské práce. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.