Tato bakalářská práce se zabývá porovnáním vybraných LMS. Obecně popisuje
vlastnosti a funkce jednotlivých LMS s cílem určit jeden systém, který poskytuje uživateli nejvíce vybraných funkcí.
Anotace v angličtině
This bachelor work deals with comparing chosen LMS. It generally describes
properties and functions of particular LMS with a view to definite the system that will offer the most of defined functions to user.
Klíčová slova
distanční vzdělávání, e-Learning, LMS, LCMS
Klíčová slova v angličtině
distance education, e-Learning, LMS, LCMS
Rozsah průvodní práce
50 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá porovnáním vybraných LMS. Obecně popisuje
vlastnosti a funkce jednotlivých LMS s cílem určit jeden systém, který poskytuje uživateli nejvíce vybraných funkcí.
Anotace v angličtině
This bachelor work deals with comparing chosen LMS. It generally describes
properties and functions of particular LMS with a view to definite the system that will offer the most of defined functions to user.
Klíčová slova
distanční vzdělávání, e-Learning, LMS, LCMS
Klíčová slova v angličtině
distance education, e-Learning, LMS, LCMS
Zásady pro vypracování
[1] e-Learning - základní pojmy
[2] Přehled LMS
[3] e-Learningové standardy
[4] Porovnání vybraných LMS
[5] Doporučení LMS pro praxi
Zásady pro vypracování
[1] e-Learning - základní pojmy
[2] Přehled LMS
[3] e-Learningové standardy
[4] Porovnání vybraných LMS
[5] Doporučení LMS pro praxi
Seznam doporučené literatury
[1] BAREŠOVÁ, A. e-Learning ve vzdělávání dospělých, 2003
[2] DESIGN TECH. Jak na e-learning? [online]. c2005. [cit.2007-10-25]. Dostupný z WWW: http://www.designtech.cz/c/support/jak-na-elearning.htm
Seznam doporučené literatury
[1] BAREŠOVÁ, A. e-Learning ve vzdělávání dospělých, 2003
[2] DESIGN TECH. Jak na e-learning? [online]. c2005. [cit.2007-10-25]. Dostupný z WWW: http://www.designtech.cz/c/support/jak-na-elearning.htm
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
V kapitole 6 porovnáváte jednotlivá LSM a vycházíte přitom z dotazníku který jste prostřednictvím Vašeho vedoucího postoupila zaměstnancům fakulty. Ti ovšem mají zkušenosti pouze s LMS Moodle. Myslíte si proto, že byl toto vhodný podklad pro Vaši BP?
Myslíte si, že je dobře, že atribut cena má nejvyšší koeficient?
Stojíte si za svým tvrzením, že struktura Vašeho dotazníku použitého ve Vaší BP by nemohla být lepší ani po této diskusi?