V práci jsou definovány základní teoretické myšlenky o marketingovém řízení s hlavním důrazem kladeným na marketingový mix. Na základě hodnocení jednotlivých prvků marketingového mixu, BCG matice, marketingového výzkumu a SWOT analýze jsou navrhnuty změny sloužící k posílení pozice na trhu a získání určité konkurenční výhody.
Anotace v angličtině
In this thesis there are defined and described elementary theoretical ideas about marketing business with the emphasis on marketing mix. Following the evaluation of each item of marketing mix, BCG matrix, marketing research and SWOT analysis there are suggested changes helping to intensify the position on market and to gain certain competitive advantage.
Klíčová slova
marketingové řízení, marketingový mix, 4P, 7P, produkt, cena, místo, propagace, lidé, materiální prostředí, proces, BCG matice, marketingový výzkum, SWOT analýza
V práci jsou definovány základní teoretické myšlenky o marketingovém řízení s hlavním důrazem kladeným na marketingový mix. Na základě hodnocení jednotlivých prvků marketingového mixu, BCG matice, marketingového výzkumu a SWOT analýze jsou navrhnuty změny sloužící k posílení pozice na trhu a získání určité konkurenční výhody.
Anotace v angličtině
In this thesis there are defined and described elementary theoretical ideas about marketing business with the emphasis on marketing mix. Following the evaluation of each item of marketing mix, BCG matrix, marketing research and SWOT analysis there are suggested changes helping to intensify the position on market and to gain certain competitive advantage.
Klíčová slova
marketingové řízení, marketingový mix, 4P, 7P, produkt, cena, místo, propagace, lidé, materiální prostředí, proces, BCG matice, marketingový výzkum, SWOT analýza
1) Úvod
2) Vymezení pojmů a společnosti
3) Analýza konkurence
4) Marketingový výzkum
5) Konečné analýzy
6) Závěr
Literatura
Přílohy
Zásady pro vypracování
1) Úvod
2) Vymezení pojmů a společnosti
3) Analýza konkurence
4) Marketingový výzkum
5) Konečné analýzy
6) Závěr
Literatura
Přílohy
Seznam doporučené literatury
HLAVENKA, J. Internetový marketing. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2001.
SYNEK, M. Manažerská ekonomika. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 1996.
ŠEVČÍK, Z. Marketing : Úvod do teorie a praxe. 1. vyd. Ostrava : Amosium servis, 1991.
BLAŽKOVÁ, M. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha : Grada, 2007.
VACULÍK , J. Základy marketingu. 1. vyd. Pardubice : Univerzita Pardubice, 2001.
KOTLER, P. Inovativní marketing. 1. vyd. Praha : Grada, 2005.
KOTLER, P, ARMSTRONG, G. Marketing. 1. vyd. Praha : Grada, 2004.
KOTRBOVÁ , H. Mrketingový mix. 1. vyd. Praha : Vysoká škola ekonomická, 1993.
Podklady společnosti
Internet
Časopisy - Marketingový magazín, ročník 2005/2006
Seznam doporučené literatury
HLAVENKA, J. Internetový marketing. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2001.
SYNEK, M. Manažerská ekonomika. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 1996.
ŠEVČÍK, Z. Marketing : Úvod do teorie a praxe. 1. vyd. Ostrava : Amosium servis, 1991.
BLAŽKOVÁ, M. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha : Grada, 2007.
VACULÍK , J. Základy marketingu. 1. vyd. Pardubice : Univerzita Pardubice, 2001.
KOTLER, P. Inovativní marketing. 1. vyd. Praha : Grada, 2005.
KOTLER, P, ARMSTRONG, G. Marketing. 1. vyd. Praha : Grada, 2004.
KOTRBOVÁ , H. Mrketingový mix. 1. vyd. Praha : Vysoká škola ekonomická, 1993.
Podklady společnosti
Internet
Časopisy - Marketingový magazín, ročník 2005/2006
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student seznámil komisi s cílem své práce, kterým je provedení analýzy silných a slabých stránek a zpracování návrhu na zlepšení konkurenční výhody s cílem získat větší podíl na trhu. Student upozornil na nedostatky v reklamě a www prezentaci společnosti. Dále se zaměřil na 4P společnosti a uvedl její silné a slabé stránky. Závěrem se zaměřil na analýzu konkurence dané společnosti.
Otázky vedoucího práce: 1. Charakterizujte marketingový mix společnosti Korona, s.r.o. 2. Jaké metody jsou používány při tvorbě cen? 3. Jaká byla Vaše hypotéza v případě marketingového výzkumu?