Bakalářská práce se bude zabývat využitím chatbota ve Škoda Auto a.s. při komunikaci mezi jejími dodavateli. V první kapitole bude teoreticky vysvětlena komunikace v B2B prostředí a její automatizace. Ve druhé kapitole bude zpracována analýza využití chatbotu ve Škoda Auto a.s. společně s výsledky jeho zavedení. Třetí kapitola bude zahrnovat tvorbu vlastního vyjednávacího asistenta, který bude pracovat na základě chatbota využívaného v Škoda Auto. Dále budou navrhnuty doporučení ke zlepšení dosavadního automatického řešení ve společnosti.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis will deal with the use of chatbot in Škoda Auto a.s. in communication between its suppliers. The first chapter will explain theoretically the communication in B2C environment and its automation. In the second chapter, an analysis of the use of chatbot in Škoda Auto a.s. will be elaborated together with the results of its implementation. The third chapter will include the creation of a custom negotiation assistant that will work on the basis of the chatbot used in Škoda Auto. Furthermore, recommendations will be proposed to improve the current automated solution in the company.
Klíčová slova
chatbot, Škoda Auto a.s., dodavatelé, komunikace
Klíčová slova v angličtině
chatbot, Škoda Auto a.s., suppliers, communication
Rozsah průvodní práce
54 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se bude zabývat využitím chatbota ve Škoda Auto a.s. při komunikaci mezi jejími dodavateli. V první kapitole bude teoreticky vysvětlena komunikace v B2B prostředí a její automatizace. Ve druhé kapitole bude zpracována analýza využití chatbotu ve Škoda Auto a.s. společně s výsledky jeho zavedení. Třetí kapitola bude zahrnovat tvorbu vlastního vyjednávacího asistenta, který bude pracovat na základě chatbota využívaného v Škoda Auto. Dále budou navrhnuty doporučení ke zlepšení dosavadního automatického řešení ve společnosti.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis will deal with the use of chatbot in Škoda Auto a.s. in communication between its suppliers. The first chapter will explain theoretically the communication in B2C environment and its automation. In the second chapter, an analysis of the use of chatbot in Škoda Auto a.s. will be elaborated together with the results of its implementation. The third chapter will include the creation of a custom negotiation assistant that will work on the basis of the chatbot used in Škoda Auto. Furthermore, recommendations will be proposed to improve the current automated solution in the company.
Klíčová slova
chatbot, Škoda Auto a.s., dodavatelé, komunikace
Klíčová slova v angličtině
chatbot, Škoda Auto a.s., suppliers, communication
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Využití chatbotu při komunikaci
2. Analýza využití chatbotu ve Škoda Auto a.s.
3. Zhodnocení používání chatbotu ve Škoda Auto a.s. v procesu vyjednávání s dodavateli
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Využití chatbotu při komunikaci
2. Analýza využití chatbotu ve Škoda Auto a.s.
3. Zhodnocení používání chatbotu ve Škoda Auto a.s. v procesu vyjednávání s dodavateli