Diplomová práce s názvem Kvantitativní a kvalitativní ukazatele pro strategickou analýzu pojednává o strategické analýze, jejím významu a technikách strategické analýzy, které lze pro bližší rozbor aplikovat. Popisuje okolí podniku, které lze dělit z několika hledisek podle toho, z jakého pohledu podnik ovlivňuje, a zmiňuje používané kvantitativní a kvalitativní ukazatele. Také v rámci analýzy vnitřního prostředí podniku sleduje možnosti využití ukazatelů. Tyto poznatky jsou uplatněny v praktické části této práce, která se zaměřuje na analýzu konkrétního podniku.
Anotace v angličtině
This diploma thesis which name is The Quantitative and Qualitative Coefficients for the Strategic Analysis focuses on the strategic analysis and its meaning, techniques of the strategic analysis which can be apply for the analysis. It describes the company environment which can be separated according to the influence on the company and mentions the used quantitative and qualitative coefficients. Also in terms of the company internal environment it follows opportunities for using the mentioned coefficients. These findings are used in the practical part of this work which aims to analyse the specific company.
Klíčová slova
kvantitativní ukazatele, kvalitativní ukazatele, strategická analýza, okolí podniku, vnitřní prostředí
Klíčová slova v angličtině
quantitative coefficients, qualitative coefficients, strategic analysis, company environment, internal environment
Rozsah průvodní práce
90 s., 13 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce s názvem Kvantitativní a kvalitativní ukazatele pro strategickou analýzu pojednává o strategické analýze, jejím významu a technikách strategické analýzy, které lze pro bližší rozbor aplikovat. Popisuje okolí podniku, které lze dělit z několika hledisek podle toho, z jakého pohledu podnik ovlivňuje, a zmiňuje používané kvantitativní a kvalitativní ukazatele. Také v rámci analýzy vnitřního prostředí podniku sleduje možnosti využití ukazatelů. Tyto poznatky jsou uplatněny v praktické části této práce, která se zaměřuje na analýzu konkrétního podniku.
Anotace v angličtině
This diploma thesis which name is The Quantitative and Qualitative Coefficients for the Strategic Analysis focuses on the strategic analysis and its meaning, techniques of the strategic analysis which can be apply for the analysis. It describes the company environment which can be separated according to the influence on the company and mentions the used quantitative and qualitative coefficients. Also in terms of the company internal environment it follows opportunities for using the mentioned coefficients. These findings are used in the practical part of this work which aims to analyse the specific company.
Klíčová slova
kvantitativní ukazatele, kvalitativní ukazatele, strategická analýza, okolí podniku, vnitřní prostředí
Klíčová slova v angličtině
quantitative coefficients, qualitative coefficients, strategic analysis, company environment, internal environment
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Strategická analýza a její význam
2. Techniky strategické analýzy
3. Strategická analýza okolí podniku
4. Analýza zdrojů a schopností
5. Strategická analýza pro vybraný podnik
6. Shrnutí a diskuze zjištěných poznatků
Závěr
Literatura
Přílohy
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Strategická analýza a její význam
2. Techniky strategické analýzy
3. Strategická analýza okolí podniku
4. Analýza zdrojů a schopností
5. Strategická analýza pro vybraný podnik
6. Shrnutí a diskuze zjištěných poznatků
Závěr
Literatura
Přílohy
Seznam doporučené literatury
KAPLAN, R. S.; NORTON, D. P. The Balanced Scorecard - strategický systém měření výkonnosti podniku. 1. vyd. Praha: Management Press, 2000. 267 s.
ISBN: 80-7261-032-5
KEŘKOVSKÝ, M.; VYKYPĚL, O. Strategické řízení. 2. vyd. Praha: C. H. Beck, 2006. 206 s.
ISBN: 80-7179-453-8
RENDER, B.; STAIR, R. M.; HANNA, M. E. Quantitative analysis for management. 9th ed. Upper Saddle River: Pearson Education, 2006. 731 p.
ISBN: 0-13-153688-5
SEDLÁČKOVÁ, H.; BUCHTA, K. Strategická analýza. 2. vyd. Praha: C. H. Beck, 2006. 121 s.
ISBN: 80-7179-367-1
ŠMÍDA, F. Strategie v podnikové praxi. 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 2003. 219 s.
ISBN: 80-86419-41-X
VYSUŠIL, J. Metoda Balanced Scorecard v souvislostech. 1. vyd. Praha: Profess Consulting, 2004. 120 s.
ISBN: 80-7259-005-7
Seznam doporučené literatury
KAPLAN, R. S.; NORTON, D. P. The Balanced Scorecard - strategický systém měření výkonnosti podniku. 1. vyd. Praha: Management Press, 2000. 267 s.
ISBN: 80-7261-032-5
KEŘKOVSKÝ, M.; VYKYPĚL, O. Strategické řízení. 2. vyd. Praha: C. H. Beck, 2006. 206 s.
ISBN: 80-7179-453-8
RENDER, B.; STAIR, R. M.; HANNA, M. E. Quantitative analysis for management. 9th ed. Upper Saddle River: Pearson Education, 2006. 731 p.
ISBN: 0-13-153688-5
SEDLÁČKOVÁ, H.; BUCHTA, K. Strategická analýza. 2. vyd. Praha: C. H. Beck, 2006. 121 s.
ISBN: 80-7179-367-1
ŠMÍDA, F. Strategie v podnikové praxi. 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 2003. 219 s.
ISBN: 80-86419-41-X
VYSUŠIL, J. Metoda Balanced Scorecard v souvislostech. 1. vyd. Praha: Profess Consulting, 2004. 120 s.
ISBN: 80-7259-005-7
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
1) Posuďte s uplatněním metody VRIO lidské zdroje v podniku. 2) Ze SWOT analýzy na str. 74 vyplývá, že produkty zkoumané společnosti nevykazují žádné slabé stránky. Jak si tuto skutečnost vysvětlujete?