Práce je rozdělena do dvou částí. V první části se čtenář seznámí s funkcí školní družiny a podmínkami její činnosti. Dále je zde uvedena historie, dokumentace, legislativa, režim dne ve školní družině atd.
Druhá část je věnovaná výsledkům výzkumu, který se zabývá spokojeností dětí a vychovatelky se školní družinou.
Anotace v angličtině
The work is consisted of two parts. The first part is devoted to the after school centre function and the conditions of its operation. Furthermore it deals with history, documentation, legislative, after school centres´ daily routines etc.
The second part gives the results of the survey which looks into children´s as well as schollmistress´s contentment with the after school centre.
Klíčová slova
školní družina, funkce, činnost, legislativa, vychovatelka, žáci
Klíčová slova v angličtině
the after school centre, the function, the operation, documentation, legislative, schoolmistess, children
Rozsah průvodní práce
52 s. - z toho 11 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Práce je rozdělena do dvou částí. V první části se čtenář seznámí s funkcí školní družiny a podmínkami její činnosti. Dále je zde uvedena historie, dokumentace, legislativa, režim dne ve školní družině atd.
Druhá část je věnovaná výsledkům výzkumu, který se zabývá spokojeností dětí a vychovatelky se školní družinou.
Anotace v angličtině
The work is consisted of two parts. The first part is devoted to the after school centre function and the conditions of its operation. Furthermore it deals with history, documentation, legislative, after school centres´ daily routines etc.
The second part gives the results of the survey which looks into children´s as well as schollmistress´s contentment with the after school centre.
Klíčová slova
školní družina, funkce, činnost, legislativa, vychovatelka, žáci
Klíčová slova v angličtině
the after school centre, the function, the operation, documentation, legislative, schoolmistess, children
Zásady pro vypracování
1. Uvedení do problematiky, motivace
2. Vývoj instituce
3. Důvody existence v současnosti
4. Legislativní zajištění
5. Výzkum prostředí ve školní družině a jeho interpretace
6. Závěrečné shrnutí
Bibliografie
Přílohy
Zásady pro vypracování
1. Uvedení do problematiky, motivace
2. Vývoj instituce
3. Důvody existence v současnosti
4. Legislativní zajištění
5. Výzkum prostředí ve školní družině a jeho interpretace
6. Závěrečné shrnutí
Bibliografie
Přílohy
Seznam doporučené literatury
1. PÁVKOVÁ, Jiřina; HÁJEK, Bedřich. Školní družina. Praha: Portál, 2003. 154 s. ISBN 80-7178-751-5 (Krajská vědecká knihovna v Liberci)
2. HOFBAUER, Břetislav. Děti, mládež a volný čas. Praha: Portál, 2004. 173 s. ISBN 80-7178-927-5 (Krajská vědecká knihovna v Liberci)
3. PÁVKOVÁ, Jiřina. Pedagogika volného času. Praha: Portál, 2002. 231 s. ISBN 80-7178-711-6 (Krajská vědecká knihovna v Liberci)
4. Vyhláška č. 74/2005 Sb., o zájmovém vzdělávání
Seznam doporučené literatury
1. PÁVKOVÁ, Jiřina; HÁJEK, Bedřich. Školní družina. Praha: Portál, 2003. 154 s. ISBN 80-7178-751-5 (Krajská vědecká knihovna v Liberci)
2. HOFBAUER, Břetislav. Děti, mládež a volný čas. Praha: Portál, 2004. 173 s. ISBN 80-7178-927-5 (Krajská vědecká knihovna v Liberci)
3. PÁVKOVÁ, Jiřina. Pedagogika volného času. Praha: Portál, 2002. 231 s. ISBN 80-7178-711-6 (Krajská vědecká knihovna v Liberci)
4. Vyhláška č. 74/2005 Sb., o zájmovém vzdělávání