Bakalářská práce se zabývá kupním chováním spotřebitelů a organizací. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy kupního chování. Praktická část obsahuje analýzu konkrétní společnosti ALERT GROUP, a.s. Na základě analýzy společnosti, studia literatury a porovnání získaných výsledků jsou vymezena slabá místa a navrhnuta řešení problémů. Na závěr jsou navrhnuté změny zhodnoceny.
Anotace v angličtině
The work deals with the consumer markets and the purchase behavior of companies. There are the basic definitions of the purchase behavior in theoretic part of this bachelor. The practical part include analyze of the ALERT GROUP company. On the basis of analyze of company, study of literature and compare measures, I digest weak point
and project solution of problems. There are concepts of changes analyzed at the end.
purchase policy, consumer, organization, marketing direction, communication, buy, sale, the ALERT GROUP company
Rozsah průvodní práce
55 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá kupním chováním spotřebitelů a organizací. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy kupního chování. Praktická část obsahuje analýzu konkrétní společnosti ALERT GROUP, a.s. Na základě analýzy společnosti, studia literatury a porovnání získaných výsledků jsou vymezena slabá místa a navrhnuta řešení problémů. Na závěr jsou navrhnuté změny zhodnoceny.
Anotace v angličtině
The work deals with the consumer markets and the purchase behavior of companies. There are the basic definitions of the purchase behavior in theoretic part of this bachelor. The practical part include analyze of the ALERT GROUP company. On the basis of analyze of company, study of literature and compare measures, I digest weak point
and project solution of problems. There are concepts of changes analyzed at the end.
purchase policy, consumer, organization, marketing direction, communication, buy, sale, the ALERT GROUP company
Zásady pro vypracování
1) Úvod
2) Vymezení základních pojmů
3) Analýza společnosti
4) Komparace získaných výsledků
5) Návrh změn
6) Zhodnocení návrhu změn
7) Literatura
Zásady pro vypracování
1) Úvod
2) Vymezení základních pojmů
3) Analýza společnosti
4) Komparace získaných výsledků
5) Návrh změn
6) Zhodnocení návrhu změn
7) Literatura
Seznam doporučené literatury
Vaculík, J. Základy marketingu. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2004
Kotler, P., Armstrong, G. Marketing. Praha: Grada Publishing, 2004
Boučková, J. ,a kol. Marketing. Praha: Computer Press, 2000
Havlíček, K., Kašík, M. Marketingové řízení malých a středních podniků. Praha: Management Press, 2005
Seznam doporučené literatury
Vaculík, J. Základy marketingu. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2004
Kotler, P., Armstrong, G. Marketing. Praha: Grada Publishing, 2004
Boučková, J. ,a kol. Marketing. Praha: Computer Press, 2000
Havlíček, K., Kašík, M. Marketingové řízení malých a středních podniků. Praha: Management Press, 2005
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Charakterizujte kriteria kupního chování odběratelů, jak lze určit jejich významnost.
Jak vyhodnotíte realizovaný nákup.
Jaká je četnost internetového obchodu ve společnosti.