Teoretická část je věnována cenovým strategiím a známým metodám tvorby cen. Praktická část charakterizuje polygrafický trh a jeho tendence, dále popisuje konkrétní společnost, její cenovou politiku a hodnotí stávající tvorbu ceny. Zároveň navrhuje případnou optimalizaci kalkulačního vzorce, kterým je cena doposud vytvářena.
Anotace v angličtině
The theoretical part is dedicated to pricing strategy and known pricing methods. The practical part distinguishes printing market and potential trends, further describes the particular company, pricing policy and evaluates recent price making. At the same time offers a proposal of relevant costing model optimalization, by which is set up till now.
Klíčová slova
cenové strategie, cenová politika, metody tvorby cen, cena, kalkulace, konkurenceschopnost
Teoretická část je věnována cenovým strategiím a známým metodám tvorby cen. Praktická část charakterizuje polygrafický trh a jeho tendence, dále popisuje konkrétní společnost, její cenovou politiku a hodnotí stávající tvorbu ceny. Zároveň navrhuje případnou optimalizaci kalkulačního vzorce, kterým je cena doposud vytvářena.
Anotace v angličtině
The theoretical part is dedicated to pricing strategy and known pricing methods. The practical part distinguishes printing market and potential trends, further describes the particular company, pricing policy and evaluates recent price making. At the same time offers a proposal of relevant costing model optimalization, by which is set up till now.
Klíčová slova
cenové strategie, cenová politika, metody tvorby cen, cena, kalkulace, konkurenceschopnost
1. Druhy cenových strategií
2. Metody stanovení ceny
3. Charakteristika společnosti AF BKK, s.r.o.
4. Faktory ovlivňující cenu ofsetového tisku v AF BKK, s.r.o.
5. Stanovení a možné změny cen ofsetového tisku v AF BKK, s.r.o.
6. Závěr
7. Použitá literatura
8. Přílohy
Zásady pro vypracování
1. Druhy cenových strategií
2. Metody stanovení ceny
3. Charakteristika společnosti AF BKK, s.r.o.
4. Faktory ovlivňující cenu ofsetového tisku v AF BKK, s.r.o.
5. Stanovení a možné změny cen ofsetového tisku v AF BKK, s.r.o.
6. Závěr
7. Použitá literatura
8. Přílohy
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P. ARMSTRONG, G.: Marketing. Praha: Grada Publishing, 2004.
KOTLER, P., KELLER, K.: Marketing Management. Praha: Grada, 2007.
VACULÍK, J.: Základy marketingu. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2003.
HAVLÍČEK, K., KAŠÍK, M.: Marketingové řízení malých a středních podniků. Praha: Management Press, 2005.
BUNDESVERBAND DRUCK UND MEDIEN E.V.: Kosten- und Leistungsgrundlagen für Klein- und Mittelbetriebe in der Druck- und Medienindustrie. Wiesbaden: Print & Media Forum AG, 2004.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P. ARMSTRONG, G.: Marketing. Praha: Grada Publishing, 2004.
KOTLER, P., KELLER, K.: Marketing Management. Praha: Grada, 2007.
VACULÍK, J.: Základy marketingu. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2003.
HAVLÍČEK, K., KAŠÍK, M.: Marketingové řízení malých a středních podniků. Praha: Management Press, 2005.
BUNDESVERBAND DRUCK UND MEDIEN E.V.: Kosten- und Leistungsgrundlagen für Klein- und Mittelbetriebe in der Druck- und Medienindustrie. Wiesbaden: Print & Media Forum AG, 2004.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka seznámila komisi s cílem své práce, kterým je analýza současné tvorby ceny ofsetového tisku ve společnosti AF BKK, s.r.o. Při prezentaci nastínila současný systém kalkulace ceny tisku a upozornila na problémy související s touto kalkulací. Dále představila své návrhy na optimalizaci tvorby cen společnosti AF BKK, s.r.o. V neposlední řadě se věnovala analýze cen konkurenčních společností.
Otázky: 1. Co je tou konkurenční výhodou, která vede k takové výnosnosti? 2. Jak mohou Vaše poznatky a návrhy pomoci k ještě vyššímu zisku společnosti?