- The following mandatory fields are not filled in for this Thesis.: Title in English, Annotation, Annotation in English, Keywords, Keywords in English
Main topic
Vliv marketingové komunikace a PR na studenty VŠ (- vnímání vs. realita )
Main topic in English
The Influence of Marketing Communication and PR on Univeristy Students
Title according to student
Vliv marketingové komunikace a PR na studenty VŠ (- vnímání vs. realita )
Stručná osnova: 1, Úvod
2, Definice marketingu a PR - stručná charakteristika
3, Metodologický průzkum mezi studenty VŠ
4, Závěry a východiska výzkumu
5, Představení postupů i závěrů uváděných k určené tematice v odborných marketingových publikacích
6, Konfrontace bodů 4, a 5,
7, Závěr
Research Plan
Stručná osnova: 1, Úvod
2, Definice marketingu a PR - stručná charakteristika
3, Metodologický průzkum mezi studenty VŠ
4, Závěry a východiska výzkumu
5, Představení postupů i závěrů uváděných k určené tematice v odborných marketingových publikacích
6, Konfrontace bodů 4, a 5,
7, Závěr
Recommended resources
BECKMAN, M. Dale, RIGBY, John M. Foundations of marketing. Detroit: Thomson, 2003. 626 s. ISBN: 0-17-622465-3
ZYMAN, Sergio, GRUSOVÁ, Irena. Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali. Praha: Management Press, 2005. 214s. ISBN 80-7261-134-8.
HARRIS, Godfrey, VLČKOVÁ, Hana. Osobní doporučení, aneb, zákazníci mluví za nás. Brno: Jiří Alman, 2002. 268s. ISBN 80-86135-28-4
Recommended resources
BECKMAN, M. Dale, RIGBY, John M. Foundations of marketing. Detroit: Thomson, 2003. 626 s. ISBN: 0-17-622465-3
ZYMAN, Sergio, GRUSOVÁ, Irena. Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali. Praha: Management Press, 2005. 214s. ISBN 80-7261-134-8.
HARRIS, Godfrey, VLČKOVÁ, Hana. Osobní doporučení, aneb, zákazníci mluví za nás. Brno: Jiří Alman, 2002. 268s. ISBN 80-86135-28-4