Zaměstnanci jsou hlavním faktorem úspěšnosti organizace, jejich kvalita, schopnosti a dovednosti ovlivňují výrobky a služby, které slouží k uspokojení přání a potřeb zákazníků. Efektivně motivovaní a odměňovaní pracovníci znamenají značnou konkurenční výhodu.Proto je cílem práce zjistit úroveň motivace, hodnocení a odměňování pracovníků v Kooperativě, výrobně obchodním družstvu Uhlířské Janovice a navrhnout řešení případných nedostatků.
Anotace v angličtině
The staff represent the main indicator of success of an organization; their quality, capabilities and skills affect products and services that are to meet customers‘ needs and requirements. The motivated and rewarded staff are significant competitive advantage.The aim of my thesis is to find out more about level of motivation, evaluation and rewarding of the staff in Kooperativa Company Uhlířské Janovice and then to propose solution of possible imperfection.
Klíčová slova
motivace, hodnocení, odměňování, dotazník.
Klíčová slova v angličtině
motivation, evaluation, rewarding, questionnaire.
Rozsah průvodní práce
83 s., 46 obr.příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Zaměstnanci jsou hlavním faktorem úspěšnosti organizace, jejich kvalita, schopnosti a dovednosti ovlivňují výrobky a služby, které slouží k uspokojení přání a potřeb zákazníků. Efektivně motivovaní a odměňovaní pracovníci znamenají značnou konkurenční výhodu.Proto je cílem práce zjistit úroveň motivace, hodnocení a odměňování pracovníků v Kooperativě, výrobně obchodním družstvu Uhlířské Janovice a navrhnout řešení případných nedostatků.
Anotace v angličtině
The staff represent the main indicator of success of an organization; their quality, capabilities and skills affect products and services that are to meet customers‘ needs and requirements. The motivated and rewarded staff are significant competitive advantage.The aim of my thesis is to find out more about level of motivation, evaluation and rewarding of the staff in Kooperativa Company Uhlířské Janovice and then to propose solution of possible imperfection.
Klíčová slova
motivace, hodnocení, odměňování, dotazník.
Klíčová slova v angličtině
motivation, evaluation, rewarding, questionnaire.
Zásady pro vypracování
Osnova:
1. Úvod
2. Teoretický rámec motivace, hodnocení a odměňování pracovníků ve firmě
2.1 Motivace, motivační metody
2.2 Hodnocení, metody hodnocení
2.3 Odměňování, metody a způsoby odměňování
3. Charakteristika Kooperativy, výrobně obchodního družstva Uhlířské Janovice a jeho způsobu motivace, hodnocení a odměňování pracovníků
4. Průzkum spokojenosti pracovníků
4.1 Dotazník
4.2 Výsledky šetření z dotazníků
4.2.1 Hodnocení celkové spokojenosti pracovníků z Uhlířských Janovic a Postupic
4.2.2 Hodnocení spokojenosti technickohospodářských pracovníků a výrobních dělníků
4.2.3 Hodnocení spokojenosti pracovníků dle jednotlivých středisek
4.2.4 Hodnocení spokojenosti pracovníků podle pohlaví
4.2.5 Hodnocení spokoejnosti pracovníků podle věkových kategorií
5. Zhodnocení úrovně motivace, hodnocení a odměňování pracovníků v družstvu a návrhy možného řešení na zlepšení případných nedostatků
6. Závěr
Zásady pro vypracování
Osnova:
1. Úvod
2. Teoretický rámec motivace, hodnocení a odměňování pracovníků ve firmě
2.1 Motivace, motivační metody
2.2 Hodnocení, metody hodnocení
2.3 Odměňování, metody a způsoby odměňování
3. Charakteristika Kooperativy, výrobně obchodního družstva Uhlířské Janovice a jeho způsobu motivace, hodnocení a odměňování pracovníků
4. Průzkum spokojenosti pracovníků
4.1 Dotazník
4.2 Výsledky šetření z dotazníků
4.2.1 Hodnocení celkové spokojenosti pracovníků z Uhlířských Janovic a Postupic
4.2.2 Hodnocení spokojenosti technickohospodářských pracovníků a výrobních dělníků
4.2.3 Hodnocení spokojenosti pracovníků dle jednotlivých středisek
4.2.4 Hodnocení spokojenosti pracovníků podle pohlaví
4.2.5 Hodnocení spokoejnosti pracovníků podle věkových kategorií
5. Zhodnocení úrovně motivace, hodnocení a odměňování pracovníků v družstvu a návrhy možného řešení na zlepšení případných nedostatků
6. Závěr
Seznam doporučené literatury
Kahle, B. - Stýblo, J.: Praktická personalistika. Praha, Pragoeduca 1994, 256 s., ISBN: 80-85856-06-9
Koubek, J.: Personální práce v malých podnicích. Praha, Grada Publishing 2003, 248 s., ISBN: 80-247-0602-4
Lewthwaite, J.: Začínám řídit lidi. Brno, Computer Press 2007, 211 s., ISBN: 978-80-251-1727-9
Milkovich, G.T - Boudreau, J.W.: Řízení lidských zdrojů. Praha, Grada Publishing 1993, 936 s., ISBN: 80-85623-29-3
Pauknerová, D. a kol.: Psychologie pro ekonomy a manažery. Praha, Grada Publishing 2006, 254 s., ISBN: 80-247-1706-9
Plamínek, J.: Tajemství motivace. Praha, Grada Publishing 2007, 211 s., ISBN: 978-80-247-1991-7
Vnitřní předpisy Kooperativy, výrobně obchodního družstva Uhlířské Janovice
Webové stránky firmy Kooperativa, výrobně obchodní družstvo Uhlířské Janovice na internetové adrese http://www.kooperativa-vod.cz/
Seznam doporučené literatury
Kahle, B. - Stýblo, J.: Praktická personalistika. Praha, Pragoeduca 1994, 256 s., ISBN: 80-85856-06-9
Koubek, J.: Personální práce v malých podnicích. Praha, Grada Publishing 2003, 248 s., ISBN: 80-247-0602-4
Lewthwaite, J.: Začínám řídit lidi. Brno, Computer Press 2007, 211 s., ISBN: 978-80-251-1727-9
Milkovich, G.T - Boudreau, J.W.: Řízení lidských zdrojů. Praha, Grada Publishing 1993, 936 s., ISBN: 80-85623-29-3
Pauknerová, D. a kol.: Psychologie pro ekonomy a manažery. Praha, Grada Publishing 2006, 254 s., ISBN: 80-247-1706-9
Plamínek, J.: Tajemství motivace. Praha, Grada Publishing 2007, 211 s., ISBN: 978-80-247-1991-7
Vnitřní předpisy Kooperativy, výrobně obchodního družstva Uhlířské Janovice
Webové stránky firmy Kooperativa, výrobně obchodní družstvo Uhlířské Janovice na internetové adrese http://www.kooperativa-vod.cz/
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Analyzovala úroveň motivace, hodnocení a odměňování pracovníků v družstvu a navrhla možná řešení vedoucích ke zlepšení stávajících nedostatků.
Odpověděla na tyto otázky:
1. v jakých konkrétních oblastech spatřujete neefektivnost firmy ve Vámi analyzovaných oblastech?
2. jaký lze podle Vašeho názoru očekávat vývoj v dané firmě s ohledem na závěry Váší práce?